kaki wayang

Aku teramat teruja nak tgk citer nie. Walaupun tayangan dimalaysia agak lambat dan kemut, aku tetap sabar menanti x mau beli DVD. Citer begini tengok kat panggung lagik syok! Haha. Semalam tayangan perdana film nie, so aku tak nak jadik org ke 100 tahu citer nie best! Klu boleh nak yg terawal... sbb kang ada la manusia yg lain feeling2 terhebat dok bising sbb g tengok dulu. Owh debu* (PREVIEW untuk bahasa ANTM16 telah dipersembahkan) Klu mereka kata best oklh... bertambah berkobar.. cuba klu dengar x best? kan dah potong stim! Smlm bertempat di Wangsa Walk, aku n habeeb g nengok. Sblom masuk panggung terserempak pulak naz dan shah.. hihihi.. mereka jugak tgk citer yg sama, dan bersebelahan kami je. Cewah* Permulaan citer nie disampaikan sgt baik, dimana Alice berpindah ke bandar tuk jadik lebih baik dan mengejar cita2nya... Lakonan Christina terbaiklah! Setiap mood, keghairahan tuk buat persembahan, semangat disampaikan dgn sgt baik. Lakonan, nyanyian dan tarian yg mantap!!!! Clap3. Film nie sentiasa rancak dgn hidangan lagu2 yg menghiburkan dan step2 yg sexy. Cher pulak mmg mak hayam yg bergaya. hahaha... melihat dia teringat kak pah. Sejibik. Sedih ke, senyum ke, nangis ke, marah ke, begitu je wajahnya.. KETAT dan TEGANG ! hahahahha.. Jln citer nie ringkas dan sempurna di mata ku. Tengok citer nie, cam kita melihat LIVE setiap show2 yg dipersembahkan.. GRAND!!!! Klulah ada show2 cam tue kat kl nie... berbaloi2 pi tengok dan bayar masuk.

Hero citer nie? hmmmmm.. telan air liur dulu, blurppppp*. TERBAEK dari ladang. hahahha.. Sempoi, bersahaja, kelakar buatkan hero citer nie disenangi (ker?) hahahahaha... Beruntung alice dapat dia... cam arhhhhh... suka ali ngan dia (ker?) hahahahah... Ternyata citer nie syok dan x rugi tuk korang saksikan.. sambil nari2 di kerusi. wawawawa... Citer nie menyediakan barisan pelakon2 yg boleh buatkan kita berpeloh dan tetiba rasa sejuk. Jln citer yg baik dan lakonan yg mantap. Byk pengajaran jugak dlm citer nie.. Setiap kejayaan memerlukan pengorbanan dan usaha yg berterusan. Habes je citer nie semua org bersorak dan tepuk tangan... cam g tengok live kan? hahahaha... Aku bagik 4.3 bintang tuk citer nie.

* Banyaknyer movie2 baru keluar.. aktiviti blog akan kembali bz dgn kehadiran ANTM16 dan movie2 yg bakal aku g tengok. Yeahh minggu depan aku g bercuti..

2 Comments:

At February 19, 2011 at 12:54 AM , Blogger FirstCallDayang said...

ermmm aku nak gi tgk lah...walaupun ada satu blog ni cakap harap nyanyian jer bagus tapi lakonan tu hampeh and cerita dia kosong..

sbb aku lebih percayakan ko wan aku akan gi tgk jugak..

 
At February 20, 2011 at 4:58 AM , Blogger wan khairy said...

hahah, blog manakah yg rabun itu?
cirita ni ringkas, enjoi dan mesra mata. Mungkin dia lebih suka tgk cerita yg berat kot.... biaq pi dia lah.. hang pi tgk, cerita nie syok n layannnn.....

percayalah by dato CT. (ade?)
hahahaha

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home