Kaki wayang

Hari sabtu lepas aku ngan abeeb g tengok citer nie kat Wangsa Walk. Sajer nak ilek2 di bulan poser dgn nonton wayang. Citer nie simple n comel n kadang2 terasa seramnya kena gigit. Ha3. Menceritakan sekumpulan Chimpanzee yg di kaji bagi mencari sejenis virus yg mampu tuk pulihkan penyakit yg merbahaya... Disebalik kajian itu terciptalah cerita2 yg menarik yg boleh korang tengok (klu aku cerita x menarik dah kaedahnya) Sesungguhnya cerita nie santai je bagik aku n best! Kita akan layan dari satu plot ke plot yg berikutnya.. dari bayi hingga besarlah chimpanzee yg diberi nama Caesar, di jaga di didik , di sayangi dan dilindungi.. tapi binatang tetap binatang.. Ianya juga memiliki perasaan dan ingin bergaul... hidup bebas seperti yg laen.. bukan hidup dlm rumah ye..Tp si Caesar memiliki kepandaian sama seperti manusia yg akhirnya dia mampu tuk bercakap seperti manusia... cakap apa??? 'NOoooo' hanya tue je ke dia mampu bercakap??? NoOOOoo..? ha3, tggu!! Apakah kesudahannye? Bila ianya memberontak, AWAS la semua...... byk watak2 binatang yg laen mencuit hati seperti beruk sarkas gemok ituew... very the... ha3.. Watak Gorila yg gangster! Watak hero/heroin sedap mata memandang. tergoda seperti biasa.. x menghampakan... hahahha.. Aku kasi 3.9bintang tuk film nie... Aku cam x puas hati part kesudahan film nie.. terlalu ringkas dan cam tue je rupernya.. hahahaha... NOOoooo.. ha3.

*Byknye preview2 film yg bakal keluar menggunakan hero yg mempunyai badan 6pax! OMG, pas puasa aku kena gigih kembali ke gym... Supaya badan ku kembali berseni. Mana tau esok2 boleh jadik hero sama... poom*

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home