America Next Top Model cycle 15

Episode 5 : crazy Mexican Wrestling

Ann - OMG!!! tak boleh nak cakap apa.... kah3. Walapun si Ann down giler time photoshoot kali nie, sbb dikatakan x menarik photonya, rupa2nya menarik ye! ( drama yg menjadik, maybe bagus jugak tuk dia belajar itu) Si ann x perlu pose lebih, sbb dia dah mmg high fesyen, dah Vouge... Aku cx berapa berkenan shoot dia yg nie... Cam Gozilla sgt pic nie. Ada yg lain patut tyra panggil dulu... Memang dalam sejarah ANTM Ann antara peserta mendapat pic terbaik paling banyak dan berturut2. Gilerlah, terang2 sgt menunjuk siapa juara nie.... Pape pun aku x sabar nak tggu shoot CoverGirls, nak tgk kemampuan dia.. Tapi bagik aku Si ann antara peserta final dah.. pilihan pertama aku dan pheez terus melangkah...

Chris - Hmmmmmm hebat sebab melompat je!!!! oklh lompatan dia dgn muka dia tue.. shoot kali nie gila2, so sesuai lah ngan watak dia tue.. Aku tetap x suka muka dia.. Entahlah, dimana letaknya model pun tak tahu... hmmmm...thx.

Kayla - Woooooo semangat membara! kayla aku terus kan kecemerlangannya... Pic nie sgt menarik... Aura kayla berambut merah sgt terserlah. Chaiyok2.... Suka dia..

Esther - OMG!!! aku suka pose dia nie... Pic nie sgt menarik... Dah 2 kali si esther ni menarik minat aku... Patotnya pic nie diistihar terbaik* Makin bagus lah dia... walaupun nasi lemak dia sgt banyak....wa3.

Chelsey - Boom!!! pose/aksi/reaksi superb!! tak yah cakap lebih pic nie menyelamatkan dia.. Tak banyak nak comment sgt kecuali muka dia tue tetap nampak cam pepondz. Aku rasa klu si chelsey nie berambut hitam legam maybe muka dia nampak lebih menyerlah! Sbb dia dah sgt putih.. hmmmm x mungkin dia bole ganti Anya.. itu fenomena bagik aku.. tetiba rindu dia. weeee..

Kacey - Wawawawa..... Dia menang cabaran catwalk tuk kali nie.. Tapi serius catwalk kali nie membuatkan aku gelak... Semua peserta hampir tergolek, haha..... Susah kot catwalk atas tue... apa yg nak dilihat ialah keyakinan n fokus... so si kacey nie menanglah.... Pic dia kali nie.. ermmm oklah... Vouge la jugak.. NEXT!

Liz - Mata dia..... kahkahkah.... hmmmm liz nie membuhsan kan aku lah... Entahlah muka dia tue dah ok, tp hasilnya boring n karam!!!! Aku tak tahu bila dia nak timbul. BTW kasut merah dia woooooo Lady Gaga sgt, teringin nak pakai.. poom*

Kendal - Pilihan pheez nie sorang lagik... boring!!!!! Muka dah superb, tinggi dah superb, aksi masih suam2 kuku. Bila nak timbul???? tunggu je lah... pape pun dia masih dalam carta.

Jane - sib baik tak tersingkir.. Dup dap dup dap aku!! huhuhu... Serius aksi jane kat atas nie bodo giler, slumber sgt dah nie... Haiyoooo... Tiada kesungguhan, hanya feeling pose t*t*k yg mendada je. sib baik tyra buat keputusan bijak tak singkirkan dia.. Sbb wajah jane sgt model.. Weee... Aku suka dia. Wlpun dia duduk sebagai pilihan ke3, aku tetap suka dia!! mana tau bole juara (ker?)

Lexie - Weeeeeeeeeeeeeeee... setuju ngan pilihan tyra kali nie.. singkitkan lexie. Mmg boring pun dia nie.. kah3. aku sukalah dia tersingkir.. hanya berdoa pas nie biar chris pulak terkeluar. Lama sgt dah tue bertahan.. hmmmm... jgn sampai top 5 dah le... mmg karam jadi terumbu karang.

* Si Ann masih selesa di puncak... siapalah yg mampu gugat dia? tak sabar nak tgk persaingan..

3 Comments:

At October 7, 2010 at 9:39 PM , Anonymous Anonymous said...

Che waaaaaaaaaaaaaaaaa...

Aku nak cop Esther!!!!!

Lama x mai blog hang, dh keluaq rupanya ANTM15.

-krol-

 
At October 7, 2010 at 11:13 PM , Anonymous joey said...

Yea,pic Ann is not the best this time. Thanks to her honesty, dia berjaya lagik..hahahaha

Kinda funny asik2 time runway challenge jer misti nak bagi gelak..hihihi

p/s cuba tyra ngan miss j catwalk kat conveyor belt tuh.. mampu kah vogue??? opss

 
At October 8, 2010 at 1:19 AM , Blogger wan khairy said...

krol- wahhhh hai mai gak jenguk na?
oooooo esther ke? baiklah.

joey- kan... silap2 tyra pun hampir tersungkur.. wawawawa... miss jay jgn ckp trus buat stuntman.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home