Kaki wayang

Lama giler aku tak update ttg kaki wayang! Itu tandanya LCW x g tengok wayang! Berbalik film yg aku tgk kali nie, citer HP7 Part 1 aku tak tgk lagik!! Cerita2 laen aku tgk, tp part 1 aku cam x sempat dan terlupa sudah. Selepas part 2 nie kuar, baru aku terhegeh2 g cari CD HP7 part 1 punya. Minggu lepas aku tgk part 1, n semalam aku g tgk part 2 di panggung! So idaklah lupa jln ceritanya bagaimana yer... hihihi.... Ini Harry Potter yg terakhir, so aku x nak lepaskan tgk kat panggung! Harry Potter pun dh besar berjanggut berbulu segala... Masa mula2 muncul, sgt comel dgn speck mata booolat dia tue.. Sgt pantas masa berlalu... kini cerita ini dh dipenghujungnya. Comment aku ttg film terakhir nie???? OMG!!! aku teruja giler menonton part 2! Cerita 2jam lebih aku x sedar yer... terlalu seronok dgn aksi... Asyik dgn jalan ceritanya... Sedih kerna ianya penghujung! Segala rahsia disebalik setiap watak semuanya diceritakan dlm siri terakhir ini. Part persedian sebelom berlawan, aksi perlawanan bulu roma aku meremang.. serius... aku dpt merasai setiap detik yg berlaku saat itu... Setiap yg rebah, yg tumpas, kepuasan kemenangan aku dpt rasakan... Sumpah ianya berjaya buatkan aku tersenyum puas melihat apa yg berlaku. Sungguh tidak mengecewakan... Cuma aku sedih kerna inilah pengakhiran film nie. Klulah kita tgk dari part 1 hingga part 7 dlm satu hari, kita dpt merasai setiap perubahan watak itu, dpt rasai setiap kenangan yg berlaku, dapat hayati kesedihannya, kegembiraannya, kedukaannya, kesakitannya, kemasyuran seorang ahli sihir yg bernama HARRY POTTER! Aku bagik 4.6bintang tuk film nie. Sumpah aku suka semuanya yg dipersembahkan. Apakah ada sambungan utk anak HP? Manalah tau kan.... klu ada, aku alu2kan.. kerna film nie punyai jln cerita yg menarik... tak sia-sia bagik pengikut setia film ni. Aku nk dapatkan koleksi film nie dan tgk dlm satu hari, perghhh musti lebam bijik mata ku... Tak pe janji PUAS!~!

* Sudah hampir bulan Ramadhan.. kali nie aku x sambut ramadhan keseorgan lagik. Moga2 puasa kali ini, ianya memberi sejuta keinsafan dan kebahgiaan buat aku dan semua umat islam yg aku sayangi...

2 Comments:

At August 3, 2011 at 7:36 PM , Blogger FirstCallDayang said...

gile betik lama siot ko tak ada cerita nak share ker? rindu aku terubat kat ko dengan tahu aktiviti n cerita2 ko jer...so rajin2 lah update kan aktiviti and cerita yer..kesian aku..

ermmm citer ni memang best giler..berbaloi aku beratur panjang nak dapatkan tiket OPEN RESERVE..heheheh nak beli awal tiket dah abis so beratur tunggu orang tak collect tiket tu..

ramadhan dah tak single yer...baguslah..selalu gi beli kat bazar depan umah yer..apa menarik?

 
At August 3, 2011 at 8:55 PM , Blogger wan khairy said...

Dayang!!! sabar..sabar... semenjak puasa nie aku bermalas-malasan tuk update! byk giler cerita2 menarik tergendala.. Demi kau, aku update k!

Pasar ramadhan setiawangsa? kau tggu blog aku buat nanti.. sgt menarik dan tertarik!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home