Raya 2010

Alhamdulilah raya tahun nie aku dapat balik penang lagik... yeahhhhh!! Aku pulang bersama akak,harez dan abg ali..Kami gerak pada ptg raya... alhamdulilah jugak jln raya tahun nie x jem cam tahun lepas.... 5 jam kami dah sampai penang!!!! Seronok sgt sbb suasana kampung kali nie laen sgt.. harmoni je aku rasa wlpun hati aku sebenarnya LARA. Entahlah dari puasa hingga ke raya, jiwa aku x tenang dari memikirkan itu dan ini....(apa yg aku pikirkan?) hanya yg rapat tahu.. Aku sememangnya kena keluar dari masalah itu.. Insyallah aku mampu harungi dugaan kali nie. Raya tahun nie theme OREN menjadik pilihan. Wooooooo.... semua oren...

Kami main bunga api satu malam sampai habes.... gila meriah dan batuk dgn asap bunga api. kah3... Cuaca di penang dingin je.. sejuk..... (sebelaah mlm la ye) klu siang, mak aiikkkk panas ye... tapi masih bole diterima panasnya...

Kami g beraya sana dan sini.. tahun nie banyak umah sanak saudara kami kunjungi... Al- maklumlah 2 tahun akan dtg kami x pulang.... huk:( Setiap umah idang air OREN ye.. mmg tema tahun nie sgt... sampai ke air pun warna oren. kah3.

Sebenarnya kami hampir terlepas utk shoot raya tahun nie.. sbb selepas penat beraya, kami semua terlelap yer.. sedar2 dah jam 5.. aiyooooooo terus kejut akak dan harez suruh bangun!!! klu x kejut, mmg akan terlepaslah shoot raya kali nie. Tahun nie punya shoot banyak dari kami ber3.. x ada shoot solo lagik.. sbb dh byk shoot solo kat kl. weeeeee.. Akak pula tgh mengandung, so tak larat nak buat aksi terlampu, so lite-lite je.. Walaupun lite2 ianya tetap melatop k. Habes photoshoot kami gegas pulang utk g beraya lagik... wlpun ditinggalkan, kami tetap sampai tempat yg dituju. Raya ke2 paling best sbb setiap umah buat open hse, menjawab tuk mkn!!! kami pilih umah tok su... sbb dia buat nasi daging!!!!! yummyyyyyyyyy.. Selesai mkn2 kami berangkat pulang ke kl. Akan dan laki dia keja... so aku kena ikut pulang skalilah..

Walaupun waktu di kampung sgt singkat, memorinya sgt indah dan banyak... mcm2 benda kami buat... Wlpun aku bz buat itu dan ini hati aku tetap teringat kat kl... Entahlah.... malas cerita bab tue, sbb faedahnya tak der. Sampai di kl, Wow!! sunyiknyer.... aku lepak umah sambil tgk rancangan2 raya yg ada... besttt jugak.... Theme tuk tahun depan sudah ada yer.. Setelah dibincang dgn kengkawan semua, warna merah menjadik pilihan. Andai umur ku pjg kita jumpa ditahun hadapan dgn warna merah!!! Open house raya tahun nie jatuh pada 19/9/2010. Semua pembaca blog nie dijemput hadir ya di apt intan tmn setiawangsa... Jumpa korang kat sana...

* Selamat hari raya maaf zahir dan batin dari saya sekali lagik ye... insyallah keidupan aku akan bertambah baik dgn memaafkan setiap kesalahan insan2 yg pernah melukakan hati ini. Sesungguhnya mereka jugak manusia biasa seperti ku, tak terlepas dr melakukan kesilapan. Tak mungkin yg berlaku dapat dilupakan walaupun telah dimaafkan.. ianya akan terus tersemat dihati sampai aku mati.... Hargailah setiap detik itu sebaik mungkin, jgn anda sesali dikemudian hari... tulus ikhlas dari LCW.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home