america next top model cycle 16

Episode 6: Blondes VS Brunettes

Episode kali nie, memang buatkan aku terkejut dengan sikap DIVA seorang peserta nie. Cam WoW!!! Menyampah giler sbb mimik muka dia menunjukkan dia jahat teramat sgt disamping ayat2 makian yg x sudah2. Aku mmg harap dia tersingkir!! serius, cam cukuplah tengok alex berperangai Diva, nie tambah sorang lagik, cam x boleh terima.. Siapakah yg dimaksudkan? saksikan ulasan dibawah ini. Photoshoot kali nie, beraksi dalam group lagik! Sekali lagik group! Sungguh boring! Tapi nasib baik temanya menarik.... jom saksikan siapa yg terbaik dan siapa yg tersingkir.

The Blondes Group shot

Molly - Molly is BACK!! Selepas rambut dia di buka, semangat itu kembali. Jgn ingat itu Kate Moss ye. wawawawa.. Aku gembira dia kembali dan menerima pujian juri. Itu memberi harapan, setidak2nya top 5 atau lebih. Sedikit lega pilihan pertama aku terus memberi saingan. Pose kali nie cukup sempurna, aksi, gaya, interaksi ngan model laen SUPERB.

Kasia - Nice pose! Kasia x menghiraukan lemak nya yg berlapis2 itu. Dia pose dgn penuh pesona dan gaya. Kali nie mulut dia tak terbuka lagik cam slalu.. bagus!! Bertindak mengikut arahan. hahahaha...

Hannah - Love...love....love... Sweet. Aku suka kelembutan diwajahnya itu. Hannah antara pencabar dalam ini cycle. Aku x kisah dia menang andai dia baik cam nie. Krol, maap ye, ko pilih org yg baik, so aku x boleh nak carot2 cam slalu. kahkah.. klu ko ambek alex, Yes, sampai bernanah aku carot.

Alexandria - OMG, sikap ingin mengarah itu masih ditunjukkan.. Kadang2 aku kesian tengok dia, cam dipulau kan, akibat perangainya itu sendiri. Kali nie sikap Diva itu kurang ditunjukkan, cuma tetap semua peserta cam meluat jugak kat dia... Sbb keplastikan itu wujud (tgk, bahasa aku, hebat kan?) hahahaha. Joey, yeahhh dia terselamat ye.. Moga2 dia buang negatif itu serap positif pulak, lagik syok melihat persaingan yg sihat.

The Brunettes' Group Shot

Brittani - Pic terbaik kali nie milik dia. Pertama kali di panggil dulu. Ternyata brit mmg pencabar utama dalam ini cycle. Cuma aku masih x minat pada dia. Wajah dia tue, cammm ehmmmm... x taste! Pilihan ramai yg merupakan penyelamat mereka tuk terus bertahan. haha..

Jaclyn - Vouge! Love..love..love... Aku jugak sokong jac dalam ini cycle.. aku harap yg menang biar yg baik dan sesuatu acuan yg baru dalam sejarah ANTM. Aku x jemu tengok pose dia yg nie. Kann aku dah kata, si jaclyn punya wajah yg vouge andai mereka snap pic dia dari depan cam nie.. wlpun idak sepenuhnya depan, tapi sudah cukup tuk buktikan wajahnya sempurna.

Mikaela - Fuhhhh!!! dia begitu merisaukan aku. Aku sememangnya memilih dia banding yg tersingkir minggu nie. Sememangnya dia didahulukan. Sebab dia pilihan ke2 aku. Klu dia bukan pilihan pun, aku tetap pilih dia tuk di selamatkan, wlpun yg akan tersingkir merupakan pilihan pertama aku! Dia x menunjukkan perangai DIVA dalam ini cycle. Aku paling benci yg dok Diva2 nie.. cam x kuasa nak layan. So peluang diberi oleh tyra nie harap dia guna sebaik2nya tuk maju. Kerna sudah nampak tyra mmg kagum dgn kecantekkan yg dia ada. Andai maseh sama prestasinya, maka mika terpaksa ucapkan bye-bye.

Monique - Teramat suka dia tersingkir! Melihat episode 5 ni, cam tak sangka perangai dia cam haram!! Klulah dia tunjuk dari awal2 aku x pilih dia sebagai pilihan walaupun cantek or vouge! So tyra skali lagik melakukan keputusan yg bijak. Mmg masa aku tengok episode nie, mmg nak sangat dia terkeluar walaupun dia pilihan ke3 aku. Cam menyampah DIVA, Irihati, Dengki, Busuk hati diberi sekali gus!WoW.. tak sangka, hambek ko dayang, pilihan ke2 ko dah ucap bye2. Now Dayang sama cam mama bersandar pada model pilihan ramai iaitu Brittani. Klu Brittani tersingkir? makanya, bye-byelah semua. So doa2 dia kekal ye.

* 2M masih ada. 7peserta yg tinggal. Siapa yg seterusnya? Debaran kini terasa.

7 Comments:

At April 1, 2011 at 12:24 AM , Anonymous Anonymous said...

Wooooo... molly hanq sexi~

Ceq x berkenan cycle kali nie, sbb semua baik2. Tak de yg bole cabar hanq.

Nak ambek alex, tp dAh terlambat. So ang ambeklh hannah tue sebagai pilihan ke3 selepas monique bicth tersingkir. Aku tau ang mmg nak hannah tue, tp x nak kongsi ngn aku.

Aku nk sokong alexlh pulak, sbb dia kuat mental dan fizikal wlpun Org x suka dia. Go alex!!!!

-krol-

 
At April 1, 2011 at 12:33 AM , Blogger wan khairy said...

ko memang gila! x der tujuan idup! hahahhaa.. nak alex pulak!!! Awat dr dulu x ambek dia? huk!! tp x perlh aku alu2 kan org sokong alex. wa3. suka tgk drama.

Aku setia pada 2m yg skg nie. tp aku sokong hannah jua. Andai 2m tersingkir, hannah n jac pilihan akhir aku. x der yg laen yg aku minat lagik dlm cycle kali nie.

Now aku hanya minat pada molly,mikaela, hannah dan jaclyn. salah sorang dr mereka seharusnya menang. TITIK.

 
At April 1, 2011 at 12:52 AM , Anonymous Anonymous said...

Kali nie sunggoh!!!

Alex pilihan aku. klu alex tersingkir aku ambik pilihan ramai Brit, sbb hang x suka dia jugak.

HAAAAAAHA...

-krol-

 
At April 1, 2011 at 1:23 AM , Anonymous Adzim said...

Honestly nice bloq dude.
Kelakar & best semuanya.

BTW, go molly.

 
At April 1, 2011 at 2:07 AM , Anonymous Joey said...

kan....ada lagi perangai macam b(*%^ dr alex...

sungguh tak sangka dalam satu episod terus keluar yer perangai pelastikan itu..hihihi

eh eh...sejak bila krol tetiba menyokong alex ni?? lainla aku yang accidentally tersokong dia...wakakaka


2m tu molly and mikaela eh?

molly tu ok kot.

mikaela tu kena berlatih tajamkan sikit pandangan mata dia tu. Mata dia nampak cam nak tidooo ajer. Stunning face, but bila tengok mata.....Yawn... :P

 
At April 1, 2011 at 2:12 AM , Blogger FirstCallDayang said...

oppsss sori k aku still ada tinggal lagi 2...

brittani ngan kasia k... skali tgk muka si jaclyn ni ada iras ko kan wan..hehehhe :-)

 
At April 3, 2011 at 6:33 PM , Blogger wan khairy said...

joey - 2m utk molly dan mikaela..
yerp, masalah mika tang MATA dia tue.. klu mata dia tue hidup, perghh dia punya harapan.. tapi tetap minat pada tulang pipi dia.. superb!

dayang- ko kena ingat kasia aku yg bagik! bukan pilihan ko pun! Sib baik aku bagik k.. cuba x bagik? merana britt je jadik taruhan. wa3.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home