america next top model cycle 16

Episode 4 : Coffee Commercial

Minggu nie x der photoshoot lagik! Ciss!! hahaha.. minggu lepas photoshoot berduet, minggu nie kempunan lagik nak tengok photoshoot solo. Hmmmm Cepat tul episode video commercial keluar. Nampak sangat nak singkirkan yg kayu kayan itu. Hahahaha... Mari lihat siapa yg terbaik dan siapa yg tersingkir.

Kasia - Tuelah dayang, aku suruh ko ambek dia ko degil sgt... Nak jugak pilih yg kering2.. dia nie diam2 berisi tau.. hahahha, mamposlah. Kasia mmg bagus yer tuk commercial nie.. Kegedikkan, kegemokkan,kechumelan, kesengalan dia terserlah. Memang sesuai dia di panggil dulu, sbb dia mmg paling terbaik. Sexynya jelas, gayanya jelas, aksinya sempurna.

Hannah - Tak der ke sesiapa nak pilih dia jugak? Bagik aku dia nie ok.. Cuma acuan dia sama cam model yg pernah dilahirkan... Walaupun sama tp persona mereka berbeza... ada kelebihan pada si hannah nie... dia baik, comel.. vouge je x der. Nie adalah model pilihan krol ye... dia x nak mikaela pulak... dasar!!!! hahaha... pape pun, ok je, sebab di hannah nie x der yg empunya lagik.

Monique - Pilihan ke3 aku terus gah! Yes! Aku harap dia terus bagus tuk masa mendatang, kerna banyak model2 yg x nampak prestasi cemerlangnya sebelom nie, telah menunjukkan sesuatu yg mengNERVESKAN. hahaha..

Jaclyn - Wahhh dia nie memang comel. Suara dia buatkan aku gelak je. hahahha... Model pilihan maksu meneruskan perjuangannyer dalam ANTM16.

Molly - Model pilihan pertama aku dalam ANTM16 terus terselamat. Yeahhh.. akhirnya rambut buruk dia tue telah dibuka.. Baru x azab melihat dia... Nerves gak time shoot dia.. sbb dia kan cam blur n seakan2 kayu jua... tapi sib baik dia ok-ok , sbb dia berpasangan ngan Dalya. Serasi katanya...

Dalya - Dia pemenang Cabaran Catwalk minggu nie. Tahniah Dalya! Walaupun aku x suka model kulit hangus terbakar, tapi aku suka ngan sikap dia.. baik je.. sopan je... x buat hal dan berangan Diva. Sbb itu model pilihan mama terus maju kehadapan.

Mikaela - OMG... aku taste ngan tulang pipi dia... Bagi aku dia ada masa depan yg cerah dalam Italian Vouge.. Apakah? hahahah... Video dia x baik sgt... seakan2 kayu jua... tapi aku menyukai dia... Di sebabkan krol tetiba tukar ambik hannah, aku ambik si mikaela nie sbagi pilihan ke2. Bagi aku Dalam ANTM16, muka dia paling Vouge! Biarlah dia nampak lemah2 dipermulaan, mana tau akan meningkat kan. hahaha.. Korang terkejut ke aku pilih dia? haha, xperlh.. aku taste sgt kat tulang pipi dia... klu dia tersingkir masih ada 2 pilihan laen. WeeeeEEe..

Brittani - Model Pilihan ramai nie, pasti menerveskan semua tuk episode kali nie.. hahahahha.... Tuelah x semustinya hebat diawal rancangan akan terus hebat sampai akhir rancangan. Dia sedikit bergoyang tuk shoot kali nie... Mungkin sbb berpsgan ngan Alex kot... terus x der mood! sib baik dia masih terselamat. Makanya berdoa supaya dia terus hebat, kerna aku makin boring melihat aksinya. THX.

Alexandria - Setapak lagik dia tersingkir! Napelah tyra x singkirkan dia! Hope minggu depan dia tersingkir. Model pilihan joey cam terselamat dr tersingkir kerna dia pencetus drama dalam ANTM16 kali ni. Sikap DIVAnya maseh diteruskan.. Ingatkan dah insap, rupernye yg tidak-tidak. Hahahahha... Berjanji x akan ulangi lagik, mari kita tunggu hasilnya minggu depan.

Sara - Hmmmmm, seperti di duga, bila aku tau jer ada shoot commercial, ternyata Sara berada dalam otak pemikiran ku akan tersingkir. Ternyata benar ye. Sebab di antara semua peserta, sara paling kayu kayan. Klu diukur dr sudut wajah, sara adalah paling cantek dalam ANTM16 ni. Terlalu unik dan supermodel. aku yakin sara mampu berjaya selepas tersingkir nie. Tak caya? korang tunggu dan lihat.

*LCW ada 3 peserta pilihan yg punya persona yg berbeza.. Molly,Mikaela dan Monique menjadik taruhan tuk cycle kali nie. 3M bebeh.

5 Comments:

At March 17, 2011 at 9:26 PM , Anonymous Anonymous said...

TQ na, hang baca msg ceq bagik!

Ceq nak tukaq, sbb hang cam kata hannah x bole menang sbb cam sama.

Lagik pun ceq tau hanq mmg suka si mika tue. Lagi pun nak drama kan?

hahahahah, nie dramanya. Tak sabar.

Go hannah....(mika gud luck)

-krol-

 
At March 17, 2011 at 9:28 PM , Anonymous Anonymous said...

BTW, di sebabkan ondrei tarik diri, aku nak pilih sorang lagik. aku ambek kasia.

haaaaaaaaaaaaaahahaha..

go hannah, go kasia.

-krol-

 
At March 17, 2011 at 9:41 PM , Anonymous Joey said...

kasia tu dah terlalu 'matured' sangat untuk jadi model.

larikkkkkkkkkkkk

 
At March 18, 2011 at 12:18 AM , Blogger FirstCallDayang said...

1) brittani
2) monique
3) kasia (hasil slps dgr carutan wan)

so kita tunggu kkkk

 
At March 18, 2011 at 1:56 AM , Blogger wan khairy said...

krol- yelh, dh ko merayu kan... aku bagiklah.... nak jugak dia ber DRAMA.

joey - Biaq pi dia ambik kasia tue.. hahahah.. nanti tersingkir le tue. pilihan u hampir2 tersingkir, sib baik maseh terselamat.

dayang- yeahhh!!! cam tuelh... kasia tue cam ko sgt.. cam WoW...!! sesuai.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home