Kaki wayang

Raya ke3, aku sudah berada di KL. Selesai raya di kampung dgn meriahnya, kini rutin ku kembali seperti biasa. Mood raya masih berkobar kerna raya bersama family sudah selesai.. Bersama teman2 blom selesai. Insyallah minggu depan Rumah aku akan terbuka dgn hidangan yg lazat2. Berbalik pd film yg aku sempat tgk hari nie ialah Final Destination 5. Tak pernah terlepas nonton kat panggung. Nie adalah cerita Fav aku jugak! Citer nie bermula slow bagik aku, n buhsan dipermulaannya.. Akan tetapi semua itu dapat dilupakan selepas banyangan maut itu datang. Sejujurnya aku pelik sbb film nie masih wujud! Sbb FD4, adalah citer terakhir... motip film yg ke5 nie masih ado! Sambungan celah bedah mana lagik! Itu yg terlintas di fikiran ku. Yg terselamat dari petaka menerima bencana seperti kebiasaan film nie. Aku kembali pelik sbb imbasan cerita2 lepas x der... Slalu bila ada yg terselamat n menerima ajal, musti mereka siasat sejarah2 FD yg lepas2. Tapi tuk film nie x der... Cam tiada sejarah itu! Kelapan2 yg terselamat cam ilek2 je! Semuanya cam baru berlaku tuk alam fana ini. Ha3... Aku layan je film nie.. Seperti biasa part2 ajal menjemput itu tak pernah menghampakan aku! Sentiasa ngeri dan penuh dgn bunga2 bencana! FD5 nie simpel. Imaginasi/imbasan sebelom seseorg itu mati pun x ada.. ala2 kekampung lagik, ( korang akan faham kenapa aku ckp cam tue nanti) Aku terus layan sampai cerita nie habis... Rupa2nya.... semua yg bermain difikiran ku terjawab! Patotlah kurang canggih dari film2 yg lepas.. hahahha OK terima! (x nak cerita, korang g le nonton sendiri) Aku merasakan tidak mungkin ada yg ke6, klu ada aku tak tahu dimana logiknya lagik... Cerita nie sudah diketahui semua, penyudahnya musti mati jua! So x perlu wujudkan FD6. Klu ada jugak, aku akan terus layan.. 3.8bintang tuk film nie.. aku suka n enjoi. FD2 maseh Fav aku setakat nie. Bagik aku film nie sudah ilang taringnya sbb jalan ceritanya sama saja.. Aksi sebelom kematian je buatkan film ini maseh ingin di tonton! So rasanya sudah tiba masanya film nie berakhir.. Buat cerita laen pulak ok? ha3!

*Open house raya insyallah akan diadakan pada 10/9/2011.. Kpd teman2 rapat ku n pembaca setia blog nie silalah hadir dgn pakaian raya korang tuk tahun nie.. Cerita raya bersama family aku update soon na. Esok aku dah mula kerja..... adoiiii....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home