ANTM17

Episode 3 : stilts

Aku x berkenan konsep 6 selamat, 6 bakal tersingkir (pd permulaannya). Konsep itu tidak adil!!!!! Kepada yg selamat, mmg pose selamat jer... sementara 6 lagik, bertungkus lumus tuk hasilkan yg terbaek. Hmmmm... Hasilnya?? WOWWW!!!!! Aku suka lah (pulakkk!!!?) ha3, knp aku berkata itu? kerna hasil yg tercipta mmg luar biasa... dan yg tersingkir mmg buruk pun pic dia.. so bagik aku ianya adil dan aku suka ko tersingkir... bye! Jom saksikan aksi mereka secara berpasangan. Model yg terselamat Vs bakal tersingkir... Jom tgk siapa yg menyerlah..

Lisa & Bianca - Lihat kehebatan lisa, sentiasa menggunakan kakinya sebagai senjata tuk berjaya! hahaha... Lisa yg memyebabkan group 1 kalah!! ko terlompat2 sgt!! Ko tau tak, yg ko telah menggugat 2 pilihan utama aku dlm group kau! Cisss... manakala biaca tetap hebat wlpun drama gayat kau x habes2.. x kuasa aku layan..

Dominique & Kayla - Fuhhh terselamat domi. Aku x bole x suka dia... Ha3, wajah dia tue aku teramat sgt taste( calon juara 3)!!! Manakala aku semakin hairan kenapa Kayla semakin tenggelam?? hmmmm.. kok ye pun ko berkonsepkan FREE, jgn lah pose kau sampai tiada jiwa tiada apo2. Sumpah dlm pic diatas kayla seperti menempel je.. klu crop pun org x perasan.. ha3. Tp aku x boleh utk membenci dia, aku harap dia kembali ( calon juara 4).

Laura & Bre - Melihat aksi nie, x payah ckp banyak mmg laura terbukti hebat! Siapa nak heran yg dia nie antara yg terpendek dlm cycle All-Star . Siapa peduli gaya diatas x menampakkan ketinggiannya. Siapa? siapa? Dia menunjukkan pose HIGH-Fesyen dlm pic diatas! Aku kagum dan semakin taste ngan dia( calon juara 1).. Manakala bre? hmmmm OK je. Next..


Alexandria & Shannon - Seperti aku ckp model yg duduk dlm group bakal disingkirkan mmg menyerlah! Alex mmg over pose kau! Kau berjaya buktikan yg shannon tidak hebat! hahahha.. Aku suka pose alex ni. Manakala Shannon???? mmg biasa2 jer, klu crop pun ok....


Allison & Angelea - Photo terbaik minggu ini milik Allison! Dia duduk dlm group yg x boleh disingkirkan, dan tgk dlm group tue.. aku dh tau yg dia mampo menendang semuanya, kerna model2 saingan dia ada dlm group satu lagik! So tahniah Allison, aku suka kau (calon juara 2)! Angelea duduk bottom 2, tapi dia terselamat kerna dia berhak selamat. cuma perangai kau tue, jgn nk feeling hebat sgt! kan dah makan diri... tau pun ko rasa tertendang bila bergandingan dgn Allison!! wawawa...

Camille & Isis - Ternyata teramat kena menggandingkan mereka berdua ini dlm satu photo! Buruk kan? hahhaha.. sesuaiii... ternyata aksi camille antara yg terburuk dlm group yg terselamat. Manakala, Isis? mmg buruk tuk keseluruhan aksi... klu x ada group pun, ko mmg tersingkir!!! Sib baik ko duduk dlm group yg bakal disingkirkan, so mmg tersingkirlah kau! Setakat nie model2 yg dianggap biasa sudah pun tersingkir.. Minggu lepas Shenna.. minggu ni isis pulak! Minggu depan?? Tunggu.....

*Now korang dh tau siapa pilihan2 aku... Laura/Allison/Domi/Kayla adalah calon juara pilihan LCW . Aku suka alex/lisa/bre jugak! All-Star semua nak suka.. tapi cukup aku pilih 4 yg paling aku taste! Aku seronok sbb model2 aku TAK taste semuanya tersingkir satu demi satu.. tinggal 2,3 yg tak taste tue je lagik. hahha.. tak sabar nk tgk minggu dpn plak!

2 Comments:

At October 3, 2011 at 9:28 PM , Anonymous Joey said...

kinda expected.

but why dominique?

 
At October 4, 2011 at 6:49 PM , Blogger wan khairy said...

love her...

hahaha, dr cycle dia tue dulu pun i dh minat.. anya pilihan pertama n dia pilihan ke2. Tp whitney gemok itu yg menang n anya top 2. Entahlh, i suka muka maskulin dia tue. ok le tue, bukan dia pilihan pertama pun.. ke3 tue.. Wajah maskulin x der yg menang lagik.. mana tau kan.. ha3.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home