america next top model cycle 16

Episode 3 : Makeover.

Episode yg di tunggu2 semua, iaitu M A K E O V E R . Episode nie korang bole tau siapa 3 pilihan LCW. Pilihan berdasarkan keunikan,kelaenan dan kesukaan ler. Hahahaha... ANTM kali nie mmg byk yg unik/exotik . So agak payah tuk menilai pemenang kali nie.. Cam tak tau acuan cam ne lagik tyra nak ambek.. sbb dah 15 top model telah menang dan di lahirkan!! So bygkan cam2 rupa dah kita lihat sebagai pemenang! Ada yg punya kualiti, ada yg ikut suka hati tyra je! kah3. So meh melihat make over dan pilihan aku . Photoshoot pulak melibatkan kerja dalam group! hmmmm.. nak tengok sensorang sebenarnya, tp x perlh.. nak buat cam ner, konsep nak jimat masa dan tenaga.. layan kan ajer lah..

Alexandria - Hmmmm Caridee Antm cycle 7? hahaha.. seakan2 melihatnye. Dia merupakan antara 5 pilihan LCW dlm episode lepas, adakah dia pilihan akhir aku? Ternyata TIDAK!! Perangai DIVA dia telah menghijaukan muka aku. Owh why? hahaha.. pape pun dia akan bikin drama dlm ANTM16 kali nie.. korang boleh ambik dia.. kerna aku x nak dia... thx. Make over dia? hmmmm, dia merungut segala, itu tak kena, ini tak chantek.. dan hasilnya? Sama je... ha3.

Mikaela - WoW!!! Terbaik makeovernyer..... Aku suka... walaupun menjadik pilihan si krol tue.. tapi aku tau dia x taste sgt mika nie.. sbb aku mula memuji dia.. kah3.... Dia kan slalu bertentangan ngan pilihan aku. Cuma berbanggalah dia ok ape, ada hak tuk dipujik. kah3.

Kasia - Dah la kembang, rambut dia jugak di kembang kan! So bertambah kembang la jadiknya! Sedeh! Aku lebih suka rambut dia yg dulu banding yg baru nie.. Mungkin nak kasi seimbang dr kepala sampai kaki, so sesuai la kot.. Cuma aku x berkenan. X der ker sesiapa nk ambik dia sebagai pilihan? kwn2 yg bersaiz besar, pilih la dia plz! poom*

Hannah - Hannahleigh!! inilah nama terbaru dia! kah3... makin menonjol Analeigh di wajahnya pas di makeover cam nie.. Hmmmmm.. Ingatkan tyra dapat larikkan wajah dia dr ana, tapi bukan lari makin sama jadiknya! hahahha.. Aku suka dia, Comel! Adakah dia pilihan LCW? korang rasa???? nak ke aku ambik wajah yg sudah kalah dalam sejarah ANTM? apa kelebihan ambik dia? potensikah??

Dalya - Satu2 model berkulit hitam yg ada dalam ANTM16. Merupakan pilihan mama. Suka tak makeover dia? kan boleh libas2 muka org tue.. kah3... bagik aku? hmmmm ok-ok... ada gak lah kelainannyer banding yg dulu..

Sara - Lihat! bertapa uniknya dia! bertapa vougenya dia! bertapa canteknya dia! Aku suka dgn kelebihan yg si sara nie ada... Terlalu banyak ciri2 model dalam diri dia.. CUMA!!!!! dia nie kayu kayan!!! itu je aku benci ttg dia. Tubuh, wajah, personaliti sara berada dalam landasan yg betul tuk bergelar juara.. tapi, kayu kayan itu penghalang utama bagik dia. Mampokah dia?

Monique - Si sexy ni merupakan pilihan ke3 aku! Weeee... Aku suka idung dia.. boleh? kah3. suka wajah dia jugak! bagik aku Unik dan x sama cam model ANTM yg lepas2. Aku suka rambut hitam dia itu di kekalkan.. sgt sesuai ngan wajah dia.

Molly - WoW!!! Sedia maklum si molly adalah pilihan pertama aku. Episode yg lepas aku dah bagik tau.. Akibat itu ada jugak yg laen terus pilih dia.. hahahaha.. bukan perkara baru, aku terima je...tak terkejut pun. Aku suka molly sbb mmg cam nielh Acuan LCW... Andai korang ikuti ulasan ANTM aku dari dulu, aku mmg suka model warna rambut cam nie.... kulit cam ni.... tulang pipi cam nie.. kurus cam ni... Teringat Anya? Jane? chantal? kan itu semua pilihan LCW. banyaknya mereka top 2 n top 3. Molly? entahlah.. sama2 saksikan dia dalam ANTM16. mewakili aku tuk cycle kali ni. Ade? sesiapa yg pilih dia jugak, thx ok!

Jaclyn - Aku suka ngan kecomelan dia.. keunikan dia... Dia ada sesuatu tuk buktikan... tapi ada jugak yg membataskan.... hahahhaha... setakat nie dia merupakan model pilihan maksu. Sgt bgus maksu ambik dia.. sbb bagik aku dia mampu pergi jauh dalam ANTM16. Makeover yg dia dpt sgt sedeh bagik aku! Cam x semegah tyra kasi kat dia. Dush tuk tyra!! Sejauh mana kecomelan dia itu mampu di Vouge kan?

Brittani - Model pilihan ramai nie, mmg telah diselamatkan dgn Makeover yg meletop! Tyra nak menangkan dia nie.. hahahah. ada aku kesah? Tidak ok! Model pilihan dayang, khai,mama , joey (maybe) tahniah kerna model pilihan korang mmg nampak supermodel kini. Weeeee.. Aku tetap x pilih dia sebagai pilihan or anak angkat... sbb hati aku x terdetik nak ambik dia or suka dia sgt.. Aku suka melihat dia pergi jauh dan memberi saingan kat model pilihan aku. Berani?? wa3.

Dominique - Hmmmm, nie ke makeover yg tyra nak bagik dia? masih blom mampu buktikan apa2 kat aku ye. Cam makin semak, sama semak ngan bintik2 kat muka dia tue. Sesuai... wa3.

Alexandria - Pic terbaik jatuh kat dia. OMG!! aku lihat dia cam biasa je... tp x perlh, x rugi pun sbb pilihan aku semua masih terselamat. hahahahha.

Monique - hmmmmm aku suka pic dia. Wlpun nampak buruk tp fesyen. Ada kelainan dan keunikan.. cuma cam x puas lol tgk photoshoot group nie.. nampak cam budak2 sekolah kan snap pic mereka tuk episode kali ni. Biasa je!! wlpun photographer nyer bukan calang2.

molly - pic ke2 terbaik jatuh pada model pilihan pertama aku. Vouge!! Makeover dia hanya cantek dalam gambar, klu kat luar, mmg terumbu karang versi obor2.. mmg buruk lagi debu! Minggu depan rambut dia akan dimakeover sekali lagik. Ternyata x puas hati molly itu membuka mata tyra banks bahawa makeover yg dia berikan itu BURUK!

kasia - Ok-ok je... dia suka bukak mulut cam tue bila photoshoot! korang perasan tak? boring!! NEXT!!

Hannah - terbaik posenya...

brittani - nice . Malas taip pepanjang.

Sara - Kamera mmg suka dgn dia.. x syak lagik.. tapi dia? kayu kayan.. cam benci asyik kena commnet yg sama kat pic dia.. hope dia cepat2 la bagik saingan. klu sama je, mmg dia la yg terkeluar nanti...

Mikaela - hmmmmm ok-ok jugak... ada sesuatu yg menarik ttg dia... aku cam suka muka dia, tapi pose dia agak kurang sikit... pape pun teruskan yer... caiyok-caiyok....

Dalya - WoW!! Vouge... model pilihan mama ternyata melegakan dia tuk episode kali nie.

jaclyn - Cute!!!!! aku suka pose feeling2 melihat awan tue.. hahahah...

Dominique - Apa tue?? ko mmg sekadar dipinggiran... pose nie ber3, tapi nampaknya ko cam tercampak dari mereka... Dengan itu ko tersingkir dalam episode 3 ni.. Ternyata tyra x dapat selamatkan dia lagik.

* Perghhh penat aku taip.. Now korang dah tau pilihan akhir LCW... pilihan korang jugak aku dah tau.. So meh kita lihat siapa yg kena.. WAITTT!!! Siapa pilihan ke2 LCW? Drama kini bermula.. see yaaa... lalalala..

7 Comments:

At March 10, 2011 at 10:57 PM , Anonymous Anonymous said...

Maaf sat na, aku bz minggu lepas.

lega mikaela aku masih ada.

Hanq main drama na?

tp aku nampak antara hannah, sara dan jaclyn pilihan kedua hanq kan?

go mika...

-krol-

 
At March 11, 2011 at 1:58 AM , Anonymous Joey said...

hahaha..here comes Jade!!

Aku ternampak ciri2 diva Jade ANTM6 kat Alexandria.

Kan, sekarang Hannah sudah jadi Annaleigh..haish...

Brittani tu model pilihan ramai ek???

aiyo...

 
At March 15, 2011 at 12:27 AM , Blogger wan khairy said...

krol- hahaha.... saja x nak sebut lagik, kang adalh dijadikkan pilihan gak.. so biar je dulu.

joey- ooooo so ko pilih alex? wahh baik lah... brittani? pilih gak ke? ramailh setakat nie... tp i x bkenan dia.

 
At March 15, 2011 at 1:23 AM , Blogger FirstCallDayang said...

KO BRITTANI..GO MONIQUE..STILL SELAMAT LAGI SKANG NI...OH MY GUCCI!

 
At March 15, 2011 at 6:10 PM , Blogger wan khairy said...

Ha3, masih terselamat.. sikit hari lagik tersungkurlh tue.. wa3. Naper ko x pilih kasia? cian dia.... ko sepatotnya mewakili dia.. larikk*

 
At March 15, 2011 at 9:05 PM , Blogger kojie said...

hi...u guys tngk kat mana ANTM cycle 16 ni..pueh cheq menekan punat Astro...takder pulok ANTM cyle 16 ni

 
At March 16, 2011 at 6:52 PM , Blogger wan khairy said...

kojie- kat You Tube le... Astro mmg x der lagik...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home