Ramadhan Aku

Episode : 20,21 dan 22.

Episode 20: Berbuka diumah je... hari tue hari malas tuk aku.... Ingat nak keluar pada malam merdeka itu, tp bila dpt tahu benda yg tak enak aku malas tuk pi mana2... Aku hanya diamkan diri kat umah sambil layan tv. Kadang2 bila fikir apa yg dia buat, aku tak faham jln itu yg diambilnya dan aku ikutinya... hmmmm malas citer bab2 tue kerna ianya akan melarakan.. Hari tue aku mkn nasi, pastu aku mkn laksa pulak... selagik terdaya.... tahun nie laksa pakcik tue x sedap!!! hmmmmmm... atau tekak aku yg perit? entahlahhh..... Mlm merdeka yg paling sunyik bagik aku, paling sayu aku rasa....mendoakan tahun depan ianya akan lebih baik.

Episode 21: Hari itu merupakan hari paling buruk bagik aku... Aku sakit teruk sgt... hancur seluruh badan aku....hati aku terasa di bom!! berkecai!!! Malas citer jugak, sbb ianya terjadik sbb degilnya aku... Thx kepada amal, kerna telah menyelamatkan aku.. klu x da dia mungkin aku x menaip lagik disini.... Aku harapkan yg terjadik hari itu adalah yg terakhir pernah aku lakukan... Sebagai manusia biasa aku berhak tuk rasa itu.... tp biarlah cerita itu aku simpankan aja dulu, kerna kita sudah hampir mau raya.........mood raya perlu di ketengahkan bukan mood samarinda.

sedapkan makanan diatas ini???? tapi aku rasa tawar je..... entahlahhh.. mungkin sbb aku sakit. mlm tue amal ambik aku kat klinik n g jln tar!!! owhhhh dugaan itu bertambah besar... aku hanya mampu lihat dan berpaling... tp best dpt teman habeeb n the geng cari persiapan raya.... hanya kpd mereka tempat aku tumpang epy2....

Episode 22: Berbuka kat DOME KLCC bersama2 amal,habeeb,merlin,ayie dan laen2. Hari tue kami celebrate bufday amal... seronok sgt dpt lihat dia senyum2 dan epy2.... ternyata persahabatan aku bersama amal semakin akrab dan baik. Alhamdulilah....... Tapi dia dapat je nampak aku x hepy mlm tue... 'aku ok leee.....' huk3. Hepy bersama2 korang.. pas selesai berbuka kami g KTV Ampang Park. Yeahhhhh dapat nanyi lagu raya lagik...... seronok sgt!!

Hepy Bufday amal... moga amal akan bertambah bahgia diusia yg kini meningkat setahun kehadapan lagik.. Wahhh tua sudah.. sib baik wajah mu menggambar sebaliknya.... cam 19thn je. wawawawawa... Wan doa yg terbaik tuk mu.... moga-moga kita terus baik bersama.... Thx kerna sentiasa ada bila aku memerlukan... sedih aku, senang aku kau ada... Muahx..muahx... la.

* Raya itu makin menghampiri..... tahun nie aku x borong biskut raya pun!

1 Comments:

At September 2, 2010 at 11:11 PM , Blogger FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

selamat ari raya amal...selamat hari jadi yer.....

wan:minggu depan kalo free,jom buka sama...takpun supper sama ke....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home