Ucapan Aidilfitri 2011 & Hepy bufday Malaysia


Di kesempatan ini, sebagai tuan empunya blog yg x seberapa nak grand, saya WanKhairy ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin buat semua pembaca setia blog ini x kira dimana anda berada. Sesungguhnya di hari yg mulia ini eloklah kita bermaaf2an andai kita melakukan kesalahan! Kadang2 tanpa aku sedari apa yg di coret menguris hati, makan hati dan sakit hati. Saya minta maap yer, sbgai manusia biasa, saya jugak melakukan kesilapan. (Tengok bahasa aku very the baik-baik) Sesungguhnya apa yg dikarang disini adalah sesuatu luahan peribadi yg ingin dikongsi. Agak2 x suka, its okey jgn baca!! ha3. Tapi tuk tahun ini rasanya tiada story2 hangat yg aku tulis.. Semuanya biasa2 dan sentosa je.. Alhamdulilah tahun 2011 memberi makna paling besar dalam hidup aku, kerna aku dikurniakan insan2 yg baek & menyayangi aku. Terima kaseh cinta & Teman terulung semua. Korang adalah hadiah teristimewa bagi ku. Tanpamu mungkin blog nie akan terus hangat lalu terbakar! hahahahahha... Seandainya kata2 yg aku tulis menusuk hati korang, makanya jgn le nk di simpan di dalam hati kerna sesungguhnya aku x pernah memetik nama2 sesiapa klu ada cerita2 hangat dan sensasi.. itu semua cerita tuk teladan semua dan kadang2 tuk diri aku jugak. So jgn nak terasa2 sgt! Tak gitu dayang? (nama yg aku petik slalunya baek2 belaka)

Raya tahun nie, aku x balik Penang! Kepada keluarga n teman disana selamat hari raya aku ucapkan.. Insyallah andai dipanjangkan umur raya tahun depan kita bersua. Kpd BFF aku di KL dan diserata negeri, aku Nak minta maaf klu ada buat korang sentap dgn kata2 spontan ku. Sesungguhnya aku jenis yg jujur dan baek dan syg kat korang. Klu aku marah2 pun sbb aku syg kan korang. Kpd Cinta hati ku, Halalkan apa yg terlebih n minta ampun andai melukakan hati mu (cewahhh... ayat!) Kpd ahli keluarga yg baca blog nie iaitu kakak kesygan ku, maafkan adik mu ye klu ada tersilap or terkurang dlm perbuatan. Aku akan nanges dipagik raya kali nie sbb x dpt ziarahi pusara bonda dan nenenda terchenta. Doa ku dari kejauhan. Kpd semua yg mengenali ku dan pulang berhari raya, hati2 memandu ya.. Jgn KLDriff sgt, pandu cermat jiwa selamat. Akhir kata semoga raya kali nie memberi sejuta kenangan yg terindah buat korang. Insyallah kita jumpe di Open House raya 2011... Raya..Raya Raya...Gaya.. Gaya..Gaya!

*Selamat Hari Kemerdekaan buat negaraku Malaysia. Sesunggguhnya aku cinta pada negara ini yg penoh dgn keamanan,keharmonian dan kesejahteraan. Konsep warna baju raya aku tahun nie kebetolan pulak sama cam bendera Malaysia.. Cari songkok kuning jap lah..* 1Malaysia.. Raya bertambah meriahlah ..MERDEKA!

2 Comments:

At August 31, 2011 at 6:58 AM , Blogger FirstCallDayang said...

ermm perlu lah kan nama ku dipetik superstar...huhuhuuh..tapi tak pe yang baik kan..selamat merdeka raya..ermm aku tahu tahun ni kawan aku baik2 jer..katanyer..baiklah...sbb mengambil konsep rumah ku syurgaku..buat lah open house yer nanti...

 
At September 1, 2011 at 1:43 AM , Blogger wan khairy said...

buatttt.. jgn x dtg yer... sabtu depan, 10hb... trun KL PLZZZZ..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home