america next top model cycle 16

Episode 10 : Unta owh unta

Top 5 , semakin hampir dan jelas siapa yg terbaik tuk cycle 16. Ternyata memang mereka2 ini bersinar sepjg episode. Tapi siapa yg cemerlang? Episode nie akan memberi anda jawapan itu. Aku nerves sebenarnya episode nie, takut Molly aku buat perangai lagik, merungut lagik depan photographer. Fuhhh sib baik x der, wlpun tetap merunggut kena tidur bertiga! kah3. Itu x per, drama ..drama..drama.. Episode kali nie skali lagik khidmat binatang diperlukan tuk jadik prop! Seronoknya pasar Morocco. OMG!! Aku cam TASTE tuk g bercuti sana.. musti byk yg aku beli. WoWWww... serius aku suka... Photoshoot kali nie berlangsung kat padang pasir, moh lihat siapaa yg unggul... Sudah tiba masa tuk kita pilih top 3 dan top 2 final... dan ini pilihan aku..

Molly - Ternyata Molly Unggul tuk photoshoot! Andai episode lepas dia x buat perangai merungut, photo itu jugak Unggul di panggil dulu. Tapi Molly menebusnya tuk episode kali ni. Dia dipanggil dulu oleh tyra tuk pic terbaik. Ternyata pic diatas editorial. Natural n high fesyen. Sebenarnya tak perlu over tuk pose andai aura itu wujud. Aku cuma risau ttg perangai merungut dia tue, klu dari segi yg laen, model, catwalk,pose aku sememangnya tak risau kerna Molly berada dalam landasan yg betul tuk jadik Supermodel. Aku letak dia sebagai pilihan tuk beraksi di final.

Brittani - Andai di lihat dan ditanya siapa pencabar Molly , hanya Brit saja akan disebut dan mampu tuk duduk sebelah molly. YES! Mereka antara yg cemerlang tuk cycle 16. Aku x berapa suka pose diatas nie, sbb cam terlalu banyak sgt pose, agak blurr wajah britt dan x berapa nak high fesyen ( cam projet budak2 sekolah je pose tu). Bagik aku lah. Tapi tetap pic nie ke2 yg terbaik... Aku merasakan final 2, antara molly dan britt. Aku rasa mereka ber2 layak tuk ke final jika diukur dari segi potensi dan kecemerlangan mereka dlm cycle 16. Andai diukur dari unsur2 drama mungkin pilihan ramai ini tak dapat beraksi di final. Musti ada je drama tyra nanti... Klu x der drama n permainan nie bersih, Molly dan Brittani sememangnya layak berada di FINAL ANTM16.

Hannah - Yeahh aku suka hannah dipujik tuk photo di atas. Aku letak hannah tuk top 3! Sebab itu saja yg dia mampu. Bagik aku hannah blom mampu tuk tepis britt mahupun molly dari segi High fesyen or Vouge. Pic2 hannah sepanjang cycle mmg OK dan cantek. Tapi setakat itu saja kemampuan hannah ( kecuali photo ngan baby cheetah tue, yg itu mmg Vouge). Tapi klu ada drama yg tercetus , aku tak terkejut klu hannah ke final! Manalah tau episode minggu depan Hannah nie terlebih unggul ke. Mana lah tau, tetiba tyra unggulkan dia. Manalah tau....... Ha3. Tapi klu ditanya pendapat aku, Hannah top 3!

Alexandria - Liat tul nyawa dia.. hahahaha.. Pose NegaraKu ini sememangnya kayu! Melihat dia pose begitu, cam sudah putus harapan tuk maju, baik terjun bangunan dan mati... tapi ternyata tidak yer, dia terus hidup.. cuma cacat je seumur hidup. Hebat tak cerita aku tuk pic dia ni? ha3. Episode kali nie, dia tonjolkan balik perangai lama dia tue, tetiba x dapat bendung Fake nya itu, tetiba terkeluar jugak. kah3. Aku letak alex top 4 je! Itu je yg dia boleh andai dilihat lagik 3 model yg beraksi tuk episode minggu depan. Tapiiiiiiii klu tyra wujudkan drama yg sememangnya wujud, dia mungkin akan sampai ke top 3. Klu dia mampu ke final, aku akan call tyra suruh dia buat FILM terus, x payah drama lagik. Sekian.

Kasia - Episode kali nie kita dapat lihat bakat kasia mmg tersekat dan terbatas. Model plus 10 mmg wujud! mmg ada! mmg antaranya cemerlang dan terbilang! Tapiiii bakat mereka itu dijual dan terjual bukan tuk semua bidang(bidang ni, kau ade?). Kes kasia kali nie, Saiz baju dia x der.. sampai putus asa kasia. Ciannn dia.. huk huk huk... Sib baik ada jugak, baju mana entah mereka ambek. wa3.... Paling tak tahan si Franca (editor Italian Vouge) cakap x der nampak model pun kasia nie. Wlpun cam kejam je bunyiknya, tapi itulah hakikatnya sbb 4 model yg lain lebih pakejnya, lebih nilainya utk Italian Vouge. So dayang, aku kini tetiba cam teringat dan tahu dah knp ko slalu pakai baju pink ko tue bila jumpe aku. Wa3, larik!! Kasia akhirnya tersingkir.... Tp dia musti berbangga sbb duduk dlm top5 dlm cycle16. Ok le tue.

* Aku dah pilih top 2 aku siapa.. korang pulak nilailah sendiri k. Paling seronok ANTM 17 All-Star akan kuar selepas cycle 16 nie tamat. Korang dapat bayangkan tak? WoW!!! Musti lagik pening nak pilih pemenangnya..

4 Comments:

At April 28, 2011 at 10:13 PM , Anonymous Anonymous said...

Cek nak bagi comment jujur:

Andai final brittani Vs Molly
(keputusan akan 50"cr pemenang)

klu brit or molly dgn alex or hana
(kptsan kan 60 /40)

So aku vote alex & hana ke final
(haaaahaha, biaq 50" jugak, baru best)

-krol-

 
At April 28, 2011 at 10:38 PM , Blogger FirstCallDayang said...

ermmm harus ker aku kena skali..tak pe nanti kalau aku pakai baju lain itu bermakna aku akan bertambah size nyer..so better aku stop sampai situ jer..hehehhe..tengah berusaha lah ni..

ermmm tak per lahanat betul mulut si editorial italian vogue tu yer..tak per at lis kasia sampai gak top 5..

ermmm aku pun rasa brit n molly ke final...alex tu ke laut jer...

 
At April 29, 2011 at 1:17 AM , Blogger wan khairy said...

krol- pilihan ko ke final itu langsung x logik!! tapi aku suka persen yg ko bagik kat peserta2 itu.. persaingan akan terjadik klu molly ngan britt di final.

dayang- chaiyok..chaiyok... jgn bertambah besar, kang tenggelam penang! ha3. cukuplah kasia ko tue duduk top 5. Alex mmg kelaut pun, dh lama aku nampak kehidupan laut diwajahnya. ade? kah3.

 
At April 29, 2011 at 9:09 PM , Anonymous Joey said...

pose negaraku katanyer..wakakakaka

all star?? wah?? sekali lagi mau cuba nasib kah??

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home