kaki wayang

Semalam aku & habeeb g nonton film Thor. Konsepnya bukan ambek yg 3D yer.. klu ambek 3D boleh mendatangkan pening kepala sepjg perjlnan film. hahahaha,bersepah semua film2 barat nak buat 3D! Tak tengok 3D pun, film nie sememangnya akan menghiburkan anda! Puas hati sbb sekali lagik dapat tgk film yg seronok dan enjoi dan berbaloi2 beli tiket! Cerita nie bermula dgn baik skali, senang faham!! Cuma konsep dengki2 tue, sudah biasa dan senang sgt nak teka dari mula lagik! Tapi kita tetap terhibur dgn kualiti CGI mereka yg cantek dan lakonan yg mantop. Heronya, perghhhhhh teramatlah sesuai dgn cerita, heroin pulak terbaik. Natalie potman pulak kot, sudah membuktikan dia sememangnga terbaik dari ladang dan laut dalam. ha3. Cam x puas sebenarnya tengok film nie, dari aksi2nya dia bagik cukup.. cuma entahlah ada sesuatu yg aku nak tengok lagik... mungkin part sexi2 kot... poom* Aku malas nk comment pepanjang nie, sbb jarang aku update blog time cuti. So dengan nie aku bagik 4.3bintang tuk citer nie. Tak rugik malah cam sesuai tuk ditengok berkali2. Ceritanya simple sgt2, tapi korang akan terhibur dgn dongengnya itu.. Bab2 fantasi nie, memang feeling.

*WoW!!! banyaknyer film2 baru kuar, tapi masa itu tak der dah.. sbb aku akan g bercuti minggu depan.. Yeaaaahhhha.. dan jugak blog tentang ANTM16 jugak tak sempat nak update! klu sempat korang bacalah, klu tak sempat korang bersabar dan layari Youtube dulu k. Bye.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home