america next top model cycle 16

Episode 2 : Beauty Shoot

Episode 2 masih belom ada Makeover ok! Mmg over kali nie. hahaha.. nak tunggu tinggal 5 peserta baru nak makeover ke? Hmmmmm. Sepatotnya episode ke2 korang dh tau pilihan aku.Untuk x nak hampakan aku akan senaraikan 5 pilihan LCW utk episode kali nie. Minggu depan 3 pilihan akhir akan diumumkan. Ok la kan. Harap2 minggu depan dah makeover lah! Minggu ni photoshoot bertemakan Beauty shoot bersama lebah.. Jom saksikan photo2 mereka.

Hannah - Photo terbaik minggu ini. Itu air mata ori ok. Dia mmg nanges.. Disebabkan emosi itu, dia menghasilkan pic yg booom* Aku mengharapkan Makeover yg meletop tyra kasi dia, kerna dia antara 5 peserta pilihan LCW. Rambut dia andai digelapkan, dia musti lagik WoW!!! Tunggu jelh makeover bagaimana tyra kasi kat dia.

Brittani - Woww!! Model pilihan ke2 dayang terus gah ye! Aku x berkenan pose dia nie sgt, sbb aku rasa ada yg laen lebih cantik, tp ini yg dipilih. Hmmmmm... Aku x masukkan dia sebagai 5 pilihan LCW . So dayang dan mama , Brittani milik korang. hahaha.

Monique - Boom* Terbaik bagik aku. Aku terlalu suka pic nie. Sgt Vouge n menonjol. Aku suka dia dr mula2 lagik.. hihi.. sexy bagik aku dia ni. Tersenarai sebagai 5 pilihan LCW. Adakah dia pilihan akhir? minggu depan jawapannyer.

Jaclyn - Nice! Aku suka dia jugak. Comel suaranya.. Baik orangnya.. hahaha.. bila dia berckp wlpun dlm nanges, aku tetap ketawa. hahahahha.. sgt bebudak minum susu ibu . Weeeee.. merupakan 5 peserta pilihan LCW. Aku merasakan Jaclyn unik!

Alexandria - Dia nie merupakan 5 pilihan awal LCW. Aku jugak mengharapkan makeover yg Boom* tyra kasi dia.. kerna wajah dia yg berambut begini tak mungkin menjuarakan dia.

Kasia - Wow!!! Dia nie mmg buktikan sesuatu. Vouge pic nie. Kamera menyukai dia.. Secara live aku merasakan dia nie tenggelam sgt, tp klu dlm photo, Wow!!! menonjol. Terbukti dia bukanlah pilihan LCW. Plus10 bukanlah kegemaran saya. So maafkan saya kerna x pilih dia, haha.

Mikaela - Wooooo Vouge. Merupakan pilihan tunggal krol selepas pilihan pertamanya tersingkir. Ishhhhh sabaq na.. Pilihan ko tersingkir pun bukan kerna pic x cantek, tapi kerna dia tau tak akan menang dlm ANTM16. hahahaha.. Tp mikaela membuktikan krol x akan berduka.

Molly - Melihat dia, musti ramai dah tau dia nie dari awal lagik merupakan pilihan LCW. Cam jane kan? hahahah.. mmg cam tuelh acuan aku. Aku suka wajah2 cam nie. Vouge sgt, ngan idung cam tue, tulang pipi cam tue, putih cam tue. ayo..yo... aku suka. Dia nie bukan 5 pilihan awal LCW lagik, tapi dah duduk dalam 3 pilihan akhir. Kah3. Hanya 2 org je lagik korang tak tau.. Saja bikin drama.. ingat ANTM je ada drama? huk!

Dominique - Ternyata muka dia penoh ngan bintik2 itam itu. Ayo penoh! Klu ada tema yg pelik2, wajah dia x yah susah2 makeup sgt. Hahahah.. Natural pun dah terasa pelik disitu. Tp dia mmg unik! klu makeover dia melatop, dia mampu pergi jauh dlm rancangan nie.

Sara - Dia nie terbukti sengal. Hmmmm.. Wajah dia antara yg laen, exotik dan unik! Tp dia tak pandai ambik peluang itu... Pose dia masih lagik sepohon kayu. Debu sungguh dia nie... kena tiup nanti baru tau (tersingkir). Aku harap sara nie beri saingan.. juri menyukai wajah dia.. tp klu cam nie la aksinya slalu, mmg kena tebang la sepohon kayu itu.

Dalya - Model pilihan mama cam amat menakutkan. Sib baik aku nie mmg jenis tak minat yg hangus terbakar, klu aku minat mmg dr awal aku akan menyesal pilih dia. Teyona sgt pic nie. Itukah pemenang yg dicari? ANTM sudah ada teyona, so perlukah Dalya? pikir2kan lah. Pape pun dia masih ada peluang buktikan sesuatu. Makeover mungkin menyelamatkan dia. Sama2 kita tunggu.

Nicole - Tak sangka dia tersingkir episode ke2. Tersingkir sbb dia nampak tua dalam pic. Hmmm... Aku suka pic dia minggu lepas.. sgt misteri, minggu nie, idaklah buruk pun.. Cuma nampak tua jelh.. Pape pun tak per, janji bukan pilihan aku yg tersingkir.

Ondrei - Hahahah, nielh pilihan pertama krol yg mengundurkan diri itu. Merasakan dia x mampu tuk harungi dunia model, kerna dia sedar dgn kependekan diri dan kehangusan diri. Hahaha, aku lega dia terkeluar, tanpa perlu di arahkan. Sbb mmg x nampak model pun. So menjimatkan masa,duit dan tenaga. Krol ko redha je k? hahahah.. party!!

* Korang dah melihat 5 pilihan LCW, 3 pilihan akan dipilih minggu depan. 1 Korang dah tau, lagik 2 org itu siapa? Drama kini bermula, ANTM16 kini jadik perbualan dan berdebatan. see ya.

2 Comments:

At March 8, 2011 at 5:59 PM , Anonymous Joey said...

wah!

yang disebut-sebut terus sambar pic terbaik ngan pic second terbaik ek..hihihi


p/s i mcm rasa u pilih sara. Muka dia quirky and look high fashion.

 
At March 8, 2011 at 6:30 PM , Blogger wan khairy said...

haha.... u rasa tue erk?
hahahaha... tggu jelh...
minggu nie makeover dah bebeh.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home