kaki wayang

Cuti minggu yg lepas digunakan sebaik mungkin kerna semua yg tersyg cuti pada ujung minggu itu. Ada yg Mc dan ada yg kerja separuh hari.. (ade??) hahahaha.. paperpun kami semua epy. Aku dok idam nak tgk cerita Narnia nie.. dr pada terlepas tgk, baik aku plan tuk tengok.. Klu tunggu mereka2 yg plan, makanya jadik cam harry potter sampai sekarang tak tertengok, dan dah tawar hati tuk tengok! Kami g The Curve sbb pas tue nak g IKEA. Kami g ber 4. Ada tayunk, gegurl, kakak dan aku. Sebelom wayang start kami g shopping kat IKEA dulu. Aku x shopping paper pun sbb umah aku dah penuh n Nice! Selepas selesai g IKEA baru g tgk movie nie .

Start citer nie penuh bergaya.. tak menunggu masa yg lama, aksi nya terus boleh dilihat 5min pertama.. Cayalahhh barulah cool cam nie... 2 watak utama yg laen rupanya dah x der... Mungkin sbb mereka dah besar.. so tinggal adik2 je yg beraksi dlm Narnia kali nie. Apa yg bagus satu watak laen diwujudkan.... Kemunculan 'EUSTACE' sesungguhnya menceriakan perjalanan cerita... Wajahnya x berckp pun aku gelak... hahahahha.. muka dia mak aikkk... x baik mengata, so aku gelak je lah.. hahahahhaha.. Tp mmg watak dia menjadiklah.... Dia mengidupkan gelak2 yg ada... itulah kelebihan punya wajah cam dia.. (mau?? haha) Seorg budak yg sentiasa menjawab dan feeling hebat membuatkan Eustace diterima masuk dalam Narnia. Dia bagik aku pengidup cerita, dan penyelamat tuk narnia kali nii. Cerita Narnia kali nie hebat.. penuh aksi, suspen jugak ada.... cuma aku cam noya melihat si Aslan nie asyik kena culik lah, kena diselamatkan lah, muncul saat2 akhirlah.. Kata hebatkan, tapi slalu cam tue.... slalu ilang je,kena culik je, saat2 akhir muncul berangan DIVA yg berkuasa. Poom* kepada Aslan. hahahah.. Paper pun citer nie syok.. x buhsan... layan je sampai abes cerita.. Si lucy semakin dewasa... dh x nampak kanak2.. Cepat tul mereka2 nie membesar... makin besar mereka, makin tua kita.. Take note* Aku bagik 4bintang tuk cerita Narnia kali nie... Suka jugak melihat watak Prince Caspian diwujudkan. Sbb amal asyik dok pujik je spajang cerita bila Caspian nie beraksi.. Thing! ilang*

*Status 'Single' di fb aku telah diremove kan.... Apa tandanya tue?? 112011....

8 Comments:

At December 12, 2010 at 10:30 PM , Blogger FirstCallDayang said...

112011 aku memang tak tahu ape2..tapi yang aku tahu 110211 yang ni ko jangan lupa atau buat2 lupa k..hehehehhehe..cantik no tu yer..
aku tak tgk lagi narnia..fared tak nak layan..tapi harry porter aku tgk 2 kali..best siot..cerita dia laju jer...tak sabar nak tgk part 2

 
At December 13, 2010 at 12:02 AM , Blogger wan khairy said...

dah tak tahu, so kena ambek tahu k...
110211?? apa tue? 1/10/211?? tahun apakah itu? zaman purba mana tue?
hahahaha... yg penting tarikh 1/1/2011 aku lebih menarik... thx.

 
At December 13, 2010 at 1:02 AM , Blogger FirstCallDayang said...

heheheh..yang penting tak der drama malam new year k..harap2 semua balik dalam keadaan happy jgn balik ngan taxi...hehehehhehehehehheh...

helo bukan 1/10/211 k..tapi 11/02/2011 hehehhehehehe

 
At December 13, 2010 at 5:22 PM , Blogger wan khairy said...

hye perlu ke taxi??
no no no no......
lrt je sudah.. hahaha..
owhhh ada apa ngan tarikh tue??

 
At December 13, 2010 at 7:35 PM , Blogger FirstCallDayang said...

huhuhu...benci lah..ko dah tak sayang aku lagi..bukan suruh beli hadiah pun..suruh ingat jer...uwaaaaaaaaaaaaaaaa

 
At December 14, 2010 at 5:47 PM , Blogger wan khairy said...

haha,perlu ke lupa?
dh save dlm diari ye...
hari tua mu x mungkin dilupakan...
semakin opah la nanti.. wa3.

 
At December 15, 2010 at 1:34 AM , Blogger FirstCallDayang said...

siot jer... hehehhee...hari tua yer..dah masuk 3 series...ingat kereta bmw jer ada series ker? hehehheheheh

 
At December 15, 2010 at 5:07 PM , Blogger wan khairy said...

haha, makin mahal la ko ye...
poom* pengsan 2jam...
x sbr tggu tahun 2011 la cam nie..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home