Kaki Wayang

Semalam aku g tengok citer nie kat PV bersama abeeb! Lama x tengok wayang kat PV. Smlm seronok sgt, g tengok wayang, makan2 n shopping tuk percutian bali yg akan berlangsung pd minggu depan! Sekejap je rasa masa itu berputar! Semua pakaian baru, luar dalam sudah terbeli.. now tunggu nak g bercuti n POSE je.. WeeEee.. Berbalik pada movie kali nie, dpt kita lihat jacob keluar dr watak serigalanya. hahahha.. Kali nie dia membawa watak Nathan( nama yg cukup popular, semua film nk guna nama nie tuk watak HERO!!!) Aku seronok diawal permulaan film ini... terbuai dgn jln ceritanya yg baru ingin bermula. Persoalan pertama timbul bila wajah sendiri muncul dlm senari budak2 yg hilang! Disitu aku amat tertarik utk tahu apa yg berlaku...! Selepas satu demi satu mati (gitulah, berkorban apo sajo) aku cam mula rasa cam HMmm.. Apo kes? kau anak raja? penjahat? anak patong? anak ikan? hahahha..org jahat kejar kau, org baik kejar kau... semuanya demi??? Korang kena tgk sendiri Al-kisah itu ye... Aksi x byk mana pun.. lite2 je... apa yg best ttg film nie ialah buatkan kita berfikir n nak tahu apa yg bakal berlaku.. aku mmg suka berfikir n layan! Tapi tak guna berfikir n layan andai kesudahannya cam haram J*. So aku bagik 3. 5bintang tuk film ni. Beli DVD pun bagos, bole tgk berulang kali... mana lah tau korang tak faham kan.... so x rugik! ha3..

* kau kejar aku larik, aku sembunyi kau ketahui.. kau kejar lagik.... aku larik lagikkk.. teknologi kau mmg hebat!!! hahahhah.. itulah story cerita nie... Nathan, ko sesuai jadi Jacob je.. Serkian's.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home