america next top model cycle 16

Episode : Meet the models

ANTM16 kembali! hmmmmm, kembali mengulas aku. Cam penat nak taip! tapi dah tanggungjawab blog nie tuk UPDATE kisah2 ANTM, rancangan kegemaran aku dan keluarga. ha3! Melihat pada peserta kali nie, perghhh Exotik n Vouge kebanyakkannye. Model kulit itam hanya ada 2 orang! Selebihnya putih n lite2 putihnya. Italian Vouge sekali lagik menjadik pilihan. (Maka peserta yg high fesyen diutamakan, yg vouge didahulu kan) $100,000 contract with CoverGirl Cosmetics, menjadik rebutan. Jom lihat model2 yg terpilih dan akan menghantui kita dgn drama2 yg bakal diwujudkan..


Sara - Age: 18
Height: 5’ 10"
Hometown: Rio Grand Valley, Texas

Ulasan aku - Melihat pada penampilan, potensi utk menggugat ade! melihat pada ketinggian jugak ade! melihat pada usia, sgt cerah! kehebatan? teeddd* (tak tau lagik)

Molly - Age: 22
Height: 5’ 10"
Hometown: Charleston, South Carolina
Ulasan aku - Agak boring kan? hahahhaha.... NEXT!

Monique - Age: 19
Height: 5’ 11"
Hometown: Hebron, Illinois
Ulasan aku - Sexy! Vouge! melihat pada fizikal sgt bole pergi jauh...

Nicole - Age: 20
Height: 5’ 11"
Hometown: Orlando, Florida
Ulasan aku - Ok, Mampu jua tuk buktikan sesuatu...

Dominique - Age: 23
Height: 5’ 9"
Hometown: Houston, Texas

Ulasan aku - Org nama dominique fikizal musti cam ni kan? hahaha.. masih awal tuk cari kehebatan dia.. kita tunggu je dulu k.

Ondrei - Age: 18
Height: 5’ 7"
Hometown: Atlanta, Georgia
Ulasan aku - Wakil kulit itam pertama. Dia ke pemenangnye? wawawa... Sbb cycle lepas kan dah kulit putih, so kali nie byk pemerhati kata kulit itam pulak. kan selang seli tyra suka buat. Melihat umur ada potensi, tapi ketinggian agak rendah banging model2 laen. Italian Vouge bebeh, selagik bole nak cam galah. Tapi kita x tau kemampuan dia.... nerves..

Kasia - Age: 26
Height: 5’ 9"
Hometown: Wheaton, Illinois
Ulasan aku - Slot akasia hantar wakil. hahahah, melihat pose muka dia cam tue, aku x tau nak commnet apa lagik. Melihat pada umur pulak, makk aik paling tua.NEXT!

Brittani - Age: 19
Height: 5’ 10.5"
Hometown: Beech Creek, Pennsylvania
Ulasan aku - Vouge!

Alexandra - Age: 21
Height: 5’ 10"
Hometown: Newport Beach, California
Ulasan aku - Suka tone kulit dia. Nice!

Jaclyn - ge: 20
Height: 5’ 10"
Hometown: Belton, Texas
Ulasan aku - Jac jugak menggantar wakil ok! hahaha.. patot muka dia cam keling2 sikit. Tapi dia Exotik ye!

Dalya - Age: 21
Height: 5’ 9"
Hometown: Clear Lake, Texas
Ulasan aku - Suka nama dia! OMG, model kulit itam ke dua. Gabungan tyra, teyona, krista dalam satu nama DALYA. hahahha, mampu menggugat dan pergi jauh !! (Akan menjadik pilihan ramai org nie,ha3)


Hannah - Age: 20
Height: 5’10"
Hometown: Houston, Texas
Ulasan aku - Silky girl sgt pose. Body cantek! NEXT!

Angelia - Age: 20
Height: 5’ 10"
Hometown: Landstuhl, Germany
Ulasan aku - Vouge! Sexy! Exotik! Kemampuan? masih awal tuk di nilai.
Nilai luaran dah nice, dalaman? kena tunggu ye....

Mikaela -Age: 21
Height: 5’ 9"
Hometown: Boca Raton, Florida
Ulasan aku - Cam Drag Queen!! thx.
nampak tua dari usia..

*14 model telah diperkenalkan, pilihan korang? pilihan aku selepas make over ye, cam biasalah. Mereka inilah bakal merebut gelaran 'America next top model is.........?' 23 FEB 2011. Daaaa..

9 Comments:

At February 16, 2011 at 6:45 PM , Anonymous Anonymous said...

Cam Ni baru ceq syg hanq!

Update gak!

Setuju ngan statment kasia tu!
(kesian cam non peluang ja)

dyla tu menarik minat. tp aku pun nk tggu pas make over gak~ kah kah kah

-krol-

 
At February 16, 2011 at 10:16 PM , Blogger EdwarD FirdauS HaikaL said...

aku suka la dengan angelia brittani ngn dalya...dalya tu mcm bestla...

pilihan pertama:dalya
kedua:angelia
ketiga:brittani....

kali ni mcm best jer...tapi ada jugak yg kes ke laut karam.....

rasa macam angelia je aku...

dah2...aku nak nama Angelia Fifi Fiona Farina Fatiha....tambah sikit nama eropah...bru grand....

 
At February 16, 2011 at 10:34 PM , Blogger wan khairy said...

krol- hahaha. baru syg le? baiklah.
x sabaq nak tggu pilihan hanq.

mama- amboiii cepatnya pilih!
yg penting sampai 3 ye? tuan umah je boleh tiga... hahahha..

p/s: dah agak ramai yg akan pilih dalya.. pilihan lcw? tggu...

 
At February 17, 2011 at 7:04 AM , Anonymous Joey said...

selagi tak tengok yang bergerak, slagi tu tak pilih ya....


p/s hmm..mcm benar plak khabar2 angin model2 jenis pilihan inchek krol akan memenangi cycle kali ni. After all, Vogue Italia memang ada sekali dalam setahun The Black Issue...huhuhu.

takpe tengok nanti. truskan update ya inchek wan. :)

 
At February 17, 2011 at 5:48 PM , Blogger wan khairy said...

iyer, saya akan update.. kan selagik x dpt tgk yg bergerak, kita x bole pilih... hihihihi....
krol pasti pilih dalya jugak nie.. x prcaya tunggu je lah. kah3.

 
At February 19, 2011 at 12:51 AM , Blogger FirstCallDayang said...

aku tgk jer terus aku sokong brittani and monique...

hehhehe..tak payah tunggu mak over..dah tahu ada aura kat muka diaorang ni...

ke laut ker, ke sungai ker.. yang penting ke final..ye haaa...
*walaupun ramalan lahanat ada mengatakan yang kelam akan menguasai ANTM 16...

 
At February 20, 2011 at 5:02 AM , Blogger wan khairy said...

wahhh pilihan dayang!!
hebat la ko!! x sabar nk tgk apa yg akan terjadik ngan pilihan opah kita... andai ke laut, bersama2 opah la karamnye...

dah 2 org buat pilihan.. yg lain menyusul.... tggu pilihan lcw.

 
At February 20, 2011 at 5:30 PM , Blogger FirstCallDayang said...

kalau karam kedua2nya...maka nanti seperti biasa aku akan menjadi lalang yang cantik untuk memilih yang tinggal dari top 5...hahahhahahahhahaha....

 
At February 21, 2011 at 1:18 AM , Blogger wan khairy said...

Eeeiiiii!!! ko doalh salah sorang pilihan ko tue x tersingkir awal.. jika tak nama ko mmg akan popular utk antm16. kah3....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home