kaki wayang

Jumaat yg lepas aku g nonton citer diatas. Yang mendorong utk tengok citer nie sebab hero kesukaan aku beraksi tuk film nie. WEeeeEee. Cam melihat diri sendiri berlakon, POOM*. Aku enjoi tengok citer nie, walaupun citer dia teramat slow yer.. very the mendayung sampan hingga ke muara. hahaha. Kisah Roommate yg gila , meroyan dan feeling di cintai dan feeling melindungi. Cam eheh kesian idup dia. Kah3. 18sg cam x sesuai je tuk dilabelkan bagik film nie. Sebab aksi ganas nyer idaklah banyak.. Lite2 je... cam sesuai ditonton oleh kanak2. Mendidik supaya tidak menjadik lesi. Ade? Walaupun citer dia slow, tabiat meguap aku x banyak.. mungkin kerna ada faktor laen yg mendorong aku tuk terus fokus dan terhibur. Sejujurnya citer nie tersgt biasa dan tiada yg luar biasa.. Bila perempuan mencintai perempuan, sifat cemburu mereka melebihi tahap kewarasan manusia.. Sebab tu mereka buat film aksi perempuan ngan perempuan. Klu buat lelaki dgn lelaki cam x logik cemburu itu, Walaupun zaman skg, sememangnya lelaki sudah menguasai tahap cemburu kalah dari pompuan. Smash, bergegar bulan dan bintang! Jgn marah arhhh, sape terasa dia lah perempuan itu. Hahahaha. Moral film nie, jgnlah nak feeling dicintai, walaupun org itu ambik tahu or buat baik dgn kita. Itu tak semustinya cinta. TAKE NOTE FRENDS. Dengan ini aku memberi 2.5bintang tuk citer The Roommate.

* Sakit pulak hati sbb asyik tengok film yg bintang nyer x bergemerlapan. Tak per, byk lagik film akan keluar dan cam best tuk ditonton. Citer melayu cam x best tuk ditonton skg. Tunggu Karak dan Seru keluar. Film tue cam seronok tuk tutup mata. ha3.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home