kaki wayang

Khamis yg lepas, aku teramatlah teruja nak tengok citer Nur kasih the movie... Akan tetapi seperti biasa panggung yg disediakan utk cerita melayu di hari pembukaannya amatlah sedeh!!! Klu citer mega yg laen, panggung sebesar2 alam! siap kasi 2 panggung dalam satu waktu. Klu citer melayu, hmmmmmmmmm, hampas tebu!!!! Dr teruja teros tak rasa teruja. Nak tengok minggu nie, film Karak pulak keluar! Klu citer karak penuh, baru boleh tgk Nur kasih. Hu3! Tapi citer Kongsi tak pernah ada dlm list nak tengok. 7hari dah 7 juta! Org2 kg manakah yg pergi nonton itu cerita.. Pastu baru sibok tulis dalam Fb citer tue sampah(pulangkan duit kami). Aku tak tengok lagik pun aku dah tau sarapnya! hahahaha... Berbalik pada cerita yg aku tgk minggu lepas, Priest!!! WoW, Menghiburkan!!! Penoh aksi dan jalan ceritanya padat dan faham! Melihat hero kesygan aku berlakon, seperti melihat diri sendiri beraksi....poom* ha3!! Aku suka jln cerita film nie... aku suka kerna ada sambungannya. Aku suka pada aksi2 paderi tue, Sexi ye paderi pada zaman tue. hahahhaha.. Pandai berfesyen dan ada aura! kah3. Serius citer nie best!!!! Tak sabar nak tunggu part 2, nak melihat aksi mereka berlawan lagik, antara paderi Vs pontianak! 4.4bintang aku kasi tuk film nie...

* Byknyer film2 best keluar sekarang! tak terkejar aku nak tengok nie!! haiyaaa... minggu nie nak tengok citer karak! klu karak penoh nak tengok citer nur kasih, klu nur kasih pun penoh, nk tengok citer pirates, klu penoh jugak.. pi pasar mlm beli CD je!! Puas hati n Jimat!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home