america next top model cycle 17 - ALL STARS

Episode : PREVIEW

Cycle 17 akan keluar! Apa yg laen semua yg terlibat adalah ALL-STARS! WoW!!! Korang musti tak sabar2 nak tgk siapakah yg terpilih. Bagik pendapat aku yg terpilih ini mungkin kurang berjaya selepas keluar ANTM. Knp aku cakap begitu? sbb tiada peserta yg dh berjaya terpilih utk diangkat sebagai juara. Contohnya seperti Toccara, anya, Katarzyna, jade , chantal , melrose, kim, nata dan laen2. Hmmmmm.. mungkin betul kan klu korang sendiri lihat siapa yg terpilih nie.. Klu berjaya pun ala2 suam2 kuku kaki je. ha3. Tapi aku tetap suka, sbb boleh gak melihat pilihan2 aku yg lepas beraksi sekali lagik.. dan antaranya jugak merupakan pilihan2 korang!! Terasa cam x payah pilih dah, sbb mmg dah ada pilihan2 lepas utk terus disokong! Mana tau kali nie menjadik, bertambah model, bertambah auranya.. Yg tak boleh blah ramai yg terpilih mempunyai perangai yg x kuasa nak layan! Berangan Diva a.k.a hebat, tapi cycle ALL- STARS ko kena hadap! hahaha.. Pape pun itulah drama yg akan wujud dan menceriakan blog aku ni. Jom saksikan 14 peserta All-Stars.

Shannon Stewart, Cyele 1 - Berapa umur dia skg?? Hmmmm.. Aku tak tengok cycle 1, so aku tak tahu kehebatan dia dan perangai dia... Next!

Camille Mcdonald, cycle 2 - Mmg tak taste! Berapa jugak umur dia skg?? tgk pic nie pun dah cukup tua! Klu skg aku rasa lagiklah... Cycle 2 pun aku tak tengok (maap time baru belajar guna internet a.k.a on9 myspace a.k.a layan youtube!) So aku terlepas cycle 2 jugak. Cycle 3 adalah first ANTM yg aku tengok dan ulas dalam blog sampai Cycle skg! Sekian..

Brittany Brower, cycle 4 - Alaaaa cycle 3 x der yg terlibat! nape tak panggil Yaya? Sory dia dah fames! ha3. Melihat brittany, tak sabar nk tengok dia gelak, carot org dan jerit kat org! AaaaRghhhhhhh!!(korang ingat lagik tak?) hahahahha.. tak sabar!! Cycle nie pilihan pertama aku menang, siapa lagik klu bukan Naima! Naima dan CariDee (cycle 7) pilihan pertama aku yg menang! yg laen byknya pilihan ke2 yg menang dan byk jugak pilihan pertama aku menjadik runner-UP! Seperti Yaya (cycle 3) , Nik (cycle 5), Natasha(cycle 8) Chantal( cycle 9), Anya (cycle 10), laura (cycle 13) dan yg terbaru Molly (cycle16). Semua itu pilihan pertama aku yg jdik naek juara. Cycle2 yg tk tertulis merupakan cycle dimana pilihan ke2 dan ke3 yg menyelamatkan keadaan. Wa3.

Bre, cycle 5 - WoW!! bab catwalk kita dh nampak siapa yg hebat! Rindu suara dia yg serak2 manja tue! Wooooo, dia x fames erk? ingatkan byk le job catwalk dia dapat.. rupernya haus jua di tanah gersang!

Lisa, cycle 5 - Kaki botol nie dapat??? Omg! tak de kedut lagik ke kat muka dia? Masa cycle 5, tyra cakap muka dia dh cukup tua... ambik time skg tak tua2 lagik ke? Haiyooo!!! tengok pic kat atas nie jer, dh nampak otot2 dia dh lembik dan kecut.. Pape pun tak sabar nak tgk penampilan dia yg terbaru.. mana tau cam kak nita ke.. thing! ilang*

Bianca, cycle 9 - WoW!! sorang lagik ratu catwalk! Mulut puaka! ha3.... rambut dia bagaimana skg? tak sabar jugak nk tengok kemunculan dia!

Dominique, cycle 10 - Pernah menjadik pilihan ke3 aku time cycle 10 nie.. bertahan sampai top 4! Time nie Anya merupakan pilihan pertama aku dan si whitney gemok tue menang!!! Cycle 10 yg benar2 berjaya adalah Anya dan katarzyna. So harap cycle kali nie dia bersinar!! Go! Go! Go!

Isis King cycle, 11 - Wahhh wakil pepondz yg terpilih! Hmmmm bagus ke dia kali nie? Tyra mmg sayang dia. Sekali lagik peluang tue diberikan kat dia nie... So buktikan ler ye.

Sheena Sakai, cycle 11 - Ha3, mmg sakai! Dia nie biasa2 jer... Tyra nak lahirkan ala2 kimora dlm ANTM17? mungkin dialah pilihannyer.. kita tak tau permainan tyra kali nie.

Allison Harvard, cycle 12 - OMG!!! Runner up kembali beraksi!! Love..lovee...love.. Nie merupakan pilihan pertama Pheez time ANTM12. Si teyona haram tue menang. Time nie aku suka Celia(pilihan 1).. ingat lagik tak? yg suka berfesyen bila masuk bilik juri.. Fesyen2 dia mmg superb! Tp dia bertahan sampai top 4 je! Allison merupakan pilihan ke2 aku tuk cycle nie... Kali nie dia kembali.... Sukanya!!!! harap kali nie dia berjaya.

Laura cycle, 13 - WoW!!!!!!!!!!!!!!!!!! sorang lagik Runner up!! Tue dia mai dah pilihan pertama aku. Laura punya peminat antara yg teramai diantara peserta2 ANTM. Semua org sygkan dia! Omg, time nie laura tewas pada nicole yg merupakan pilihan aku jugak. Mampu ke model kecik nie nak lawan ngan model2 tinggi yg laen? Pape pun aku syg laura dan akan sokong dia .WoW!!!!

Angelea cycle, 14 - Eeeiiii... uweekkk!! Baru nak suka2 Allison dan laura ada, tetiba ada pulak si sekutu krista! Choiii... ha3.. Cycle paling aku benci dalan sejarah ANTM! sumpah benci! Tetiba ada pulak si puaka nie.. aiyooo pening... mmg aku tak suka dia, so krol ko tersgtlah boleh ambek si angelea nie yer sbgai pilihan.

Kayla ferrel, cycle 15 - Aku dah agak dia kurang bersinar pas abes cycle 15. Walaupun ramai yg suka dia... Time nie kayla merupakan pilihan ke3 aku. Jade pilihan pertama aku dan Ann pemenang ANTM15 sebagai pilihan ke2. Aku merasakan jade lebih bersinar dari dia skg ni, sbb tue dia kembali tuk cycle kali nie utk buktikan dia mampu bersinar jugak dgn aura yg lebih Fresh!! Aku suka kayla kembali!!! Klulah jade yg kembali, perghhhh!! kebaabom hendaknya ANTM 17 nie.. Tp nk buat cam nie, yg sudah bersinar, x mungkin kembali tuk menjdik juara, sbb mereka dah juara diluar sana dan mungkin sudah ada agensi yg menjaga mereka. Yg terlibat dlm All-stars mungkin belom terikat ngan mana2 model agensi.

Alexandria, cycle 16 - Haaaaa, mai lagik sorang kaki drama dalam ANTM17! Bertarik rambutlah korang nanti.. Maki hamunlah korang nanti. Ini merupakan pilihan pertama krol!! Tak syak lagik. hahahahha... dan angelea akan jdik pilihan ke 2 dia. Joey? Yeahhh alex kembali tuk hiburkan anda dgn aksi2 nya.. harap dia mampu buktikan sesuatu kerna dia masih fresh!! tunggu yer...

* Melihat 14 All-stars di atas sudah ada pilihan pertama, ke2 dan ke3 aku tuk cycle2 yg lepas. Semuanya ada... Ada 4 model merupakan pilihan aku yg lepas! Antara Dominique, Allison, Laura dan Kayla yg mana akan menjadik pilihan pertama aku tuk cycle kali nie? Tunggu.. ini baru PREVIEW, mana tau LCW ingin pilih yg laen ke.... Coming soon.

6 Comments:

At May 25, 2011 at 6:23 PM , Anonymous Anonymous said...

Meluasnya pengetahuan kau ttg antm Wan!! Fuyoooo!!! saluttt~ mmg peminat setialah. Blog ko menarik!

-kimi-

 
At May 26, 2011 at 9:43 AM , Blogger wan khairy said...

hahahaha, idaklah ingat semuanyer..
ingat peserta yg mana pernah menjadik pilihan, itu ler yg tulis. huhuhu, btw thx yer sbb singgah n baca benda merepek tue. kah3.

 
At May 26, 2011 at 6:24 PM , Anonymous Joey said...

aiyo...banyak bitches..wawawa...


p/s kayla jadi pilihan :), tapi let's see the drama dulu

 
At May 26, 2011 at 10:07 PM , Blogger wan khairy said...

kan! bitches a.k.a tua dah.

tak sbr nk tgk drama mereka...
masing2 akan feeling hebat antara satu sama laen.

 
At May 27, 2011 at 1:12 AM , Blogger FirstCallDayang said...

alex ngan laura jer macam best nanti aku bagi pilihan aku yer..

yang lain tu macam dah kertu..apa tandanya tu..

tak sabar nak tgk sbb mostly drama queen yang bertanding..

 
At May 29, 2011 at 9:06 PM , Blogger wan khairy said...

wahhh dayang pilih alex n laura...
kan tggu dramanya!!!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home