kaki wayang

Semalam aku dan hypo sempat tgk citer nie kat Wangsa Walk. Penuh ye panggung! Sib baik hypo dah beli tiket awal2, klu tak mmg mendongaklah tuk tgk citer nie. Sgt teruja nak tgk arahan terbaru Pengarah terbaik kita nie... Syamsul yusof. Citer berunsur seram mmg makanan kegemaran aku.. Aku mmg suka tgk citer hantu... Cerita hantu terbaik seramnya yg x dapat ditandingi adalah Jangan Pandang Belakang (bagi aku le ye) Sebab seram dan hantunya cam cibai terasa.. kah3. So aku mahu melihat cerita Khurafat nie mampu tak tandingi cerita tue.. Jalan cerita Khurafat adalah terbaik! Pengisian jugak terbaik! Pelakon terbaik! Seramnya amatlah terbaik! hahahahha... Semuanya terbaiklah.. Aku bergelut tengok citer nie.. tak senang duduk dibuatnya ..sampai terhantuk kepala ngan hypo .. Itu belom masuk part JERITAN lagik.. kah3, part tue mmg x bole bendunglah.. Haiyaaaa... citer nie mmg seram!!!!! Cam real je hantu tue.. Vavi sgt sbb dia muncul kadang2 cam JU-ON, kadang2 cam pontianak, kadang2 cam Suster ngesot, kadang2 cam super model aku tgk.. hahaha... sumpah seram! Tahniah pada syamsul kerna hasilkan film seram yg aku nanti2kan.. huk3... tak terkira part aku tutup mata.. kdg2 sampai x ternampak muka hantu tue. hahahahhahahah... Cam x kuasa nak tengok.. Jantung asyik dup dap dup dap je. Kesudahan cerita nie jugak terbaiklah! Kreatif pengarahnya... Walaupun cerita sebegini sudah biasa aku lihat, tp tuk film malaysia nie kali pertama terhasil. Cerita nie akhirnya berjaya menandingi seram JPB. Yeahhhh!! Aku bagik 4.2bintang tuk citer nie.. Pembukaan film di tahun 2011 kini bermula. Film melayu yg pertama yg dapat 4 bintang.. Selepas nie film mana pulak? Aku bangga ngan pengarah yg cam nie.. bukan pengarah buat film melayu nampak BODOH, tak berkualiti tapi kutipan BOX-OFFICE. Harap film Khurafat nie akan mendapat tempat dan kutipan yg baik. Tak rugi korang g tengok wayang citer nie... bye.

*Film Seram KARAK arahan Yusri KRU akan menemui kita..Bole tahan seramnya.. menampilkn Shahir AF8 sebagai pelakon utama. Tak sabar nak tgk citer tue jugak...

4 Comments:

At January 14, 2011 at 7:23 PM , Blogger FirstCallDayang said...

dengan ulasan ko yang macam ni aku memang confirm tak akan gi tgk cerita ni..maklumlah jantung aku bukannya baik sangat..lagi pun ko kan tahu bab2 cerita seram ni bukan dalam list..ke dalam hospital jadiknya nanti...

 
At January 15, 2011 at 9:18 PM , Blogger wan khairy said...

haha,,,, g la tgk, mana tau jantung ko kuat kali nie.. bole uji kekuatan jantung mu itu... klu gugur, makanya hari pertama nasi minyak, hari kedua nasi tomato, hari ke3 nak laksa... x mo nasi lagik. kah3!!!

 
At January 24, 2011 at 2:04 AM , Blogger Izz Latif said...

~arghh~
jeles...
sbb nak tgk still xdpt2 chance
huhu
(^^)

 
At January 24, 2011 at 10:32 AM , Blogger wan khairy said...

lorrr nape plak?
bz? sampai x sempat?
g tgk, jgn terlepas...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home