kaki wayang

Ari rabu malam aku dan habeeb g nonton citer diatas nie. Pas abeh karaoke kat PV, aku cam nk nengok citer nie... walaupun dah malam, tapi aku cam nak tengok sbb aku yakin aku tak akan tertido dalam tue, sbb citer nie musti penuh ngan aksi. Sebab slalunya klu citer yg aku nonton malam2 pasti aku menguap sejuta kali.. tapi bila tengok citer nie, aku x menguap tapi aku batuk! huk huk huk... maap saya demam. Permulaan citer yg terus terang.. hahaha.. citer nie x sempat nak pengenalan banyak sgt.. lite2 je dia kasi...Sebab akan penuh aksi lepas tue.. Sebelom sempat citer nie beraksi, satu keluarga MAK BEE telah masuk bawak anak2 kecik yg teramat sgt merimaskan!!!! Anak buas cam TARZAN, bising!!! mak bapak boleh buat bodoh. So? memang bodoh itu keluarga kerna pas suruh anak dia senyap pun, mereka buat dunt no!! Aiyooo.. Aku cam nak cepuk je kepala mak ayah budak2 tue... Cam budak2 tue, x leh nak buat apalah kan.. nama pun budak2... walapun!!! terasa nak jugak g pulas telinga mereka ituew. ha3. Dipekakkan telingan n terus fokus pada cerita ni.. hmmmmm kumpulan yg ingan selamatkan orang awam itu cam WoW!!! gigih selamatkan org, diri sendiri? Semua itu diceritakan dan digagahkan dengan baik skali. Hebat2 askar US. Ade?? hahahaha... Citer penuh aksi, penuh itu dan nie.. semua penohlah.. sampai x tercerita dari mana datang benda alah itu... mungkin dr planet laen lah.. yg ingin hancurkan bumi.... Nak citer benda tak logik, teramatlah bersepah.. tapi taruk tepi benda2 itu sebab klu difikir x enjoi nanti... citer nie fokus pada sekumpulan askar yg telan diarahkan tuk selamatkan org awam kat satu kawasan balai polis... kat situ je citer nie berkembang, kawasan2 laen telah digambarkan musnah terus.. semua mati kaedahnya.. makanya? hebatkan askar2 ituew!! wa3. So aku layankan aje kisahnya sampai abes. Aku bagik 3bintang tuk citer nie.. Aku enjoi ngan aksinya. Semangat tuk membantu dan menghapuskan makluk jahat itu adalah sifat terpujik. Tak gentar pada ajal, mereka terus meneruskan misi..

* Jarang g nonton wayang sekarang sebab banyak DVD2 yg dibeli tak nonton lagik. Weee..

2 Comments:

At March 27, 2011 at 10:04 PM , Blogger FirstCallDayang said...

bagus cerita ni...tak sempat nak berkelip langsung..laju nya cerita ni ya rabbi...tapi best..walaupun ada gak terkejut nya..rasa cam nak sepak2 jer makhluk asingnye..

tapi apakan daya..fared tetap tertido masa suku pertama.hehehhehehe..tak leh bawak tgk wayang langsung..

 
At March 27, 2011 at 10:45 PM , Blogger wan khairy said...

Dia tue bwk ke tgh laut dan selamkan je.. itu baru x tertido.. klu tido jugak, makanya, mmg x akan bangun2 dah! muktamad. hahahhaha..

kan, lajukan citer dia? x sempat nak kentut pun... wawawa.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home