america next top model cycle 16

Episode 12 : Top 3

ANTM16 hampir ke hujung rancangan... Tinggal 3 peserta, antara Molly, Brittani dan Hannah, siapakah yg layak ke final 2 n siapakah yg akan dinobatkan sebagai pemenang musim kali nie. Jika di tanya pada aku, haruslah pilihan pertama aku yg layak menang.... Siapa lagik klu bukan Molly!! Jom saksikan photoshoot mereka tuk kali nie... Setiap sorang ada 2 photonya...

Molly - Sekali lagik Molly mengganas!! Kali ke3 berturut2 pic molly di panggil dulu oleh tyra. Lihat pada aksi molly kat atas nie, perghhhh dia seperti susah digugat oleh mana2 peserta. Unggulnya molly dgn AURA supermodel dia tue. Pose kaki dia tue cam x boleh blah.. hahahah Superb! Muka molly x yah ckp, terlalu kuat dan hebat dari peserta yg laen.

Pose ke 2 molly meyakinkan aku bahawa dia boleh menang dalam ini rancangan. Bagik aku molly mmg high fesyen dan mampu tuk bertahan dlm dunia Supermodel. Tak sabar nak tgk dia Catwalk di runway.. Yahoooooo!!! Taniah gak sbb dia menang dlm aksi cabaran minggu nie.

Brittani - Seperti aku caturkan, seperti semua org ramalkan, yang mampu berdiri di sebelah molly di final hanyalah brit. Ternyata tekaan aku tepat! Brit ada ciri2 pemenang jugak. Cuma aura dia tue sekejap ada, sekejap nan ado. Bagik aku brit nie biasa2 je.... klu dia menang, aku tak terkejut cuma aku akan boring jer... tyra slalu nak menangkan peserta yg x mampu unggul bila tersingkir. Klu dia menang ada contrak. Klu tersingkir kita masih blom tahu dia mampu dpt job atau tak! Klu si molly x menang pun aku rasa kerjayanya bakal Grand!

Pose ke 2 brit sungguh boring! aku cam x suka sgt.. biasa je pose gapai2 tangan tue. hahaha... Apa yg harus dipujik penghayatan itu ada. Yelah dah nangis segala, haruslah terus ada emosi itu. Pape pun tak sabar nak tgk dia beraksi di final!! kerna Brit & Molly mmg layak beraksi di situ. WeEEeeee..

Hannah - Dia sememangnya tak mampu cabar dua model yg terpilih. Dia masih blom sampai ketahap Italian Vouge! So minggu nie dialah yg tersingkir.

Pape pun hannah harus berbangga kerna mampu sampai ke top 3. Aku sendiri tak sangka dia mampu pergi sejauh ini. Clap3!!! Pose dia kali nie ok, ok lagik dari brit!! Tp aura itu blom ada.. Dia terlalu sweet tuk Italian Vouge.

Siapakah yg bakal menang ANTM16?????? Kedua2 mereka ini punya kekuatan tersendiri. Dari mula hingga habes nama mereka di sebut2 akan beraksi di final. Klu baca interview peserta2 yg tersingkir, nama britt dan molly yg di sebut akan beraksi di final. Ternyata itu benar!!! Tyra buat keputusan yg betul kali nie. Aku suka cycle kali nie... Lebih akan suka klu MOLLY yg menang! Tunggu ulasan final minggu depan.

*Dah tahu peserta ALL-Star ANTM17?? Tyra mmg saja nak cetus drama dgn memilih model2 yg perangainya cam Alexandria... Dan yg penting Alex turut terpilih ke cycle 17 itu.. 13model yg laen?? Tunggu...ANTM16 nie habes, aku update Preview ANTM17 plak.

1 Comments:

At May 15, 2011 at 8:50 PM , Anonymous Anonymous said...

Maap na minggu lepas aku x sempat singgah hang punya blog!

lihat pada top 2 ni, aku rasa pilihang hang menang! Cisss!! Pilihan hang menjadi kali ni.

Tak sabaq tunggu All-Star, Cek nak pilih yg paling bitch (Alex pilihan pertama aku la) haaaAAaa.

-krol-

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home