kaki wayang

Akhirnya dapat tengok film Nur kasih the movie kat panggung dari tunggu keluar kat pasar malam! Akhirnya dapat gak tempat duduk yg selesa kat panggung!! Thx TGV WangsaWalk! Mula2 feeling nak tgk film Karak yg baru kuar hari nie, tapi... cam x best dah sbb yg g tgk dulu dok tulis kat wall FB mereka citer tue sesuai jdik drama! Cam terkejut gak hasil KRU utk drama, klu dari terbitan David teo, mungkin aku percaya!! ha3. So malas ambek risiko sbb byk citer best kuar, kena buat pilihan bijak. So Nur kasih menjadik pilihan. Dr drama ke film, so musti punya kesinambungan dr drama itu. Kpd yg tgk drama dia, bonus le korang dapat, klu tak tengok jgn wisau still boleh faham jln citer film nie. Cerita Nur & Adam diceritakan dgn baek sekali. Terlalu byk dugaan mereka kena hadap! Ingat dlm drama je, film jugak sama ye!! wa3. Semua itu dicerita dgn sempurna. Watak Aidil jugak diperberatkan lagik dgn emosinya.... bagik aku ianya kureng sikit.. entahlah mungkin terlalu berat emosi yg kena dibawak, sampai kadang2 nampak lost n x sedeh pun. Tapiiii aku suka jer... sbb aku hayati sebaek mungkin.. Pujian pada semua pelakon!! Terbaek dr ladang dan laut dalam. WeEeeeee.. Kisah cinta mereka diceritakan sampai mereka tua. Bagik aku pengisian film nie sgt baek... jln cerita baek, pelakon bagus, pemandangan cantek, kualiti superb! Memang menonton sebuah film. ha3!! bukan drama! So aku malas ulas pepanjang, sbb aku terhibur sgt, sampai berpeluh hidung!! kahkahkah.. tandanya?? Paling tak tahan hidung abeeb berpeloh sampai ke kereta. wa3.... Aku bagik 4bintang tuk film nie... Jln cerita dia slow tapi penuh dgn msg. Kpd yg tengok drama dia, rugi korang tak tgk kesudahannya di film nie... Cinta Nur kepada Adam terlalu agung!!

*Trailer film Rasuk WoW!!! sungguh menakutkan dan cantek... tak sabarnyer... byk nie film baru akan kuar. Owhhhh bz ke panggung la pas nie...

4 Comments:

At May 27, 2011 at 1:02 AM , Blogger FirstCallDayang said...

big clap to nur kasih the movie..walaupun citer dia slow tapi barisan pelakon dia were amazing...

betul kata ko wan kalau tak tgk drama dia mesti tak tahu citer filem..

view dia sangat cantik..dan tak boleh lupa impact masa kena tembak beramai2..huhhhh berpeluh tgk...

 
At May 29, 2011 at 9:04 PM , Blogger wan khairy said...

wahhh dayang g tgk nur kasih? bersama farid ke? x biru ke muka dia.? ha3, tgk citer melayu...

 
At June 1, 2011 at 11:40 PM , Blogger FirstCallDayang said...

ermmm kenapa muka dia nak biru kalau bukan gi ngan dia...kalau ngan fared memang tak ar...kalau dia nak tgk dah lama aku buat kenduri...aku paksa budak2 opis teman gi tgk...

 
At June 2, 2011 at 11:33 AM , Blogger wan khairy said...

tue yg aku terkejut!!!! klu fared g, makanya mmg birulh muka dia. ha3.. owh ngan budak2 opis.. itu baru masuk akal. hahahahaha...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home