kaki wayang

Minggu lepas aku dan habeeb berkesempatan tuk menjengah pawagam di Wangsa Walk tuk melihat cerita ni. Hahaha, teruja nya aku sebab dari pengarah film 'Histeria'. Sebab film tue aku bagik 4 bintang kerna keseramannye dan jln cerita menarik. Tuk cerita kali nie?? hmmmm... Cerita dia ala2 film thai... pfobia. Satu film ada 3,4 or 5 kisah seramnya... Dah biasa tengok film begini... so tiada perubahan... Cuma yg bezanya adalah hantu2 yg diketengahkan dalam film itu. Bagi film 'sini ada hantu' terdapat 3 kisah seramnya.. Cerita hantu pertama 'Hantu pokok pisang' agak slow bagik aku...seramnye pun cam x menguji jantung aku (wlpun tetap tutup mata). Kehadiran fasha sgt sesuai... hanya pose atas katil n main... kah3.... sesuai kan? hahahah... Hantu ke2 ermmmm, hantu no ekor. Nie seram gak.... masih terbayang anjing x berdosa kena bunuh.. Wlpun anjing tue buruk, tp cara gelisah n suaranya cam sedih sgt. huk! Hantu ke3 Hantu asrama. Yg nie bagik aku lebih dekat dihati... jalan cerita dia menarik n seram. Klu la hantu asrama nie dijadikkan film dari mula sampai akhir, musti lebih syok!!! musti byk lagik suspen yg ada. Tp kang sama cam histeria pulak kan? hahahhahaha.. tp pengarah nie mmg sesuai buat film2 di sekolah.. Auranya timbul. Pengcerita 3 kisah diatas adalah 2 pemandu lori.. sorang cina, seorg melayu yg lembut tp feeling macho. So tetap nampak ayu ye... Cara dia jerit sampai skg maseh terbayang.. kahkahkahkah... Mereka ber2 menghiburkan hati aku... Pengarah film ini mengwujudkan hantu ke4 di akhir film ni . kah3. Kiranya ada 4 hantu dlm film ni. Nak tahu hantu apa? pi la tengok sendiri... Aku bagik 2.9bintang tuk cerita ni. Weeeee....

* Cerita babun masih dibekukan. kerna aku malas nak taip panjang2. Bila aku rajin nanti aku buat k. korang bersabarlah, kerna babun itu masih lagik hidup dalam doa2 tak baik. Moga2 aku akan dengar dia insaf sebelom aku menaip kisahnya. Klu cam dengar dia masih babun bontot merah, aku akan segara menaip k. Wa3.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home