america next top model cycle 16

Episode 1 : Erin Wasson

Maaf lambat update sebab g bercuti. Nie balik bercuti terus update ye, wlpun bz dok edit pic. Tapi aku sempat mencuri waktu utk tengok episode 1 ni, supaya x ketinggalan jauh . Episode 1 cabaran catwalk dalam belon itu sgt kelakar tetambah bila ada yg terjatuh ye.. mmg nak bangun menjawablah.. Jom saksikan siapa yg unggul dan siapa yg tersingkir awal. Ternyata model pilihan rahsia aku masih bertahan. YES. Aku x nak pujik2 dia lagik, Selepas make over aku umumkan ok. Sebab sudah ada pilihan LCW. Jom saksikan photoshoot tuk kali nie..

Molly - WoW!! Kate Moss sgt. Senyap2 berbisa... nie ke pilihan lcw? rahsia... kah3. Photoshoot kali nie kat backstage.. suasana bz, suasana nak naik pentas, time tue pic di snap. So temanya, posenya, aksinya mesti hidup dan umph!!! Dan inilah pic terbaik episode1. Aksi libasan rambut. Teringat masa rambut aku pjg, agak2 menyampah je tgk muka seseorg, pasti aku libas. ha3... ko ade?

Alexandria - WoW!!!sekali lagik wow.. saja bagik korang suspen.. hahahaha.. nie ke pilihan lcw? Rahsia jua. ha3. Ternyata posenya ini terbik lol.

Monique - Model pilihan dayang terselamat ye. Sib baik.. dayang boleh tarik nafas lega. haha.. Pic nie cantek bagik aku.. Natural je. Hidung dia sexi lol. hahahha..

Ondrei - Eiiiii, bagik aku pic nie buruks! Time catwalk show pun, dia terjatuh n tergolek2 cam hamster... Lcw dah menunjukkan tak minatnya pada model kulit hangus terbakar. kahkahkah... krol musti pilih model ni..korang x caya? tggu je lah.

Hannah - Nice! Sweet! Sempurna. Thx.

Kasia - Model plus10 kembali dlm ANTM16. Hmmmm... Mampu dia pergi jauh? Mampu dia tepis kehebatan toccara yg terbukti berkuasa dalam ANTM? Tapi aku merasakan dia bole sampai separuh jalan dalam ANTM... ataupun lebih... mana tau dia hebat kan? sama2 tunggu ok..

Dalya - model pilihan pertama mama terselamat dan menyelamatkan nama mama dari di aibkan. kahkahkah.. kerna apa? kerna model pilihan ke2 nya tersingkir kini.. Pape pun pilihan pertama dia ini masih bertahan. oklh tue.. so mama doa si dayla nie bertahan lama k.

Mikaela - ok-ok je... aku tak tahu nk kata apa kecuali NEXT! Aku belom nampak apa2 yg menarik tentang dia.

Brittani - Model pilihan ke 2 dayang jua terselamat ye! yeahhh! hahaha... Dan ianya jugak menjadik model pilihan ke3 mama ( wlpun hanya berhak pilih 2 je, tuan tanah je bole pilih 3) tp x pelh.. sbb pilihan ke2 nye sudah tersingkir, so tinggal 2 jugak. oklh tu. kah3.

Nicole - Misteri pic nie.. aku suka pic nie sebenarnya... Berhantu.

Jaclyn - Dia nie comel. hahahha.. suka suara dan perwatakannye. Dia ada potensi tuk pergi jauh kerna dia punya pesonaliti yg bagus dan potensi yg diluar jangkaan. jeng3.

Sara - susuk tubuh, dah high fesyen.. muka dah unik, tapi sara kena bekerja keras tuk terus bertahan ya... Wlpun dia nie exotik, tp gayanya sedikit kayu ye... sepohon kayu!

Dominique - Disebabkan wajahnya Exotik n tyra dah rancang make over yg bagaimana tuk dia, dia terselamat! Wlpun mukanya penuh ngan bintik2 dan jerawat rasanya.. ermmm.. entahlh.. Tunggu je lah pas make over, mana tau benar2 berbaloi dia terselamat. Tp mmg byk ok bintik2 itu...

Angelia - Model pilihan ke 2 mama inilah yg tersingkir.. Wlpun beria2 nie nak tukar nama segala.. Akhirnya Episode pertama dah tersingkir.. Tuelh, kena pilih 2 je model bukan 3. Ha2, now pilihan mama ada 2 kembali. Dan hanya 2 je boleh pilih.. tuan rumah je 3. Dengan tersingkirnya Angelia, teryata pic PREVIEW itu hanya sekadar picture. Aksi dan bakat yg lebih penting. Nantikan 2 model pilihan lcw dan 1 Extra kesukaan saya.

* Seronok bercuti ke Sarawak! Nantikan kisah2 dan pic2 nya ok? ANTM16 baru bermula.. Gimik kali nie x der sgt! Terus kepada pemilihan 14 model n terus ke rumah n terus ke cabaran n terus tersingkir seorang model. ha3.

3 Comments:

At February 28, 2011 at 5:27 PM , Anonymous Anonymous said...

Ok, Aku hambek Ondrei tu sbgi pilihan 1.

ke2 aku ambik mikaela.

hahax1000. muktamad!

Ko tengok model aku menang k.

-krol-

 
At February 28, 2011 at 8:07 PM , Anonymous Joey said...

hahaha..

Hannah reminds me of Analeigh of Cycle 11. Owhgad!

Tapi mcm model gelap kali ni takde rupa bitchy.. and tak bestnya takde episod casting.

brittani macam best. Maybe sebab asyik dia jer keluar enterframe interview.

 
At March 1, 2011 at 8:48 PM , Blogger wan khairy said...

krol- aku dh hagak hanq musti ambik dia. hahah... cuma hang ambik mikaela tue cam x takut ke dia tersingkir awal? pape pun ok, aku terima pemilihang hang.

joey- yes setuju! x der episode casting terus start je. maybe tyra mls nak drama byk2. yes, hanna cam analeigh... Cute. So u ambik brittani?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home