America Next Top Model cycle 15

Episode 11 : Separuh Akhir

Semalam aku meletak episode ini sebagai PREVIEW, Today aku nak ulas menyeluruh sebelom final 2 keluar. Sedia maklum Ann & Chelsey akan meneruskan perjuangan di final nanti. Seperti di duga semua, Ann akan ke final, cuma agak terkejut dgn kehadiran Chelsey yg tak terpikir semua akan ke final. Bila melihat chelsey ke final teringat dimana kes seperti ini pernah berlaku. Ingat lagik anda pada Analeigh (ANTM11), dia begitu hebat sampai top3, akan tetapi tersingkir time tue dan terpilih pulak Samantha bertarung dgn Mckey, dan pemenangnya mckey. Now kes begitu terjadik lagik.. wawawawa.. tyra mmg suka buat onar dan duri. Melihat top 2 nie, aku meletakkan Ann sebagai pemenang walaupun catwalk dia mmg karam di laut dalam... Chelsey mmg hebat catwalknya , tp pic? x sehebat Ann. Bagik aku catwalk boleh dipelajari selepas keluar nanti, berbanding pic, susah nak belajar punya aura Vouge itu... Episode nie x der photoshoot yg ada cuma video clip 'Motion Editorial' yg diarah oleh Tyra Bank. Andai anda tgk Clip video itu ternyata pembukaan Jane sangat hebat ye!!! Keunggulan Chelsey catwalk sgt cantek. Manakala Kayla seperti penyeri je, dan Ann punya mata menjadi igauan. kah3.

Ann membuktikan bahwa dia layak ke final. Sudah semustinya dia layak.. Jika anda imbas kembali time mula2 dia terpilih hingga sekarang dia berubah sgt banyak. Episode 11 makin menunjukkan dia nie boleh gila2, lihat saja lawak dia ngan Jane, dia punya personaliti, cuma sifat pemalu dan tak yakin itu je jadik penghalang. Video shoot dia kali nie ok... Cuma benar kata tyra, Catwalk dia mmg karam dan menakutkan. haiiiyaaa apa akan terjadik di pentas runway nanti?? Nerves aku!! Hope dia ok nanti.... Pilihan ke2 aku nie, semustinya akan menjd pilihan pertama di final nanti. Go Ann, ko lah Godzilla kesukaan aku. wawawawawa.....

Chelsey akan beraksi di final bersama Ann!! Di runway semustinya dia hebat, Tp keseluruhan ttg potensi chelsey dalam ANTM15? Terasa cam tgk Cycle2 yg lepas je... Dia meningkat saat2 akhir. Ternyata keunggulan Chelsey terletak di pentas runway... Personaliti dia jugak lebih menonjol banding Ann, Tp Vouge yg dicari??? Ternyata Ann lebih unggul! Apa2 pun sama2lah kita nantikan keputusannya..

Tyra kata Jane akan buat duit yg banyak bila dia keluar dari ANTM, kerna potensinya sebagai model tersgt cerah... Cuma memerlukan sedikit masa. Dia tersingkir disebabkan sudah punya masa depan? Sejarah ANTM sudah membuktikan keunggulan org yg tersingkir lebih hebat banding pemenang, dan Cycle nie ternyata org yg akan jadik seperti itu ialah Jane. Diakui oleh tyra, dia sememangnya boleh buat duit yg banyak bila keluar nanti... Cuma perlu pertingkatkan personaliti je.. Aku akan tetap syg jane nie... Sbb Dia sememangnya Vouge.

Tyra memberi kata dua pada kayla bahwa dia sesuai jadik pelakon... sama cam chris?? Dia akan jadik big Star (kata kau!!!) Dia tersingkir setelah memberi pose maut dalam ANTM15, Kerna bakatnya lebih pada benda yg lain bila diujung episode? Sedeh!!! Wlpun bagik aku, mmg kayla tak mampu jadik model yg hebat berbanding ngan ann mahupun jane.( Bak kata Andre, Kayla bukan high fesyen model, dan aku setuju itu) Tapi dia x boleh diperlakukan seperti itu, kerna dia lebih menonjol banding dgn Chelsey. Tekaan final 2 aku ternyata melesettt... wlpun bukan jane ke final, aku harapkan kayla... tp apa dah jadik??? kata PHEEZ ' wan... final 2 Kayla dengan ann!!!!!!! =) betul ckp aku!!!' (Betul sgt ckp kamu, ternyata kwn ko hanya propa.)

* Melihat final 2, sudah semestinya Ann akan menang bergaya. Klu dia tewas, makanya Cycle nie paling Drama..Drama.. Drama...Tak sabar tuk melihat runway final n pemenang ANTM15. ANTM15 ternyata damai hingga ke sudah... tiada pergaduhan yg boleh buat aku benci.. bgus3.

2 Comments:

At November 18, 2010 at 1:39 AM , Anonymous Joey said...

so sad rambut merah tak berjaya.

tapi cycle kali ni semua ok. tak membencikan sangat, macam cycle lepas.


semoga ann berjaya :)

 
At November 18, 2010 at 6:50 PM , Blogger wan khairy said...

Yes, cycle nie mmg paling baik.. semua damai je....

Semoga Ann berjaya k.. weee..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home