america next top model cycle 16

Episode 11 : Morocco owh morocco

Aku gigih nie bangun pagi2, tgk ANTM dan updatekan.. Wlpun flight kejap je lagik.. Demi korang.. ko patot berbangga opah, ada org segigih aku. hahahaha... Seronok melihat episode kali nie, mereka kena nari2 sambil mendulang (sib baik kasia dh tersingkir klu tak, bergelut dia) Photoshoot kali nie tema nya diberi khas pada setiap peserta.. cam berlainan tema nya, tapi tujuannya sama iaitu mencari high fesyen pose n model dan orang itu ialah.....

Molly - Seperti diduga dengan senang milik molly lagik best picture! Tak boleh nak cakap apa, mmg terang lagik bersuluh molly antara yg paling bgus pic2nya. Pose dia boleh JUAL n ada SOLD OUT ye. hahahaha.. Tyra n juri2 semua akui molly berada di senarai atas High fesyen model dalam ANTM16. Cuma!!! tetap ada cuma, personaliti molly yg dingin dan cepat pemarah tue je kena ubah, klu dia mampu ubah, perghhhhh.... pakejnya itu bakal lengkap! Btw, aku suka pic diatas, wajah molly tue cam nak gigit je!!!

Brittani - Di tanya pencabar molly, hanya nama brit disebut! Yes dia je pencabar dan layak diangkat sebagai pemenang ANTM16 andai molly tewas. Dia nie bagus, kualiti ada, pic bagus, aura bagus, catwalk bagus. Semuanya bagus!! Tp setakat tue je, BAGUS!! Tyra nak teramat bagus... hahahahha* Bak kata andre pic di atas nice, cuma sekadar nice.. tak boom* boom* kaw!
Pape pun aku suka tgk final two antara molly & brittani. Chaiyok2.

Hannah - Yes!! sekali lagik tekaan aku betol, hannah top 3! yessss suka.. Pic diatas ok, cuma mmg tak dpt disembunyikan wajahnya lari dari konsep pose.. ke laut dik... pape pun aku suka je hannah terselamat.. yahoooo..

Alexandria - Akhirnya!! penantian itu terlaksana jugak. Dia tunggu time aku nak g bercuti dulu.. baru dia singkirkan alex. yes!!! bertambah party aku nanti!!! Dia mampu duduk top 4 je, ok le tue joey & krol.. Top 4 tue.. hehehhehe... Akan rindu FAKE alex!! huk huk huk..

*Top 3, aku setuju semuanya.. aku bangga pilihan pertama aku masih ada.. dan bangga ngan 2 lagik peserta kerna mereka sememangnya layak berada di kedudukan skg. Tak sabar nak tengok final!! bye semua... aku akan g bercuti, Phuket destinasinya... Aku update ttg itu soon ya.

2 Comments:

At May 6, 2011 at 3:02 AM , Blogger FirstCallDayang said...

go brit..cayalah aku suka dia..aku rasa dia menang kali ni..hahahhaha

owh sbb ko nak update kali ni pasal aku lah yer..ermm baik lah...

ye lah kalau tak mesti tak berseri page ko tanpa komen aku kan...

enjoy ur holiday..tak sabar nak tgk aksi2 seterusnya...

 
At May 12, 2011 at 7:14 AM , Blogger wan khairy said...

eheh, kasia nie... tetiba!!! brit x menang rasanya nie... sbb cam boribg je dia... molly menang!!!

btw mana krol dan joey? selepas alex tersingkir x singgah blog nie dah ke? hahahaahahah..

im back!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home