america next top model cycle 16

Episode 5 : Baby Jaguar

Episode ke 5 memang meNERVESKAN aku! Serius! huk! sib baik tyra x buat keputusan yg salah. Siottt je.... Drama alexandria makin menjadik2... Bila melihat acara cabaran molly dan monique duduk satu kumpulan ngan Alexandria, aku dah agak, pasti tercetus drama n x akan menang! wawawawa.... ternyata benar ye. Hmmmmm. Photoshoot kali nie beraksi ngan binatang LAGIK. Selepas lebah, kali ni baby jaguar jadik pilihan... Sib baik baby, klu bapak jaguar? Sendiri mau ingat... jom lihat photoshoot kali nie... aku memberi tajuk pada aksi baby jaguar ngan model. Jom lihat...

Hannah - WoW!!! Exotic and dramatic! Dia hampir2 jadik pilihan aku sblom nie, tapi krol nak dia, so malas kongsi ngan dia.. Klu ketiga2 pilihan aku tersingkir, Hannah adalah pilihan aku seterusnya tuk disokong. Dia memberi saingan tuk model pilihan aku. Ternyata pic diatas tersangat fenomena ye! Aku suka!!! Misteri.... Krol aku x leh nak benci hannah, ko pun tau, aku hanya x suka model kulit itam, jahat, n gemok je. So tiada comment negatif tuk hannah. Tambahan dia baik.. klu dia jahat cam alex, mmg sah2 aku cemuh sampai abis cycle.
Aksi baby- Kaulah buah hati ku.

Mikaela - Vouge! Ternyata pilihan ke2 aku x menghampakan! lihat bertapa vouge nye dia? Tulang pipi tue tetap menjadik igauan bagik aku. Aku suka persona dia.. Laen dari yg laen. Klu ingin cari kelainan, Mika adalah model yg tepat tuk cycle 16. Klu nak duduk dalam acuan yg sama, Si hannah mungkin jadik taruhan.
Aksi baby - Masa utk minum susu.

Jaclyn - Kata tyra pic dia, pesona dia, tenaga dia power and Superb! Kata pemerhati, nielah pic terburuk tuk photoshoot nie. Kata aku? I love Jaclyn. Photo dia menarik, yes photo nie sgt bertenaga... Apa yg kurang? Face jaclyn!! Dah 2 shoot, pic jaclyn slalu x puas org tatap! Mungkinkah dia x sesuai tuk shoot muka??? hmmmm.... Kedua2 photo itu datang time dia beraksi ngan binatang. Mula2 lebah dr sisi je final photonya.. kali nie baby jaguar pulak, keatas dan tertutup matanya... Mungkin minggu depan jac kena tampilkan aura wajahnya yg jelita itu. Model pilihan maksu terus melangkah setapak kehadapan..
Aksi baby - F**k slow-slow la.

Brittani - Hmmmmm.. Garang pic nie.. Tapi x segarang pic mikaela. Aku suka pose baby jaguar tue.. ilekkk je dia... wawawa... Aku makin x mengerti , penulisan aku kat model pilihan ramai nie x seindah yg diharapkan.. Entahlah.. aku boring tengok dia... Sorry semua... Tapi aku yakin dia jugak pencabar tuk cycle kali nie. Mungkin aku x suka sgt pose dia yg nie... nampak juling dan cacat je mata tue.. wawawa...Debu* Tunggu minggu depan, mungkin dia akan menambat hati ku kembali.
Aksi baby - Aku nk jd model bila besar nanti.

Monique - woW!!! panjangnyer lidah dia.. Cute kan baby jaguar nie? cam nak bela je.. wawawa. Vougenye monique. Pilihan ke3 aku terus cemerlang seperti biasa... Tak der nak kritik kerna dia mmg bagus.
Aksi baby - Uweeekk tuk tyra.

Kasia - Model pilihan dayang dan krol terus bertahan walaupun asyik bagik pose muka yg sama je... Asyik2 ternganga mulut tue!!! cam nak cepuk je kasi tutup!!! Tyra x perasan ke? hmmm...
Aksi baby - X mo model gemok, nak balik!!

Alexandria - Tang mana menarik pic nie? Tang mana modelnya? Tang mana seninya? Tang mana? Bagik aku pic nie buruk teramat sgt buruk! Sesuai tuk Alex pic nie jadik pilihan photographer. Mungkin ingin cari kelainan, tapi klu kelainan itu buruk, perlu ke ambek? Hmmm.. Aku sangka pic nie dapat singkirkan dia, ternyata tidak ye.. Pilihan joey terus terselamat sekali lagik. hahahha... Ko mmg DIVA!
Aksi baby - Aarrghhh ko pompuan jahat !!

Molly - Akibat makeover yg buruk, rambut yg sangkak molly hampir tersingkir. Sekali lagik tyra baru terperasan yg rambut dia bagik kat molly cam haram. Kali nie rambut tue menjadik punca pic molly nampak hina, wajah dia nampak kecik n tangan pulak nampak kedabak besarnya. Selepas nie, rambut itu akan dibuka, maka akan kembali asal rambut lamanya. Kiranya x Makeover langsung si molly ituew. Vavi. Pilihan pertama aku terselamat, sib baik tyra x bodoh kali nie... fuhhhh!!! Hope minggu depan molly kembali ngan seri yg baru.
Aksi baby - kita malu nak tengok muka awak :)

Dalya - Selepas pilihan ke2 mama Angelia tersingkir, kini pilihan pertama mama pulak tersingkir iaitu Dalya. Hmmmm belom begitu model mama. wawawawa.. Sgt Teyona pic nie.. Mungkin tyra dah sedar si dalya ada iras2 pemenang yg ado! Yeahhhh x der sudah model hangus terbakar dalam cycle nie.. Tinggal model gemok je sorang lagik. Makanya kata pemerhati seblom nie x bole pakai.. pemenang kali nie masih milik sang putih* Kini mama ada pilihan ke3 iantu pilihan ramai si Brittani. Harapnya dia mampu menceriakan kawan2 ku... Andai dia tersingkir, makanya aku sorang je yg ceria nanti.. Tak best la kan...? nak jugak kawan2 rasa ceria tgk ANTM16.
Aksi baby - Sedehlah beraksi ngan model yg akan tersingkir.

* 3M terus melangkah. 8 yang tinggal. Mampukah pilihan aku duduk top 5? kerna yg tinggal kini semuanya ada keistimewaan tersendiri... Cycle kali nie banyak yg unik n Exotik, so agak tercabar dan mencabar semua peserta yg ada. N E R V E S .

4 Comments:

At March 24, 2011 at 9:28 PM , Anonymous Anonymous said...

Episode kali nie, ulasan paling best!

ulasan baby jaguar tue yg x bole blah!

Wah, x sangka aku tukar ambik hannah, terus terbaik pic dia...

So pilihan ke4 la hannah ni? Tak pa la janji kasia n hannah masih ada!

Napelh tyra x singkir si molly tu, kaaahx100.

-krol-

 
At March 25, 2011 at 1:25 AM , Blogger FirstCallDayang said...

ermmm ulasan baby untuk kasia sgt lahanat..tak per...dont sangka clear wata no boya...chaiyoooooo

nantikan...adakah ulasan wan akan dicampak ke laut..hehehhehehe

 
At March 25, 2011 at 6:52 AM , Anonymous Joey said...

aiyo.. sejak bila i memilih alexandria bitch itu????

tapi since inchek wan dah memberikan..kita terima dengan hati terbuka...LOL

p/s tapi boleh pilih dua kan..

so nak pilih Brit la jugak. Kalau Brit terkeluar pilih Hannah. :p

 
At March 25, 2011 at 7:10 AM , Blogger wan khairy said...

krol-sedap mulot ko... kena ingat aku bagi hannah tue pun sbb ko nak. hahahahha....

dayang- lahanat lite2 je baru tue. sah2 mmg baby jaguar tue x nak duduk ngan dia.. x caya? ko tengok sendiri.

joey- elehhh x nak ngaku pulak suka alex.. porahhhh!!! baiklah, ambiklh brit tue... x kesah. si hannah pun nak? tamak bebenor. pilih 2 je.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home