America Next Top Model cycle 15

Episode 10 : Go-sees

Cabaran Go-sees kali nie, paling mencabarlah.. semuanya sendiri... N yg paling buruk kot dlm sejarah ANTM kerna kesemua peserta sempat g satu tempat je kecuali Chelsey yg sempat g dua tempat. Dah lah satu je g, 2 daripada mereka lambat sebab sesat. kahkahkah.... Gila susah kot, x sediakan transport, kena naik lrt segala.. klu aku pun, sesat!!! Jom tgk photoshoot kali nie yg membuatkan aku nerves .

Kayla - Dia semustinya pencabar Ann. Dia jugak menjadi pilihan kebanyakkan org utk menang kerna pakej semua ada padanya. Cuma bagik aku Kayla x cukup Vouge ( aku nak lagik!!).. Kerna ANTM15 kali nie, mencari satu pemenang yg sememamgnya GAH!!! Bagaimana pun kayla adalah pencabar Ann... Sebagai pilihan ke3, aku suka melihat dia ke final!!! Dan aku letakkan kayla sebagai potensi tuk menjadik juara. ! Klu kayla diangkat sebangai pemenang itu bermakna, bertapa personality itu penting dari segala2nya... bukan sekadar pic yg meletop... Kayla punya pakej sudah lengkap.. cuma masih ada Ann tuk difikirkan.. boleh? hahhaa

Chelsey - Hmmmmm Pic dia kali nie, wooooo BOOM!! Tapi chelsey juara? Sudah semustinya tidak.. Aku skg menilai kenapa dia boleh jadik juara? Ternyata Chelsey tak mungkin juara ANTM15. Percaya aku! Model seperti dia, dh banyak sgt ANTM lahirkan... Utk Italian Vouge? owhhh jauh lagik dek... hahaha.. Tp tahniahlah ko menang cabaran go sees... tp itu x menjamin apa2 makna... wawawa..

Ann - Aku merasakan Ann akan diangkat sebagai juara. Ko dah giler, dia satu2 nya yg dapat job dengan Versace. Cuma dia lambat je, tue yg tersingkir.. Walaupun dia cam Godzilla, ternyata Ann punya ketinggian, muka menjadikkan dia begitu berharga. Aku fikir dia akan tersungkur di Go see, ternyata silap ye.. wlpun cara dia punya jalan karam di laut dalam, tp Ann mmg supermodel la. Personaliti itu yg tiada pada dia.. tyra dah nerves!!! omg!!!!! Klu bab photo, jgn cakap la, ann tiada tandingan.... bab jalan dia karam, personaliti jugak dia karam. Tp kena ingat Dia dapat job ye ngan Versace.. kau ada?? hahaha..

Jane - Masuk je set photoshoot, dia dah nangis.. haiyoooo nerves giler! kah3. Ternyata jane down sgt... aku pulak selisah mimpi melihat dia cam tue.. Versace jugak suka jane. Fresh katanya, cuma dia jugak punya masalah sama cam ann, personaliti kurang n kena perbaiki catwalk. Di akui jugak oleh juri masa depan Jane, sebenarnya sgtlah cerah , Cuma jane memerlukan sedikit masa utk bersinar. Aku sendiri percaya, masa depan jane akan lebih bagus berbanding yg laen andai ANTM15 nie selesai. Tak caya? korang tunggu je la.. Tak semustinya kalah di ANTM dia kalah di luar sana.. tidak yer... Byk cycle membuktikan yg tak menang lebih banyak job dari si pemenang. Sebagai pilihan pertama, aku lega melihat jane masuk top 4. Dia jugak dilihat mampu tuk menjadik juara.Yeahhh.

Chris - Akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Haiyoooo terasa cam baru boleh bernafas bila dia tersingkir.. Baru aku dapat melihat persaingan itu.... Thx tyra, wlpun ko bawak chris nie masuk top 5, tp aku lega ko singkirkan dia tuk kali nie. Yeahhhh... Chris ternyata mmg keluar dari landasan mencari model tuk Italian Vouge.. Langsung x der yer... Majalah mangga mungkin dia mampo.. tue pun kena rasuah dulu baru dapat. kah3. Melihat Chris tersingkir, top 4 sangatlah sengit!!!

* Top 4, ada 3 model pilihan aku teruskan langkah. WoW tak sangka, kali nie punya pilihan menyebelahi aku. Slalunya musti tinggal satu wakil je, tapi tuk cycle nie, ketiga2 model pilihan LCW masih ada yer. Pilihan top 3 : Kayla, Jane dan Ann. Pilihan final : Jane Dan Ann. Juara : Haruslah jane, sbb dia pilihan pertama aku. Tapi klu Ann pun x per, sbb dia pilihan ke2 aku. Klu kayla pun ok, sbb dia pilihan ke3 aku. Aku suka cycle nie.

1 Comments:

At November 14, 2010 at 6:37 PM , Anonymous Joey said...

i do think ann could win.

Walaupun catwalk tak betul, tetap dipilih yer oleh versace.

Iklan covergirl dah tak lama lagi. Neves.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home