AL-Kisah ANTM - Tahukah anda?

ANTM17 akan temui kita bulan 9, tak sabarnyer nak tgk cycle ALL-STAR itu. Sebelom aku kembali bz dok update yg terkini kat korang ttg ANTM17 aku saja nak kongsi info ttg kisah2 selepas abehnya ANTM. Saja nak rajinkan diri. Aku update yg mana WoW dimata aku. Semua org tau, x menang antm bukan bermakna x berjaya diluar sana.. sesungguhnya semua itu rezeki masing2 dan menunjukkan tyra kadangkala rabun dalam menilai sesorg. Ikut sedap dan taste dia je.. hahahahha... Kisah aku nak update nie bukan kisah model2 seperti anya or chantal or tocara.. itu semua org dh tau kejayaan mereka . Aku pernah update kat korang. Nie Al-kisah ANTM16 yg baru tinggalkan kita.. Tyra menangkan si Brittani dan menaib juarakan Molly (bahasa aku!! ade?) Aku nk citer model yg benar2 memukau selepas tersingkir iaitu Nicole. Dia tersingkir sbb nampak tua dlm pic... Tyra je yg menuakan Nicole! Nicole membuktikan yg dia sebenarnya di anak tirikan dlm ANTM16 (bole? hahaha) Dia begitu laris utk photoshoot mag!! Wajah dia terhias dlm ELLE mag dan byk lagik mag yg ada.


Aku malas nk taip pjg2, saja nak kongsi pic dia kat korang.. tengoklah bertapa Vouge nya dia.. Tp klu korang ingat ulasan aku ttg ANTM16 Bahawa cycle tue mmg byk yg unik dan exotik. So tak heran klu mereka2 ini bersinar.




Vouge tak? Tyra lihatlah peserta yg ko singkir terlalu awal telah membuktikan bahawa simpan Kasia terlalu lama adalah kesilapan!! tetiba** hahahahaha...

Aku jugak selitkan pic-pic molly aku nie! Dia dan brit akan pindah ke New York dlm bulan 7 nie tuk kembangkan bakal yg sememangnya ada... Rasanya mereka sudah dpt job sbb akan tinggal sekali nanti di New York.

Nielah Al-kisah yg aku nak kongsi ngan korang... Andai ada info lagik aku update ye! klu tak der, tggu jelah ulasan ANTM17 yg pasti mencetus drama yg bukan2. Bye.

*Semakin bersepah model2 skg!!! tgklah rancangan pencarian top model tyra nie dh merebak ke byk negara... selagik boleh semua nak buat. Malaysia je x der... sbb model2 malaysia byknya sendu. Bukan main byk yg vouge tetap warga asing kuasai pentas runway. Sedeh!!

3 Comments:

At July 4, 2011 at 8:16 AM , Anonymous Joey said...

susahler inchek wan kalau nak buat pertandingan model ala2 top model di malaysia ni.banyak restriction dan kekangan, if you get what I mean.

p/s bukan dulu ada ker pertandingan model kat tv8. I wanna be a model kalau x silap, tpi since dia cater untuk satu market jer, maka rasanya x diteruskan kot.

 
At July 4, 2011 at 7:05 PM , Blogger wan khairy said...

hmmmmmm mmg ler.. sbb tue model2 kita kat situ je bertapak! nk buat cam ne. yg kat tv 8 dulu tue, semuanya cina butik kutip daun tea!! mmg satu musim je lah.. ahhahahaha... bole buat berlandaskan kesopanan dan kesusilaan le... tp maybe sponcer itu yg ado. ha3.

 
At July 19, 2011 at 10:09 PM , Blogger HIDAYAT said...

giler rr.. x sangka aku nicole lebih mengancam di luar berbandaing dalam ANTM..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home