america next top model cycle 16

Episode 7 : Crazy..crazy..

7 model yang tinggal, dalam ketujuh2 model itu hanya 4 pilihan LCW iaitu 2M,hannah dan jaclyn. Lagik 3 model lain? 1 x berkenan perangai , 1 tak taste, 1 tak kuasa. Hahahah.. Episode kali nie lebih Darshat dari minggu lepas... pergaduhan antara Alexandria(racun) ngan Brittani (pilihan ramai). WoW!! drama makin rancak....Sesungguhnya setitik racun boleh rosak susu sebelanga. Episode lepas, badi itu menyebabkan Monique tersingkir.. adakah kali ini Brittani pulak? NERVES. Jom saksikan photoshot tuk kali nie bertemakan crazy-awesome , bersama prop yg diberi.

Jaclyn - Gila Makeup! Itulah tema yg si jaclyn dapat. Sgt superb ye... Dia mmg supermodel dalam gambar, tapi live? Owhh terlalu comel tuk jadik model bertaraf antarabangsa. Itu je kekurangan dia... huhuhuhu... Apa2 pun aku tetap suka pilihan maksu ini tuk terus mara dalam ANTM kali ni. Nie lah bini Joker. hahahahhaha...

Molly - Gila accessories! Tue tema yg molly dapat. Mula2 aku cam nerves sbb tema nie susah nak crazy kan. Tapi cuba lihat hasil yg molly tonjolkan? Italian Vouge! Titik! Dia semakin bagus, aku amat suka dgn perkembangan ini... Bak kata tyra hampir2 tuk dapat pic terbaik pada minggu itu. Tapi x per, no2 pun ok dah.. sbb molly dah pernah dapat sekali, bagi peluang kat jaclyn plak. Pilihan pertama aku hampir ke top 5. mampukah dia?

Hannah - Gila beg! Tema yg hannah dapat, tp tema nie kurang ummphhh la. Hannah cam ilang sengatnya. Cam bohsan!!! muka pretty..pretty nie mmg payah tuk tonjolkan kegilaan di wajahnya. hahahha.. still nampak cute.

Kasia - Gila wig! Sesuai!!! hahahhaha... model x kuasa nie terus bertahan. hahahha.. Dayang berbanggalah anda model yg aku kasi nie terus bersinar2 cam bulan .

Alexandria - WoW!! dia terus terselamat ye. Tahniah jugak pada dia sebab menang kereta ford ye tuk aksi cabaran minggu ni. WoWWWW!!!! bestnye dapat keta. Dia nie sebenarnya cam dah berubah lah skit2, tp tetap satu rumah tue benci dia.. Terutama brittani, yg ingin sgt tengok dia tersingkir. Satu rumah tue dok doa agar dia tersingkir.. Tyra x bodoh nak buang org bikin drama nie.. Seharusnya simpan lama2 skit. Aku berani jamin dia x mungkin menang ANTM16, itu pasti! ( yakin sgt nie, skali menang ANTM16! pengsan**) So x kisahlah dia x tersingkir lagik, esok2 tue tersingkir JUA. Wa3.

Brittani - Akibat pergaduhan itu, dia duduk bottom 2. Huk! Sgt nerves drama dalam bilik juri. Sib baik dia terus terselamat kerna juri2 yg laen VOTE tuk selamatkan dia. Tyra sorang je Vote tuk singkirkan dia. WoW!! klu dia tersingkir, menanges yg laen. hahahahhaa... Tp pic dia kali nie, mmg buruk pun... x crazy! Padahal tema Gila kasut nie sgt senang tuk beraksi.

Mikaela - Akhirnya tyra x dapat selamatkan dia lagi.. Ternyata tyra amat suka dan sygkan dia. Sbb pertama kali aku tengok tyra cam sedih tuk lepaskan org yg tersingkir ni. Pilihan ke2 aku ucapkan bye2 kerna aksi Gila Shopping itu x ditonjolkan dgn baik. Cubalah klu aku ganti dia.. pergh!!!! mmg gila set tue aku kerjakan.. Shopping adalah hobi aku. wawawawa.. Mika akan teruskan kerjaya modelnya diluar sana, kerna sebelom masuk ANTM dia mmg model pun. So tak pelah rezeki x der kat situ. Walaupun sedih akan keilangan mikaela dalam ANTM, aku berpuas hati kerna masih ada Molly tuk di sokong.

* 6 peserta yg tinggal, tinggal 1M bersama2 dua model tuk aku sokong. Bersaing dgn 3 model laen yg x taste.. WoW, ianya makin hampir, persaingan makin sengit. Tak sabar!!!

5 Comments:

At April 7, 2011 at 9:03 PM , Anonymous Anonymous said...

Menjadik kewajipan/rutin aku lawat blog hanq setiap jumaat!

wAAAaaaaaaa..

YeahhhAA, Alex aku dapat kete! ko ado? Btw, pic molly memang cantik n alex vouge! haaaaaaahaha..

3 Vs 3 kita lihat sapa yg kena.

-krol-

 
At April 7, 2011 at 11:42 PM , Blogger FirstCallDayang said...

huhuhuh..buat pertama kalinya aku terpaksa setuju pic brit buruk tahap cipan..cam tak pernah bergambar..aura macam dah kurang..tetapi aku tetap sokong dia..mukim seri dia dah diambil alex..so muka dia ketat jer..jahat itu alex..

ye lah kasia tu ok what...aku jer buta tak nampak mula2..ermm kalau dia menang cycle kali ni mahu pengsan ko kan wan...

 
At April 8, 2011 at 2:01 AM , Blogger wan khairy said...

krol- yes, 3 VS 3.
hahahaha alex vouge? hmmmm..
biru dah muka aku.

dayang- klu dia menang, bukan pengsan lagik, aku pencen buat ulasan ANTM!! Italian Vouge x laku sebulan ye. hahahahha... BTW mmg buruk pun pic brittani kali nie... maybe kes alex tue menghantui dia.. xper, minggu depan kembali bersinarlah tue, cam matahari.

 
At April 8, 2011 at 3:31 AM , Anonymous Joey said...

tak menang tak apa.

Tapi biarlah si brittani tu terkeluar dulu sebelum alex.

Alex memang B***h, tapi brittani busuk hati.

So, better be b***h, daripada busuk hati yang dengki dengan orang :)

 
At April 9, 2011 at 4:55 AM , Blogger wan khairy said...

joey - sebenarnya mmg nampak pun! sib baik i x ambik brit. kah3.. x perlh, lagik pun alex dh berubah n fokus dlm itu rancangan.. kdg2 drama ANTM nie nampak je over sikap2 peserta, tapi hakikatnya itu drama kamera je. wewewe... janji alex dh menang kete.. brit ade? hahaha..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home