Ning Baizura - Dewa


Walaupun ramai yang risau dengan keadaan di Kuala Lumpur ekoran dari demonstrasi BERSIH yang dijangka berlangung pada sabtu 9/7/2011, peminat-peminat Ning Baizura tetap membanjiri Zouk KL pada jumaat lepas . Banyak jalan yang akan ditutup dan KL dijangka akan mengalami kesesakan lalu lintas, semuanya gara2 BERSIH cilaka (oppss, terlepas carot pulak.. biasalah manusia biasa jugak)

Selain dihadiri oleh peminat setia Ning iaitu Ning Clix & HappeNing, showcase dan pelancaran yang dianjurkan oleh syarikat rakaman dan edaran Universal Music Malaysia ini juga turut dihadiri oleh penulis blog dan media yang turut sama membantu mempromosikan album Ning. Album ning nie menampilkan 8 buah lagu baru. aku suka lagu BILA.. sedap je lagu tue :) Acara mlm tue berlangsung meriah wlpun terasa byk jugak ruang2 kosong dlm Zouk tue.. mungkin akibat org semua takut nak datang! hmmmmm... tp semua itu dpt ditutup dgn kemeriahan peminat2 setia ning! Mereka mmg gempaq! hahahhaha.. aku dan abg long kerja gelak je. sambil membayangkan klulah Ziana Zain punya pelancaran album nie, perghhhh!! runtuh Zouk KL ni. Sure punya.... hahaha..


Aku terhibur dgn Event nie. Terima kasih pada en. Riez kita yg sudi mengajak saya ke acara itu. Andai lapang, saya sudi je pergi ke acara2 yg melibatkan dunia glamor(dayang, kau ada? haha.. tetiba rindu kat opah!) Cuma sepjg acara berlangsung aku hanya membayangkan ZZ je... bilalah akan merasai suasana seperti itu. Huk! Hanya bole pasrah dan buat2 biasa je... Pape pun korang kena dapatkan album nie, kerna ning menjanjikan sesuatu yg berbeza dari album sebelomnya. Aku paling suka lagu bila dan raksasa! Acara selesai aku pun pulang.. pulang ke? ha3.

* KL pada mlm itu sunyi dan sepi.. woW!! dalam sejarah aku melihat KL mati pada mlm minggu itu.Semuanya kerna perhimpunan BERSIH! Bersihkah KL pada esoknya?? Korang yg punya mata, jawab ler sendiri.. bye.

2 Comments:

At July 10, 2011 at 10:50 PM , Blogger FirstCallDayang said...

perluker nama aku terselit sekali...ye lah aku pun rindu kat ko jugak..BERSIH betul KL malam tu yer?hahahhaha...hanya DIVA jer berani keluar time tu..

oklah album ni compare last time kan..suara original tak der suara saprano sugiman...tetiba termasuk mat indon..

tak sabar nak tunggu ulasan ANTM 17

 
At July 13, 2011 at 1:19 PM , Blogger wan khairy said...

yer.. best ler album kali nie... suara2 wnita berkahwen gituew. jika rindu meh le dtg kl pulak!!!!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home