America Next Top Model cycle 15

Episode 4 : Matthew Rolston.

Ann - Untuk kali ketiga berturut2 dia di panggil dulu oleh tyra. Mengukuhkan kedudukannya, sebagai pesaing yg susah tuk di gugat oleh peserta2 yg lain. Kadang2 teringin tuk tgk dia bergelut tuk photoshoot. Tetapi yg tidak yer... sentiasa boom boom pow. Ann di lihat oleh tyra sebagai peserta yg paling layak tuk Italian Vouge. Dengan potensi dia, rasanya Ann mampu. Walau bagaimana pun pilihan pertama aku dan pheez( dia nak jugak) terus melangkah dgn bergaya sekali lagik...

Kacey - Wawawawa..... ramai x suka dia.... Dia dah mula tunjuk sedikit drama. Pape pun tidak over lagik drama yg ada dalam ANTM15 kali nie.. mereka masih aman damai dan sentiasa hepy berada dalam umah tue... Bersih je umah mereka kali nie... Weeee.... pic kacey kali nie mmg chanteklah... tak bole dinafikan.

Kayla - Pilihan ke 2 aku nie, membuktikan dia jugak high fesyen. Weeee.... tetap menjadik pilihan pheez (dia nak jugak lagik). Kali nie pheez x banyak ambik yg exotik. Dia slalu pilih yg mcm tue.. kali nie style dia lebih kepada style aku.. suka pilih yg vouge2 je.. Walaupun tak menang, tapi aku suka yg Vouge2. kah3. Kayla semustinya Vouge!!

Esther - Wow!!!! terbaik dari dia! Serius pic nie sepatutnya di angkat sebagi terbaik oleh tyra, sebab semua ciri2 menarik ada dalam photo ini... Pic nie menonjolkan exther.. tenggelam tetek dia yg besar itu. wawawawa.....

Chris - Ko kenapa? demam? wawawa.. aku tetap tak suka dia nie... mengada2! N pic dia bagik aku ok-ok je.. apa yg menarik dalam pic nie bintik-bintik air tue.. 'Fenomena'. kah3. Aku masih tak nampak high fesyen dari dia.. Masih karam tak timbul2. Next!!

Kendal - Haaaaaaa nie pilihan pheez sendiri tanpa ada yg mahu ambik. Nie taste dia... Exotik n Bombastik. Kendal semakin meningkat. Juri semua suka pic dia yg nie.. Vouge n mengukuhkan nama dia sebagaai pencabar dalam ANTM15. Tapi bagik aku, cam x menarik sgt, leher dia tue cam sakit kena sengat dengan belut itu... (belut atau ikan x tau lah aku)

Jane - VOUGE!! tue je nak cakap.. pilihan ke3 aku nie meneruskan perjuangan walaupun masih disisihkan oleh tyra. Biadap tyra!! Aku suka dia nie... chumel je...

Lexie - Pic cari makan!! pose dia mmg sisi je..... hmmmm..... tapi memang menarik pic dia yg ni. Harapnya dia pelbagaikan lagik, klu tak pasti tersingkir kelak.

Chelsey - RuPaul's Drag Race??? hahaha... memang nampak pondan pic nie... Tapi vouge jugak pada masa yg sama.. cuma kah3.. entahlah.... NEXT!

Liz - Sib baik tak tersingkir.. hampir2 dah tue... Dok suka merungut itu dan ini... chantek ke? hmmm... tyra memberi peluang lagik tue.. so buktikan sesuatu k. Dia pemenang cabaran tuk minggu nie.. tahniahhh... walaupunn..

Rhianna - Aku suka pic nie sebenarnya... Cam Ann pun ada! pic nie idaklah buruk berbanding pic liz. Kenapa tyra singkirkan dia? maybe tyra dah sedar yg acuan dia cam Ann... so tak perlu ada 2 Ann, Sebab Ann yg pertama dah fenomena. So tersingkirlah dia... weeeeee....

* Melihat peserta kali nie, tak boleh kita bayangkan siapa bakal akan tersingkir kelak. aku doa Chris je tersingkir pas nie...

4 Comments:

At September 30, 2010 at 8:23 PM , Anonymous Anonymous said...

Menarik broo!!!!!
kamu punya blog memang meriah.
like it n luv it...

-tj-

 
At September 30, 2010 at 11:18 PM , Anonymous Joey said...

Ann memang hebat!!

Tapi kena tunggu covergirl punya iklan shoot dulu...



:p

 
At October 4, 2010 at 6:53 PM , Blogger wan khairy said...

tj- tq u.....

joey- kan!!!! itu yg penting... wa3. hebat dlm pic je belom menjamin... kemenangan...

 
At October 5, 2010 at 8:54 PM , Anonymous Joey said...

hahaha..tapi ada jer berjaya menang

macam krista. tengok dia pun tak teringin aku nak beli bedak cover girl. HAHAHAHAHAHA

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home