America Next Top Model cycle 15

Episode 6 : Patrick Demarchelier

Ann - Aku makin tak faham, tp itu yg terjadik.... Ann sekali lagik dipanggil dulu oleh tyra sebagai yg terbaik. Cara aku ckp nie cam tak suka Ann je kan?? hahahaha.. Sesungguhnya lebih kurang lah.. tak reti tuk plastik suka dia sgt. Ann sesungguhnya akan menjadik model yg hebat.. Itulah yg tyra nampak... Tp idaklah sampai 5 kali berturut2 dipanggil dulu oleh tyra... Ada yg laen lebih BOOM* kot! Kali nie ada cabaran Cover Girls... ternyata Ann paling buruk prestasinya.. kah3. Aku dah terbayang iklan cover girls nanti.. owhhhhh pasti KARAM* Sebagai pilihan ke2 (jatuh no 2 ok.. sbb aku x nak tipu diri aku) aku tetap suka ann, kerna dia hebat di photoshoot... klu tgk live, mmg dia seorg Godzilla. wa3.

Jane - Nielah pilihan pertama aku, kerna dari mula lagik, hati,mata,perasaan aku teruja tuk melihat dia.. weeeeeeeeeee.... Lagik pun dia mmg aku pilih sebagi pilihan, cuma kali nie jadik pilihan pertama. Jane bagik aku sgt Vouge n Supermodel. Walaupun dia nie senyappp je n x difokuskan sgt, tp aku suka melihat dia beraksi dlm ANTM15 kali nie.... Dia mungkin final 2 bersama Ann klu terus beraksi vouge begini.... Shoot jane kali nie sepatutnya diangkat sebagai pilihan 1 tyra. Kerna ketiga2 shoot jane sgt bagus... Apa2 pun aku suka melihat kemajuan jane..

Kendal - Woooooooo pilihan phez jugak menunjukkan sinarnya..... Shoot dia kali nie jugak bagus! Booooom* dia kasi.. weeeee... jarang melihat model kulit itam baik n senyap cam dia nie.... x kecoh2..... sopann je.. Sebab tue aku cam suka melihat dia jugak beraksi sampai ke puncak.

Chris - Semakin membenci, semakin bagus pulak dia nie... Adehhhh* hahahaha.... wlpun dia bagus, di mata aku, dia tetap biasa je... tak der kelebihan apa2 pun untuk di angkat sebagai pemenang... sgt jauh yerrr tertendang.

Liz - Weeeeee.... dia jugak bagus... aku suka melihat liz.. ensem dimata aku. kah3. Cuma dia jugak dirasakan x mampu bersaing sama ann atau pun jane... aku rasalah... pape pun aku suka melihat dia terus maju dan kekal lama.

Esther - Baru aku sedar dia nie antara yg pendek.. So bagaimana mungkin dia boleh juara? Maaf krol aku tahu ko pilih dia... tapi bila berfikir waras, dia tak mampu tuk bersaing dgn ann mahu pun jane. Pencarian tyra kali nie utk Italian Vouge.... ciri2 itu tak der lagik kat esther ni. Pape pun aku tetap suka tgk dia beraksi... cute. Walaupunnnnn ...

Chelsey - Vouge! kali nie aku x nampak wajah dia cam pondz lagik.... baru nampak seorang supermodel wanita yg tulen. weeeeeeeeeeeee... dia mampu menggugat klu terus bagus.. tapi dia nie tenggelam timbul.. so lantaklah.. kah3.

Kayla - Sekali lagik tyra buat pilihan bijak mengekalkan dia nie.. Nerves aku klu kayla tersingkir, hina jadiknya kerna si chris masih ada dlm persaingan.. kah3. Di akui shoot ini bukan yg terbaik dr dia.. masalah kasut ketat itu puncanya.. Sabotaj itu ada dimana2.. tetiba* Pape pun kayla ttp vouge dan masih berada dilandasan yg betul utk Italian Vouge.

Kacey - wawawawa..... tuelah feeling bagus sgt! kan tersingkir! Walaupun menang cabaran minggu nie, itu belom mampu menjamin dia dalam persaingan... Ternyata shoot dia paling buruk... shoot kali nie banyak yg cantik2.. so yg mana buat terburuk mmg akan menerima padahlah.. Melihat dia tersingkir x der byk drama lah yg mampu dihasilkan kelak.. huk3. Aku berpuas hati dia disingkirkan. BYE.

* wOOOWwWooo persaingannya kian memuncak.. skg aku hanya pikir yg mana logik kekal dan yg mana tidak. kerna pemenang ANTM kali nie mcm dah tercipta awal sgt..

2 Comments:

At October 19, 2010 at 9:17 PM , Anonymous Joey said...

kali ini si ann punya pose confirm vogue italia!!!

terutama pose terjongket kaki tu..class!!!

p/s sib baik rambut merah tak tersingkir :)

 
At October 20, 2010 at 6:14 PM , Blogger wan khairy said...

hahaha.........
rambut merah terkeluar tyra patut dilempar batulah....
kah3... si ann punya shoot ok...
but pose group, cam kayu je...
i x berapa berkenan...
yg lain superb!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home