Ramadhan Aku

Episode Terakhir

Tahun nie, tahun yg penuh dgn berbuka diluar bersama teman2 baru dan lama... Sesungguhnya tahun nie banyak nama2 baru hadir dalam hidup ku... Alhamdulilah... semakin meriah berbuka puasa aku tuk tahun nie... Ingatkan akan kelam, tapi sungguh meriah sekali..... Thx kepada semua frends yg berbuka puasa bersama LCW tuk tahun ni... Amal,habeeb,merlin,pheez,ayie, paktam,aref,jack,akak,fify,arm,shah,dik wan, eiz, uzair zain, ikram,mira,achu,aman,hazwan, rifai, banod, firdh dan mereka-merak yg tak tersebut namanya...... THX ye:) Banyak makanan yg aku idam, dapat aku rasa... syoknya puasa... itulah kelebihan puasa..... Dalam tempoh sebulan ini jugak, mcm2 telah aku lalui... aku hampir putus semangat tuk teruskan ini... tp aku seorg yg tabah.. maka aku harungi jugak.... itulah keidupan ku.... Shopping raya jugak alhamdulilah, semua yg aku inginkan aku dah dapatkan! yeahhh!!!

Dapat jugak aku merasa nasi kerabu nie.. time nie aku berbuka sama Arm dan fify...

Aku jugak dapat makan kerabu mangga nie.. sedapppp n pedass.....

Tahun nie Alhamdulilah, photoshoot berjalan dgn lancar dan sangat cemerlang dari tahun lepas... Kami putuskan utk shoot diluar pulak.... Perghhhh lagik byk la pic-pic nya.... Seronok sgt. Lokasinya di Riana Green. Sgt sesuai tempat itu... Tahun nie yg terlibat hanya mereka yg tinggal di Setiawangsa... iaitu aku,amal,arm,fify dan pheez. Aku sgt puas hati dgn hasil photoshoot kali nie, sgttttt gempaq hasilnya.

Paling aku suka adalaah pic terakhir ini.... Penutup dari kami... pic nie sgt cool n slumber. Masing2 memainkan peranan dgn cemerlang.... Thx kepada semua yg terlibat. kita jumpa lagik tahun depan andai dipanjangkan usia ku.. amin.

Aku jugak dapat kad raya... yeahhhhh dr che nah kita... chumel kad raya dia... terima kaseh kamu...... 'Selamat hari raya'.

Tahun nie tak tau lah dapat balik penang atau tidak. Akak aku masih main tarik tali dgn kerjanya.. Adoiiii sedeh klu x dapat balik.. Aku hanya suka raya disana..... hmmmmm.. aku doa dapat balik walaupun sehari je... Janji dapat beraya kat sana.. Klu tak balik, makanya aku akan beraya kat KL bersama teman2 yg ada disini dan akak n family. Saya Wan Khairy ingin mengucapkan 'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN kepada semua teman dan taulan, harap diampunkan dosa ku andai selama ini, anda ada terasa hati dgn penulisan ku disini.. sesungguhnya aku jugak tak terlepas dari melakukan kesilapan'. Berhati-hati kepada frends yg balik kampung.. bawak kete elok2 ye.. Selamat pergi dan kembali ke Kuala Lumpur. Open house tahun nie jatuh pada 19/9/2010.. Semuanya dijemput hadir. Temanya tak perlu diberi tahu mmg kebanyakkannya memilih warna itu utk tahun ini.. yeahhhhh.. mari beramai2 mengORENkan diri pada hari itu. Jumpa korang semua pada tarikh itu ye.... 'selamat ari raya sekali lagik...'

*Aku tutup 'Ramadhan Aku' utk tahun nie dgn sejuta kesyukuran....

2 Comments:

At September 7, 2010 at 7:47 PM , Blogger EdwarD FirdauS HaikaL said...

thnxwan....muah muah muah...
tak sabar beropen house dirumah kamu...

hidup ORANGE

 
At September 8, 2010 at 7:46 PM , Blogger wan khairy said...

thx pada kamu jugak..
weeeee dtg yer.. kita meriahkan suasana.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home