Suprised Party

11/10/2010 - Amal ajak aku g PV. Katanya nak lepak ngan erry dan habeeb. Makan2 di TGI. Wahhhhhh.. meriah korang mkn kan (aku cakaplah) Pastu amal cakap sekali skala.. dah lama x lepak2 ngan erry dan habeeb. So aku pun join la skali walaupun mata nie dah ngantuk...... Sesampai PV, terserempak ngan firdh. (eheh?? dia join skali ke?) Aku dah mula was-was bila nampak firdh.... Sampai kat TGI............. TUEEEE DIAAAA!!!! Ramainya!!! hahahahahha.......

Memang terkejut sangat melihat mereka2 ini... Tertanya nie mkn2 apa?? hmmmm.... Aku buat-buat biasalah.. kang klu buat2 luar biasa org benci... kah3. Tetiba jugak aman sampai.. EhEh.. Hepyyy bufdayyyy Aman, sbb bufday dia 11/10/2010... So aku ingat tuk sambut bufday dia je la nie... Patotlah ramai ada, wlpun tertanya motip mira dan abby jugak ada klu nak sambut bufday aman je??? wahhhh tertanya lagik ni* N Tetibaaaaaa kek sampai dan TGI Riuh......

Hahahahahha, malu giler! Rupanya nama aku jugak ada kat kek tue, N suprise party nie mmg dirancang mereka2 ini...... WAHHHHH terharu2 manja aku... Serius malu giler... Sebab kena berdiri atas kerusi sambil buat ucapan.. Siap disuruh menari lagik. (motip nari atas kerusi?? mana puas!!!) hahahahahah. Ternyata aku mmg terkejut sangat-sangat. Tak sangka bila kita kehilangan seorg sahabat baik, Rupanya akan hadir lebih banyak sahabat2 baik yg laen. Serius korang buat aku tersentuh N inilah hikmahnya selepas macam2 telah dilalui... Ternyata aku punya lebih teman baik berbanding dulu. Korang mmg TERBAEKKKK DARI LADANG!

Terima kaseh kepada kebanyakkannya teman2 Air Asia, my BFF N frends yg lain... Aku susah nak cakap bagaimana lagik... Kerna dalam kotak fikiran aku, tahun nie my bufday akan suram dgn kes2 yg terbaru baru berlaku dalam hidup aku.. Terbongkar kes penipuan itu, Ketidak jujuran ini, Kecurangan yg berlaku, Kemurungan yg berpanjangan.. aku merasakan ini tahun adalah tahun paling buruk dalam sejarah bufday aku. Ternyata apa yg aku pikir merosot sama sekali bila ini semua berlaku. Ternyata punya teman2 baik lebih untung dari punya cinta sejati. Tak ada apa lebih bernilai berbanding teman sejati. Teman adalah harta paling berharga dan ianya terbukti bukan sekadar kata2 kosong... Terima kaseh semua....

Kami lepak2 situ sampai jam 1130, pastu mereka nak sambung ke karaoke.. Tapi aku menolak utk balik, sbb esoknya aku keja.. Lagik pun aku x sihat.. x der maknanya nak nanyi2.. huk3. Aku pun pulang dengan hati yg puas bercampur terharu.... Korang mmg besh lah... Thx pada amal kesygannnn kerna belanja saya mkn pada hari itu.. katanya utk bufday aku yg pertama kalinya aku diangkat sebagai teman baik dia.. wahhhhhhh... Thx akak maria.... Hugs dia kuat2.

Sampai umah jam 12, pastu haruslah tak boleh tito sbb msg wish masuk dgn banyaknya... Wahhhhhhhhh tak sangka mereka tak tido lagik( tetiba) walaupun aku hanya tersentuh dgn msg dari dia... Maybe aku dah x bermakna tuk dia... tpi dia begitu istimewa tuk aku... Aku terlelap sampai 1.30 pagi satu call masukkkk... 'BUKAK LER PINTUUUUUU'. Selepas buka, terkejutnya aku bila melihat dia siap bertopeng n bertopi bufday membawa kek batik yg sedap! Serius tak sangka..... terima kaseh pada dia kerna itulah memori terakhir aku bersamanya... Biar kisah kami ini tersemat dalam hati . Aku akan ingat semuanya wlpun ianya sudah berakhir... Tiada yg indah dari kenangan aku bersama dia. Hope pas nie dia hepy dalam dunianya... 2 kek, 2 suprise, 2 keadaan, 2 suasana 1 TUJUAANNYA.... 'HEPY BUFDAY TO ME'

12/10/2010 - Di ajak ke karaoke oleh teman2 yg laen.. Wahhh ada suprise lagik!!!!!! Aku dpt bunga dari si dia bergelar sahabat yg bernama ( teddd). Nie kali ke2 aku dapat jambangan bunga sebesar itu. wawawawawa.... weeeeeeeeeeeeeeee.. thx ya. Kami berkaraoke dlm keadaan yg sgt meriahhhh...

Tak lengkap x der amal.... thx pada yg datang.... Sejujurnya kami epy pada hari itu.. hari yg penuh bermakna dalam hidup aku. Tahun nie, aku dapat beratus2 wish bufday dari teman2 FB, wish dari msg, chat, ym dan sebagainyanya.. Woooooo tak sangka tahun nie aku punya ramai giler kwn2 baru... dan cayang2 baru (poom*) Terima kasih semua.... saya WanKhairy sgt menghargai itu dan syg korang semua.. Terima kasih jugak pada yg memberi hadiah.. Wooooo sesungguhnya korang mmg tahu citarasa saya.... TERBAEK!

Ramai yg tanya, 'cik wan x buat bufday party ke?' Dah 2 tahun cik wan tak buat kat malaysia... tahun nie jugak tak buat kat sini.. rindu sebenarnya nak buat cam dulu2 ajak ramai2 dtg g karaoke or club.... serius rindu giler... maybe tahun depan, insyallah. Tahun nie aku buat kat Jakarta lagik seperti tahun lepas.. Cuma yg bezanya kali nie yg ikut join lagik ramaiiii.. Wooooo.. Semua yg ikut adalah teman2 kesayangan aku.... Aku akan bertolak ke jakarta esok... selama 4 hari x der di malaysia..... Kepada frends yg dah pun bertolak dan bakal bertolak esok, kita bertemu disana ya..... Dan kepada yg mahu pergi, jom le..... weeeeeee... Aku buat bufday party disana. Sesungguhnya Tahun nie, tahun paling best.... Bufday yg akan aku ingat...... Umur aku meningkat setahun lagik.... Sib baik muka aku semakin hari semakin muda.... so x risau sgtlah.. POOM*

* Bertolak ke jakarta esok pagi..... bye2 kl... bertemu kelak.. thx pada semua sekali lagikkk.. Wan Khairy cinta sama korang semua... muahxxxxxxxxxxxxxx.

1 Comments:

At October 21, 2010 at 11:03 PM , Blogger FirstCallDayang said...

happy birthday my dear...alhamdulillah look happy and ada banyak kawan baru..apa2 pun aku harap ko ngan amal masing2 jaga each other..AMIN...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home