America Next Top Model cycle 15

Episode 3: fallen angels

Makin hebat selepas makeover.. Aku nampak semuanya Supermodel, kecuali dua,tiga org jer.. cam x dapat diselamatkan tetap karam di laut dalam. wawawawa.... Aku dah buat 3 pilihan tuk cycle kali nie... Seperti biasa aku diberi kelebihan pilih 3, korang pilih 2 sudah. kah3. Cycle kali nie senang hati aku tgk, tiada drama, tiada makluk2 jahat!!!! senang hati, tak perlu risau siapa pun yg menang.. Semua baik2 je.. (tak taulh akan datang akan wujud DIVA kan) Tetapi setakat nie mmg terbaik lah cycle 15. Semua bersaing secara harmoni dan idup dengan tenang.

Ann - Menjadi pilihan pertama aku. Bukan kerna dah 2 kali pic dia menjadi pilihan tyra, tetapi wujudnya persona supermodel dalam diri dia. Italian Vouge sgt sesuai utk dia. Pergghh high fesyen sunggguh dia nie. Walapun cara dia bercakap dan berjalan cam orang bodoh terputus urat tapi dia seorang yg bagus beraksi di set. Terimbas kesengalan nicole, ala2 bodo jer... bila di set BOOM BOOM POW dia kasik. Dia mampu jadik juara klu pertingkatkan lagi prestasi.. Kena ingat tyra kadang2 cari dari 0 ke 10. Klu prestasi dia menurun , maka menjawablah.. hope tak la ye.


Kayla - Dia menjadik pilihan ke2 aku... Aku mmg suka dia sebelom make over lagik. Ternyata kayla jugak ada pesona itu. Selepas rambutnya diwarna kan merah, kayla bertambah menyerlah... luv...luv.... luv...

Chelsey - Pencabar bagik aku... dia mampu mencabar yg lain. Klu bole buat pilihan ke4, aku ambik dia gak.. Wahhh banyak nie nak pilih... Ternyata cycle kali nie sungguh luar biasa kechantikkan mereka... pening lah cam nie.....

Rhianna - Ermmmmm aku tak suka sgt muka dia.... tetap karam dimata aku... tapi pose dia kat atas nie, Wooooo mampo? hebat ye! Dia nie kena pada gaya, mmg chantiklah gambarnya... silap tema, karam la ni...

Chris - Aku tak rasa dia nie mampu bertahan lama... Entahlah pas make over or tak, dia tetap x vouge! Cam tue jugak muka dia.... hmmmmm.. Biasa-biasa je bagik aku muka dia.. bersepah kat luar sana. NEXT.

Kacey - Huhuhuhuhu.... Dah terasa cam kendal pun ada... Oklh pic dia nie... Tak menarik sgt dimata aku... Make over dia pun biasa2 je... hmmmmm... Aku cam x rasa model kulit hitam tuk cycle kali nie mampu bersaing. Entahlah... kerna acuan mereka cam sama je... buhsan.

Jane - Menjadik pilihan ke3 aku. Weeeee.. aku suka dia, wlpun pic dia nie x baik sgt... Entahlah.. Aku suka tengok dia.. Muka dia unik bagik aku.. Aura dia belum jelas.... klu episode akan datang prestasi dia cam haram, aku akan buat pertukaran dgn chelsey. Pape pun aku yakin dia mampu menyengat.

Liz - Hmmmmm, selepas rambut dia dipendekkan lagik, wajah dia mmg terbatas bagik aku. Dia tak mampu pelbagaikan dan akan kelihatan boring. percayalah..... kita tengoklah sampai bila dia mampu bertahan dan bersaing... aku suka tgk dia dok lama2 dalam tue. Mana tau bole bikin kejutan..

Kendal - pilihan pheez kali nie x berapa bagus..... make over dia meletop ye.. Supermodel sgt... Rasanya dia mampu mencabar dan pergi jauh... sama2 kita tunggu.

Esther - Aku tak rasa dia nie mampu bertahan lama gak... Selepas make over pun tetap karam je aku tengok... Seyes pic nie buruk gile. wawwawawa.... patotnya singkirkan dia bukan sara. Hmmmm... Mungkin tyra taste tgk model lelaki tue kot.. huhu HOT!!! NEXT.

Lexie - Hmmmmm sib baik tak tersingkir... ada potensi tuk bersaing dan maju. Pic nie mmg lemah dan tak bermaya.. huk3.... tapi aku rasa dia mampu buktikan sesuatu.

Sara - OMG!!! aku suka make over dia... Chantik dimata aku.. Terbayang natasha!! oWh no, tyra singkirkan dia... vavi je.... klu tyra x singkirkan dia, aku dh cop dia sebagai pilihan.. Aku suka muka dia.. huhuhuhuhu. Hmmmm tapi pic nie mmg buruk pun. kah3.

Terra - Wawawawawa... dia tersingkir pas make over. Bagik aku tak yah make over pun layak je di singkir kan.. Seyes x der rupa model langsung!!! buang masa je! hahaha.. sgt lega dan berpuas hati dia disingkirkan.. yeahhhh party.

* Korang dapat lihat persaingan kali nie sgt luar biasa.. banyaknya yg cantik2 dan vouge2. Masing2 punya kelebihan. Siapa yg terleka sikit dia bakal disingkirkan begitu saja... kerna banyak yg berkuality tuk cycle kali nie.. Woooo tak sabar nak tggu episode seterusnya... Aku dah buat pilihan, korang pulak? takutlah tue nak pilih.. wawawa...

6 Comments:

At September 23, 2010 at 9:49 PM , Anonymous Joey said...

hahaha...super tinggi ann memang nampak akward, but I like her..

macam heather (cycle 10) si ann neh tapi tak pelik macam dia ..likey :)

 
At September 23, 2010 at 10:18 PM , Blogger wan khairy said...

so u pun pilih ann la??
Ramai la pulak ambek ann..
X merasai kehangatannyalah.. semua ann.. tersingkir ann, semua nangis. kah3.

 
At September 24, 2010 at 12:00 AM , Anonymous joey said...

like tak semesti pilih yer inchek wan...hihihi

 
At September 26, 2010 at 6:38 PM , Blogger wan khairy said...

oooooo.. so pilih sapa?????

 
At September 26, 2010 at 8:23 PM , Anonymous Joey said...

alamak..pembetulan

heather tu cycle brapa ek? silap saikel plak..hihihi


tak tengok lagi episod neh inchek wan..

but red haired les girl itu pun nampak menarik

 
At September 27, 2010 at 9:46 PM , Blogger wan khairy said...

mmg menarik pun dia......
sebenarnya cycle kali nie byk sgguh yg menarik.....semua unik2 n vouge.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home