kaki wayang / bufday hareez

Semalam aku ajak habeeb tengok muvi di atas. Mungkin agak lambat aku g tengok citer nie.. Tapi yg penting aku tetap g tengok. Akhirnya penantian tuk tengok film yg best berjaya jugak. Cerita nie mmg kegemaran aku. Film yg memerlukan kita fikir, meneka dan membayangkan situasi itu adalah cerita yg pintar. Siapa yg bodoh dia x suka lah tengok film nie. Pemilihan hero sangatlah sesuai. Sedap mata memandang, sedap lagik hati memikul bebannya... terlebih sudah*. Heroin pulak, sangat sepadan dan sweet. Pendek kata film nie BEST. Panjang kata, mak aik.. tak tertaippp.. pjg sgt dia berkata-kata. 8min masa diberi, apa yg korang mampu buat sebelom mati? 8min masa diberi tuk selamatkan keadaan? 8min diberi x boleh dilanjutkan? G le menonton film nie... BEST ye. Dengan ini 4.2bintang diberi tuk film Source Code. Film yg kreatif dan layannn...

Sabtu yg lepas, aku, habeeb dan mira telah g bufday party Hareez (anak buah aku) dan 1st Anniversary akak dan suami. 2 majlis dalam 1 hari. Bertemakan Merah Vs Hitam majlis berjalan dgn sempurna. Majlis berlangsung kat karaoke Just K. Seronok disitu.. macam2 ragam boleh kita lihat disamping biliknyer besar dan sound sistem nyer bagus.

Warna merah sememangnya warna kegemaran akak aku. Tak sudah2, tak habes2 ngan tema merah dia.... Raya tahun nie pun merah! kah3, hadaplah.... Kombinasi merah/hitam sgt menjadik. Menarik dan harmoni. Kehadiran mira menceriakan suasana.. konset yg ingat dibuat akhir nya berjaya jugak! wlpun ada je yg skip lagu kita, kita tetap membalasnya... Mlm tue mcm2 ragam dapat dilihat.. Cam teramat kelakar melihat pokcik2 menari, menyanyi key kelaut dalam tapi tetap yakin dan penoh pesona menanyi. Haiyoooo aku dan mira hanya mampu ketawa (tetap!).

Semakin besar Hareez... Ingat lagik bufday dia yg tema biru.... kat karaoke jugak tempatnya.. Time 2, rambut aku panjang... skg rambut aku pendek.... makin besar dia, makin tua aku.. Huk! Cuma apa yg melegakan, aku sentiasa nampak cam 21 tahun. Poom* dayang klu baca musti dia carot aku selagik mampo. hahahahha.. Pape pun harapnya mak & anak ini bahgia sampai bebila disamping yg terchenta. Sayang korang.. muahx..muahx..

* 10 hari lagik tuk percutian yg di tunggu2. Tak sabar tuk beraksi..

4 Comments:

At April 27, 2011 at 2:20 AM , Blogger FirstCallDayang said...

first aku nak komen pasal citer source code..
hehehe ye memang best sampai fared yang selalu tertido kat dalam wayang leh celik tgk citer ni sampai abis..tapi still tanya aku.. apa tandanya tu?

wah meriahnyer besday.. itu dah perkara biasa besday=karoke..tak gitu wan..cantik akak ko makin seksi..hehhehe

ermmm bab ni aku bukan jer nak carut sampai lebam tapi telingan ni dah lemau sbb sedar diri kawan2 mana nak jatuh kalau tak puji diri sendiri...tak gitu wan?

21 tahun yer..tiap2 tahun 21..sampai time ko jer jam mampus..tak per janji jam jer..bukan orang nyer..hahahahahhahahahah (gelak lahanat) hehehe cerita ni leh link kat cerita movie SOURCE CODE ko tu..asyik patah balik jer..

*yang penting ko memang nampak muda..wink+koma jap...

 
At April 27, 2011 at 7:12 PM , Blogger wan khairy said...

Aku dah agak..
sampai commnt pjg cam cibai...
hahahhaha...
klulah bole patah balik dayang aku nak ke 19thn je... lagik cool.
Lagik melampau cita2 ku. ha3.

hmmmm...bagik tau fared laen kali nk tengok wayang, kena feel siapa heronya. baru faham. Ade?

thx dayang sebab pujik aku muda.. aku sedar aku mmg muda, dan ko? isi sendirilah.... wa3.

 
At April 27, 2011 at 9:32 PM , Blogger FirstCallDayang said...

erkkk agak2 lah nak nasihat...kalau fared feel tgk heronya..alamat nyer aku kena carik lain lah..OMG tidak dapat dibayangkan..lalalalla..

kalau feel tgk karektor and watak aku ok jer...

 
At April 28, 2011 at 7:22 PM , Blogger wan khairy said...

hahahahha..... hahahaha... dan
hahaha, aku nak gelak je.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home