Kaki wayang

Semalam aku g tgk citer ni bersama Hypo kat KLCC. Zaman kecik2 dulu, aku suka gak tgk cartoon conan nie. Dari kecik sudah taste tgk conan. Ha3, menjawab... So aku teruja lah nk tgk conan VERSI manusia bukan cartoon! Citer nie start seperti kebanyakkan cerita2 dogeng yg laen, musti ada suara disebalik tabir menceritakan asal usul kejadian segala.. hahaha... Conan sgt kuat n perkasa dari kecik lagik ye! Bayangkan zaman kanak2 dia boleh penggal 4 kepala sang dewasa... Nie kan pulak bila dah besar!!!! Film nie asyik tercabot kepala je... Mentang2lah 3D!!! Part berlawan n berdarah, perghhh bukan main mencurah2 darah! Sesungguhnya bila buat film 3D , part2 itu musti over! hahahahhaha... Sesungguhnya cerita nie penuh aksi n aku suka fesyen Conan dlm film nie.. Cantek!!!! Conan mmg perkasa n jantan n rakus n hati kering! So part dia cam tetiba cium heroin n main, aku x dpt bayangkan dimana romantisnya Conan! Aku merasakan heroin tue musti tercedera bila main.. musti melecet2 n melecur.. hahahhaha.. sbb conan sgt gagah n cam x der nafsu nak main pun.. Tapi dah nama pun jantan, pantang ada terowong yg terbuka.. makanya disumbatkan aja... Part Sex itu dipotong, mungkin over heroin itu menjerit2 kesakitan/kepuasan... Cisss!!! Tapi tetap nampak bahagian belakang itu.. wa3! Pas selesai part tue, tetiba heroinnn pergi dari conan!! Motip sgt!!! Apa2 pun aku suka aksi dlm film nie... Ada satu dua cam semak, tapi aku suka keseluruhannya... 3.9bintang tuk film ni.

*Open house 2011 semakin dekat.. Sabtu nie... Yg mana dijemput itu, jgn lupa datang okey! Mari kita Boria dgn warna tuk tahun nie iaitu Merah.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home