America Next Top Model cycle 15

Episode 8 : H2T Commercial shoot


Chris - Tak boleh nak kata apa, sbb dalam tujuh2 model, mmg chris paling gila2/personality menonjol/tak tau malu/ceria/paling buruk... So Kelebihan itu mmg ada pada dialah ye... So dia dipanggil dulu oleh tyra. Bagik aku shoot dia tak buruk, ok cuma chris tue, ermmmm sesuai dok dalam laut je... tak pelah maybe next time tyra hantar dia ke situlah kot... minggu depan mungkinnya.. Aminnn... hahaha...

Jane - Jeng..jeng..jeng... Yeahhh jane aku cool ye! Shoot dia chumel sgt seperti tuan empunya diri. Aku setuju kata tyra, jane mmg supermodel, dia sesuai di runway, photoshoot, commercial shoot.. cuma tyra risau personality jane yg malu2 dan senyap itu.. hmmmm itu jugaklah yg aku risaukan.. Tapi aku tgk jane makin maju hari demi hari.. Pilihan pertama aku ini terus cemerlang dan harapnya minggu depan , photoshoot dia, BOOM* kebaboom.. LOVE jane.

Chelsey - Shoot dia pun ok bagi aku.. lancar je, walaupun semua peserta bergelut dgn kasut roda sambil pegang air H2T.. klu aku yg buat... mmg terus ke laut perginya.. Dah lah laut dekat je.. kah3... x reti ye... tapi dia mampu lakukan seperti jane dan chris... Tahniah pada dia jugak sbb menang cabaran catwalk tuk kali nie...

Kayla - Sedikit boring tapi masih mampu tuk dilihat yer... kerna ada yg lagik buruk bakal menyusul... LOVE kayla jugak.. sebagai pilihan ke3, kayla mampu pergi jauh lagikk..

Liz - Sedikit menyampah ye.. sebab main2... sikit2 nak gelak.. sikit2 nak gelak.. Klu aku yg shoot, mmg aku hempuk dia nie. kah3. Bila kat bilik juri, tahu pulak nak nangis.. sudahhh!!! DRAMA! Tapi aku suka tgk liz dalam pertandingan nie lagik...

Ann - OMG!!!!!! Godzilla gila babi... Cabaran catwalk minggu nie, dia paling buruk... Dan shoot nie pun sebenarnya dia paling buruk... Serius... cam nak nangis tgk ANN dalam episode nie.. Tragis ok. Kesian kat dia pun ada... Pic2 meletop, tapi klu bab shoot begini, ataupun catwalk dia sememangnya tak mampu lagik.. serius.... dia tak boleh lagik... Dia kena belajar lagik tuk lebih yakin pada diri sendiri.. klu semua itu ada, Dialah juara ANTM15 kali nie... Tapi bila tgk dia bergelut dlm catwalk n Commercial begini, aku tak pasti dia mampu menang dgn bersandarkan pic saja... Kerna byk peserta semakin meningkat. Hope Ann terus berusaha.. Sbb dia dah juara di mata tyra.

Esther - Takziah buat krol ye... Tersingkir jugak si esther nie... Aku dah agak dia tak mampu bertahan lama, kerna tiada sebarang yg unik kat dia nie kecuali t*t*k dia je yg besar . Pape pun dia tersingkir bukan kerna shoot nie rasanya.. kerna klu adili dari segi shoot kali nie, Si Ann yg patot tersingkir.... tapi diadili sama dari segi pic... Mmg tercampak lah dia kan.. Weeeeee... Pape pun aku suka jer tersingkirnya esther nie... Sekian.

* Hmmmmm si chris tue masih bertahan ye.. top 5 ke? OMG!!! Pape pun 3 pilihan aku masih ada dilandasan yg selesa dan betul.

2 Comments:

At October 28, 2010 at 9:07 PM , Anonymous Joey said...

I knew it!

Ann totally sucks at commercial!

Kena meningkatkan confidence yer

p/s Rambut merah..!! :P

 
At October 29, 2010 at 6:08 AM , Blogger wan khairy said...

hahahahhahah... iyer...
cian dia.. sedeh melihat dia begitu... buruk!
maybe pas nie ok kot!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home