ANTM17

Episode 2 : The 13 remaining all-stars created their own hot dog recipes around their personal "brands," and posed for Pink's Hot Dogs in Hollywood. Mohhh melihat siapa punya hot dog yg paling sedap!! hahaha...

Lisa (Daring) - Terkejut gak pic nie yg terpilih sebagai yg terbaik... Ada ke org nk g beli Hot dog kat situ klu pic lisa nie dipamirkan? hahah.. cam gila je! Konsep mkn n teros gila.. ha3! Pape pun aku suka potongan rambut lisa!!!!!

Bianca (Candid) - Wlaupun perangai dia buruk's tapi picture dia chantek! Aku suka pic nie! Sweet je, rasa cam nak g beli hot dog itu sekarang jua. Potongan rambut bianca juga cantek! Tp aku x suka perangai dia... suka nak cari pasal x tentu hala.. klu cam nie sikap, konsepnya mmg x akan menang! THX!!

Alexandria (Tough) - OMG, aku terpaksa kata, potongan rambut alex paling berjaya!! Sumpah ianya nampak lebih bermakna dr sebelomnya. Ha3.. Cuma konsep time makeover tue, perangai alex mmg over! hahahahha... baru nak taste.. so x jadi taste lagik! Bagik aku pic nie yg terbaik dr semua... ianya nampak bersahaja n cool!

Laura (Lovable)- Semua yg potong rambut semua chantek! Laura x terkecuali... Comel n fresh!! Aku semakin suka dia... pernah ke aku benci sblom ni? ha3! Dia sgt menyerlah dlm cycle kali nie.. Adakah aku akan kekalkan dia sebagai pilihan pertama?? Tunggu....

Allison (unique) - Atau aku gantikan dgn allison sebagai pilihan pertama? jeng3.... Aku nk korang teros berteka teki kerna andai korang x rabun, korang dah tau yg mana pilihan aku. Aku sebenarnya lebih taste nak tgk rambut Allison di hitamkan.. sumpah ianya lebih timbul kot! tp makeover yg nie x menghampakan aku... Go -go...

Dominique (Survivor) - WoW!!!! menyerlahhh... love..love..love... tak perlu kata apa2, aku senyum je tgk pic nie.. nape? sbb dia semakin wanita setiap hari.. hahha.. suka tgk bentuk badan dominique! Vouge!!

Angelea (persistent) - Freshhh!!!! Kelainan teramat sangat! Aku suka tgk makeover dia jugak! Kan dah aku katakan yg potong rambut semua ok!! x der yg buruk... Dia nampak lebih supermodel n ada nilai..

Shannon (Trustworthy)- Aku x pasti kat mana makeovernya! Sama n biasa n boring n x der apo2! Aku x taste lah kat shannon nie.. bagik aku kosong je.. dia nie x masuk dlm cycle kali nie pun x per... (kata akulah, klu kata kau, aku x tahu le apo). So entahlah... mungkin lambat kot nak jatuh chentak ngan dia...

Bre (Girlfriend) - Cian dia, nanges2 sbb rambut dia paling pendek kena potong! Sumpah mula2 aku sendiri pun tgk cam buruk, tapi bila kena set chantek2, baru nampak ok(Vouge!)! Tp jenuhlah 24jam nak kena set kan? So Al-qaedahnya mmg buruk itu akan sentiasa kita nampak kecuali time nak photoshoot! hahahha.. Aku harap dia teros tabah n harungi jua, wlponn*

Isis (Inspirational) - Eeeuuuewwww!!! Aku x tau dia nie pose apo! Pose konek? sunggoh x sopan n buruk pic nie! Bagik aku x der nilai2 model langsung dlm pic nie.. Sepatotnya pic nie bole singkirkan isis.. Tp seperti aku ckp dlm episode yg lepas, cycle nie bukan sekadar perlu pic yg chantek je... persona itu lebih penting! So dia terselamatlah.. Makeover tuk dia pun bagik aku biasa2 je.

Camille (proud) - Nie sorang lagik, makeover dia cam nothing! Boring n Entah! Pose 'Alamak terlebih sudah stacy' lebih elok! Tengok dia secara live mmg superb! Tp dlm photo, setakat nie aku x taste lagik! Sorry!

Kayla (free) - Dia duduk bottom 2!!! Melihat dia dok situ, aku dah tau siapa tersingkir! hahha, tak mungkin kayla yg punya persona sgt besar dlm cycle kali nie! Free yg ingin disampaikan mmg tak sampai dlm pose kayla nie.. dia sepertinya lost! Klu dia dpt tema itu, mungkin pic nie yg terbaek. Tp aku percaya pada bakat dia.. dia mampu sampai top 5!

Sheena Sakai (Unexpected) - Saja letak nama penoh, sbb aku suka perkataai 'sakai' itu. Kena dgn dia! hahhaha... Klu korang tgk cycle kali nie, Sheena yg paling bergaya klu nak kemana2.. dr kepala sampai kaki, musti vass n vouge! Tp klu gaya je lebih, bakat sendu.. makanya tersingkir lah engko! Melihat pose sheena diatas, kat mana supermodel dia? Cuba habaq mai.. Aku hanya tertarik kat dress tue je!!thx~

*Aikkk, nape aku x umumkan 3 pilihan tuk kali nie?? kata nak umum selepas makeover! Hmmm, saja nak drama2. Sebenarnya aku mmg jenis yg setia n x pandai berpura! Aku cuba try tuk meminati yg laen, tapi........ (itulah pembayangnya tuk pilihan lcw, hanya yg ikuti akan teros tahu siapa pilihan lcw)

2 Comments:

At September 23, 2011 at 12:00 AM , Anonymous Joey said...

wakakakaka

apsal alexandria saaaaangat cameron diaz pic nya???????? lol..tp good for her...cycle lepas punya accidentally choosen masih trus lagi ada perangai yaa


er..apsal laura sama jer rambut sebelum dengan selepas? patut kasi hijau rambut dia...opss


kayla...potongla pendek! lebih sesuai. baru nampak gay.lol


p/s kata meletop. dah dua episode aku tengok masih lagi sendu. bad photograph maseh!!

 
At September 24, 2011 at 12:23 PM , Blogger wan khairy said...

hahhahahhaha.....
tyra dh penat nk cr idea tuk photoshoot. Sabaq na, episode 3 bakal mengganas... ker????? ha3.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home