America Next Top Model cycle 15

Episode 7 : iconic fashion designers

Liz - As: John Galliano. Sangat senang bagik dia... Ada jiwa bila dia jadik lelaki. Setiap yg dia buat adalah benar dan tak plastik. Dia menjadi peserta pertama memecah dominasi Si Ann pabila di panggil dulu oleh tyra. Tahniah Liz kerna berjaya menghidupkan watak itu dan berjaya menepis ann. Bukan membenci Ann tapi nak jugak ada persaingan...

Kayla - As: Vivienne Westwood. Boom* Meletop! tak sia2 dia diselamatkan oleh tyra minggu lepas.. Ternyata dia mampu bangkit. Hasilnya??? kayla sesungguhnya memang berapi... Pilihan ke3 aku nie terus cemerlang.... aku suka melihat dia bangkit!!!!

Ann - As: Alexander Wang . Weeeeee.... dia tetap meletop... Cuma ada yg lebih baik dari dia tuk kali nie.... aku dah mula risau dgn dia nie... hasil pic memang meletop., tp persona tue hmmmm masih tiada, masih karam, masih malu2, masih Godzilla. wa3. Aku harap dia akan perbaiki itu saja... yg lain dia sudah superb.


Chris - As: Betsey Johnson. Aku tak tahu sampai bila si gila nie akan bertahan. Opssss!! tak boleh carut nanti dia kekal lagik. So nak pujik lah... Ko mmg cantik, supermodel habis, boleh juara nie...., muka cam dia tak ada lagik dlm industri fesyen. Pengsan dan ICU* Aku lebih rela tgk model yg putih melepak itu dr melihat ko melompat cam beruk kat belakang tue.. Opsss.. tetap smash!! hahaha... apa yg ada pada chris?? Entahlah.... NEXT.

Chelsey - As: Carolina Herrera. Vouge! itu je yg nak cakap..... klu dilembutkan sikit wajah dia tue, maybe lebih baik.... Apa2 pun aku x suka sgt photoshoot kali nie... byk yg terbatas klu dapat designer yg gayanya biasa, kekok, terbatas, so akan buat hasilnya boring!! ternyata itulah yg terjadik kan segelintir peserta yg dpt designer yg membuhsankan.

Jane - As: Marc Jacobs. Boringggg!!!! aku membayangkan dia dapat designer alexander McQueen ke, maybe ianya lebih kreatif n lebih fesyen! (wlpun botak, kan best tgk jane berkepala botak!) Apa2 pun jane aku nie masih terselamat. yeahhhhh, itu yg penting!

Esther - As: Christophe Decarnin. Hmmmmm kenapa dia masih dikekalkan? hmmmmm.. maybe tyra nampak sesuatu yg aku x nampak kot.. Tp klu nak ikutkan pic dia mmg byk lebih cantik dr si kendal. But bagi aku kendal lebih model. Apa2 pun tahniah pada model pilihan krol kerna masih terselamat.

Kendal - As: Vera Wang. Cian kat model pilihan pheez sudah tersingkir... Skg pheez hanya bersandarkan pada 2 model lagik iantu ann dan kayla yg jugak model pilihan aku. Huhuhu, malang sungguh dia dapat si vera wang nie.. sbb pompuan tue mmg seorg yg blurrr dan biasa.. Tiada apa yg lebih boleh si kendal nie buat! Aku dah agak cycle kali nie, mmg model kulit hitam x boleh juara... ternyata ianya semakin benar dgn tersingkirnya kendal. Klu chris menang, mmg aku sangguh kerat jari aku nie, malas nak menaip lagik!!

* 7 lagik yg tinggal, si chris tue masih ada... apakah nasib dia akan terus baik?? tak sangka aku dia mampu bertahan sampai skg!!! Sib baik 3 model pilihan aku tak tersingkir lagik.. klu tak, mmg hanjz je tewas kat chris.

2 Comments:

At October 22, 2010 at 2:29 AM , Anonymous Joey said...

hahaha.

liz bleh menang sebab she memang resembles mcam lelaki. Kalau dia dapat vera wang, mantap kah pose???

sib baik mukanya iras2 john galiano jugak...hehehehe

patutnya yang vogue si vivienne westwood ituh...


yang si chris, ingat kata pakcik gemok andre apa kebenda nama dia.I cannot see her as a model. Enough said :)

 
At October 22, 2010 at 8:58 PM , Blogger wan khairy said...

joey- yes... tang mana model pun x tau lah..hahaha.. nanti tersingkirlh tue.. sabar je k. tuelh naseb menyebelahi liz kali nie... kita tggu mggu depan.. adakah naseb atau dia memang bangkit..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home