ANTM17

Episode 1 : 14 All-Star

S0ry lambat Update episode 1 nie, wlpun dh ramai yg Update di FB or twitter! Aku melihat cycle kali nie lebih ramai yg mengikuti n update banding cycle2 yg lepas! Mungkinnya sbb ALL-STAR, so semua model yg terlibat semua kita dh kenal n minat! So lebih ramai yg akan menjadik kak nam sebelom aku sempat update! Tp tidak kesah or gusar, kerna update disini punya cerita n punya peminat yg tersendiri (Ade??? Wlpun kata dayang, blog aku kena block di opisnya! motip je penipuan hari raya dia buat, semata2 nak elak dtg open hse aku! Cisss!!) Berbalik pada Cycle kali nie, perghhhh mmg akan tercetus byk drama2 yg bukan2! Masing2 feeling hebat kecuali model2 yg baek seperti Allison, Laura n 2 , 3 org yg laen. Selebihnya?? Hambek kau, berlawan2 supermodel, walauponnnnn*** Cycle kali nie semustinya x sama cam yg lepas2.. Kali nie lebih meluas pemilihannya n kebolehannya n keupayaannya... bukan sekadar POSE! Personaliti itu kena lebih bersinar2 wlpun pic cam haram J*. Byk cabaran2 laen yg kena dilalui oleh ALL-STAR! Bagik aku persona yg kuat dlm Cycle kali nie ialah Laura, Kayla, Angelea, Dominique n Alexandria! Persona feeling milik Bianca n Camilie. Persona biasa2 milik Isis, shena, bre n Shannon. Persona x tentu hala milik Lisa! Persona yg mampo meletop milik Allison! Semuanya tentang personaliti dan pembawakkan diri supaya lebih menyerlah bukan sekadar posing! Semuanya lebih dr sebelom ini kerna ini perluang ke2 mereka tuk muncul juara! Episode satu x byk gimik kecuali penilaian juri depan fans! Mereka terpilih ke cycle 17 pun kerna fans yg VOTE. Photoshoot kali ini adalah shoot yg dh aku masukkan sblom nie. Yg bukan2 temanya.. So aku mls nak masukkan skali lagik! Aku masukkan bottom 2 je k.

Alexandria - Kemunculan alex dlm cycle 17 seperti tidak direstui fans! Dia kena boooo n maki di depan juri. Sampai nanges2 dia.. Org laen kuar, semua org sorak kegembiraan.. tp sebaliknya dia. Aiyoooo... tamparan hebat buat dia. Cian dia. Aku yakin dia penyeri dlm cycle kali nie... Wlpun ramai yg benci, aku percaya dia mampu buktikan sesuatu.. Klu perangai dia sama cam cycle 16, makanya akan bertambah yg meluat dia. Dia yg paling FRESH banding semua yg laen.. So amat menarik melihat dia bersaingan ngan diva2 tak tentu hala yg laen... Photo dia kali nie buruks! Gaya ituew cam apoooo sattt!!!!! hahahaha... Dayang , ko teruslah sokong dia k. Aku tahu minat ko pada dia x berbelah bagik!! Walauponn** Aku sokong alex dlm cycle kali nie...

Brittany - Klu dia tak tersingkir dia duduk dlm persona x tentu hala sama cam Lisa! Kemunculan dia di cycle 17 cam membuang masa sgt! Sikap main2 ituew maseh dikekalkan n diteruskan.. So terus tersingkir lah dia... hahahha... Uruskan perniagaan mu sudah k. Jgn nak model2 sgt lah. Tak dpt tgk drama dia bergaduh n menjerit kat telinga org laen... itu je aku rasa kehilangan... Tp x pe, dia mmg layak terkeluar dulu.

13 ALL-Star yg laen meneruskan perjuangan n drama! Episode 2 mereka telah di makeoverkan! Tak sabar melihat hasilnya? Tue pic diatas antara yg tyra cipta tuk mereka dlm cycle kali nie. Siapa pilihan LCW kali nie? Rasanya ramai dah tau, klu ikuti ulasan aku tuk cycle2 yg lepas! Pilihan pertama,kedua n ketiga aku mmg ada dlm cycle kali ini. Tp apakah itu selera LCW kali nie? Tggu Episode 2 aku akan umumkan! Semakin perempuan Isis kan? Mampo dia menang? Sheena antara acuan yg x pernah menang dlm ANTM! Mampokah wajah itu menang? Atau persona gila2 lisa yg bakal menjuarakannya? Siapa yg bakal bergaduh teruk dlm Cycle kali nie?? Semuanya akan kita ketahuii... Selamat menonton ye... N thx kerna maseh membaca ulasan LCW n teros setia melaha bersama.

*Tyra mencari model yg serba boleh! Take Note! So siapakah yg serba serbi boleh itu?? Buatlah pilihan anda ok!! Bye.

2 Comments:

At September 18, 2011 at 7:47 PM , Anonymous Joey said...

mebi inchek wan pilih allison kot.

but really she look quite stunning kat photo first tu. yang penting isis meletup yer gambar first dipanggil tyra...wakakakaka

laura pun ok tp pic tak menyerlah.

p/s model serba boleh katanya..ala model selebriti la ni..siap rakam lagu ....

 
At September 20, 2011 at 11:18 AM , Blogger wan khairy said...

joey- hahahha... wahhh pandai cmmnt skg! Suka2... cam tuelah... Ep 2 cmnnt lagik k. hehehhe..

p/s: wahhh dayang mmg x bole bukak blog aku ke ni? hebat2!!! hahahah....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home