kaki wayang

Semalam g tengok cerita nie kat klcc bersama ...... ( kan). Lama x masuk panggung di klcc.. ternyata sempitnya seperti biasa kah3! Tapi kesejukkannya, yaaaa rabbi!!!!! menusuk ke tulang. Sejuk yg teramat sgt.. blom start cerita aku dah menggigil... Wooooooo.... Dalam sejarah gak lah LCW dgk cerita slow nie... Jangan tertidur sudah... Tapi ternyata mata aku sentiasa segar.... itu semua gara2 Zac Efron! Dia semakin dewasa, watak yg dibawak semakin matang, walapunnnn..... wa3. Cuba x der dia, hmmmmmm mmg aku dah lama lena dalam sejukkan yg melanda... Cerita dia mmg slow, kasih sayang seorang abang kepada adiknya... Klu lah ada abg cam tue zaman skg, kan bahgia!!! Sanggup dia korbankan masa depan demi seorg adik yg dia sayangi... Cerita dia best, cuma cam tgk dirumah lebih selesa dan berbaloi2 kot! Watak Zac kali nie lain sgt dari citer high school musical. Tapi bagik aku masih blom mencabar... aku teringin dia bawak watak yg lebih Sexi... kah3... sebab dia semakin hari semakin sexi lol!!! seyes.... terasa cam nak duduk dlm gym lama2 je pas nie..... Mungkin suatu hari nanti dia dapat bawak watak yg lebih lasak dan jantan! Cerita ni OK2 semuanya disebabkan pelakon utamanya... klu pelakon itu di gantikan dgn rosyam nor, memang membawa kepada tiada bintang tuk film nie... Disebabkan Zac maka wujudlah 2 bintang dari aku.. Sekiannnn...

*Kenapa aku susah tuk terima cinta org lain skg nie?? wlpun mereka ikhlas memberikan itu... Ternyata aku lebih suka mencintai DARI dicintai.... hmmmmm....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home