kaki wayang

Semalam aku dan habeeb sempat nonton citer nie. Sebenarnya nak tengok citer laen, tapi biasalah konsep aku x suka tunggu lama2, tengok je citer yg mana paling cepat dan cerita nie berada dalam waktu terdekat itu.. wawawa... Diva sungguh konsep! Preview citer nie, mmg GRAND! kah3... Ada 3 preview ye, sblom citer ni start! kah3... Citer seram kelakar ini mmg punya pengikut yg ramai.. Dah masuk siri ke 4, ternyata citer nie mmg sambungan citer yg lepas2. Lawak sengal dan seramnya di adun dgn baik. CUMA!!!!! Masa citer nie start, aku tertanya2 adakah aku tengah tengok CD cetak rompak?? Aku berada di panggung nie!! Tak mungkin cetak rompak. Kualiti film nie sgtlah buruk. Tak dapat aku bayangkan klu cetak rompak, cam ne lah hasilnya... hahahaha.. Serius tak tipu, baik beli cetak rompak je.. sbb kualitinya sama je cam tengok panggung! Tak tahu dimana silapnya, first time tengok citer org putih punya kualiti cam citer prof. Razak Mohaideen. Ratu the movie elok lagik kot kualiti gambarnya. (tak tengok pun citer tue, tggu raya je.. tue pun blom tentu nak tengok!) ha3.

Pembunuhan dalam citer nie, seperti siri2 yg lepas, tetap dengan tema Call n bunuh secara kejam! wawawawa... Banyak aksi bercakap ditonjolkan! Disitu je aku menguap 3 kali. Aksi bunuh pun ada, tp x senerves dulu. So aku bagik citer nie 1.5bintang. Makanya x payah lah korang susah2 nk g tengok panggung. Beli CD sudah... Apakah kesudahan citer ni??? korang layannn le sendiri.... Sbb rugik gak dah tengok citer nie 3 sirinya, siri ke4 tak tengok, cam kesian pulak kat korang. huhuhu.. so g le tengok , cuma pilih sama ada ke panggung atau beli CD.

* Ada bufday party menanti... nantikan ulasan disebalik kemeriahan itu.. AKAN DATANG!

2 Comments:

At April 18, 2011 at 3:16 PM , Anonymous Joey said...

sedeh ke citernya sampai 1.5 ajer?

nampaknya cancel la nk tgk..hihihi

 
At April 19, 2011 at 8:48 PM , Blogger wan khairy said...

bagik saya sgt sedeh kualitinyer..
entahlah dimana silap.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home