ANTM17

Episode 5: Tribute - Michael Jackson -

Minggu ini kita dapat melihat pergaduhan besar2an antara Bianca Vs Shannon Vs Lisa . Peyelamat adalah Bre. Pasukan sorak adalah Angelea. Geng2 baek x mo masuk campur adalah Laura kesayangan, allison kechumelan dan yg laen". Ha3!! Akhirnya ada jugak pergaduhan.. Seronok layan episode kali nie. Ramai yg tanya kat mana aku tgk cycle kali nie. Tak pernah ada tempat laen, You Tube je! Kali nie aku bagik link dimana aku tgk, nanti korang buka just taip nama itu je k. Klu tak jmpe jugak mmg Kbai! MrPrinceavie (taip nama itu di youtube, nanti kuar Ep.5) Byk yg Fake skg di YouTube, so dgn ini akan mudah kerja korang! Jom saksikan photoshoot kali ini, Tribute tuk MJ.

Laura - Photo terbaek minggu ini jatuh pada Laura kesayangan ku! YES!! Akhirnya... Pic terbaek ini dipilih sendiri oleh La Toya Jackson! Semua juri menyukai pic ini... Terlalu byk keindahan pic ni. simple n Sweet n Vouge n Semuanya yg baek2. ha3!! Laura makin selesa di All-star. Aku suka melihat senyuman dia... indah je..

Shannon - Pic ke2 terbaek! WoW!! MJ sgt.. Suka pose nie. Melihat pergaduhan antara Shannon dan Bianca, seperti tidak percaya shannon jugak ada sikap mengatanya! Nampak je mulia.. Tp mmg sesuai pun ngan bianca tue. hahahha.. nak buli org baik2 mmg kena balik lah!

Dominique - MJ lagik!! Love..love..love... Sukalah pilihan aku cemerlang minggu ini.

Kayla - Lagik MJ!! Semakin meningkat si kayla ni. Aku suka! Gaya nie mmg kita sering nampak MJ buat time nyanyi.. Kayla x byk menonjol ep. kali nie.. mungkin sbb fokus pada 3 pergaduhan itu!

Bre - Pemenang aksi cabaran minggu ini! Bre adalah satu2nya penyokong bianca! Kan Adek- beradek.. mmg kena saling tolong menolong, bantu membantu. Heh3! Aku suka gaya Bre nie jugak... Tp klu terlalu MJ pun payah... sbb itu pic nie bukanlah pic terbahek. Next~

Allison - Comel!! itu je nak cakap!!! muahxxx...

Alexandria - Suka keseluruhan pose dia! Wlpun nampak seperti kayu yg dibentuk, tp bentuk itu chantek! Alex lagik tenggelam auranya kali nie... mungkin sekali lagik mereka fokus pada 3 pergaduhan itu. Ha ha ha ha.. mmg cam x wujud je dia dlm Ep. kali nie.. kita tgk minggu dpn, mungkin dia akan kembali meraih perhatian dunia.

Bianca - Aku x suka pose dia nie! Dia sepatotnya ucap bye-bye.. tapi?? Drama baru bermula, makanya kekal lama lah dia! Ker? Aiyohh!! Knp bole dikatakan semua org benci bianca? Dia FAKE sama cam clip2 FAKE Antm dlm You Tube! ha3. Aku harap dia kembali ilek2 n cool. Jgn nk tarik muka sgt, Buruk's~

Angelea - Sumpah aku suka gile tgk muka dia cam nak termuntah bila dgr bianca mengadu kat juri yg org x suka dia.. Cam dia x sepatotnya ada disitu. Ko mmg Mak hayam! hahaha.. Jelingan x kuasa itu mmg Grand's..

Lisa - Angelea dan lisa duduk bottom 2!! WoW!!! Aksi lisa ini x disukai, tyra je cam taste! Aku tgk cam okey je.. tp bila melihat setiap minggu asyik guna kaki sebagai senjata pose, N anggota lain yg ado tak best jugak kan? Tak kan nak jadik model minyak urut, minyak lutut je kot! ha3! Tp dalam sejarah yg tersingkir jugak juri jemputan yg buat keputusan makanya???? Nan Ado yg tersingkir. Semua terselamat! Dalam sejarah lagik. hahahha... Btw lisa jugak pemenang aksi cabaran catwalk (Kardashian Collection).. yuhuu..

*Seronok melihat ada drama nie! seronok melihat pilihan2 aku terus terselamat n maju! Oklah, byk gile aku nak update! tapi tak tau bila... hu3.. Sabo ye..Kbai.

4 Comments:

At October 14, 2011 at 10:56 AM , Blogger EdwarD FirdauS HaikaL said...

laura nya pic sweet sgt.....cantik arr dia....

shanon nya tak hingat sgt MJ bgi aku...

tetibe aku leh suka gambar alexandria walupun aku sangat membenci dia utk antm cycle lepas....tp gmbr tu jiwa MJ kowt aku rasa.....

lisa muka itik jantan tu terkuarkan...bagus!jgn lama2 kat ANTM...xkuasa aku....dah tua!

 
At October 17, 2011 at 1:18 AM , Anonymous MaksuHakim said...

Tq wan for the info..maksu dah tgok dah...

~love tyra!

 
At October 17, 2011 at 2:06 AM , Blogger wan khairy said...

edward- ye.. suka je, x per... cycle kali nie perangai dia x sama cam yg lepas!


maksu- love maksu tyra jua! muahx3! segala info khas tuk pembaca setia! ade? haha

 
At October 17, 2011 at 8:32 PM , Anonymous Joey said...

adoi. baru nak puji ni saikel mesra2 alam. rupanya tidak.hihihi

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home