ANTM17

Episode 7 : Nene Vs Snooki

Sory lambat update! Kita baru baek dr demam. Tue pun baek tak baek sebenarnya. ha3! Hari nie aku nk update secara simple je ttg ep.7. Seperti biasa korang boleh g tgk kat ModelingANTM Di Youtube sana. Konsep Photoshoot kali nie, mereka kena membawa aura Nene Or Snooki (aku pun x kenal artis ni...) Moh lihat siapa yg tersingkir...

Lisa - Dia menang aksi cabaran yg menyediakan ganjaran tidak bole tersingkir! So dia terselamat disamping memberi pose yg meletop! Aku suka pose lisa yg nie. Sexi selakkan rambut tue..

Angelea - Ronda2 naek moto... lentik sikit je dah dapat pic yg chantek.. Tahniah kakak* malas nk cmmnt pepanjang.

Laura - Mungkin yg bawak watak Nene lebih mudah kot dr Snooki. Ketiga2 mereka diatas membawa aura nene dan terselamat. Seronok melihat calon juara pertama aku terselamat. Muahx baby laura.

Allison - Akhirnya aura Snooki muncul kat Allison yg sopan lagi manja. siap juri x percaya dia mampu bagi pose Snooki kerna imej dia sgt langit dan bumi dgn snooki. Tp itulah model yg hebat, makanya calon juara pilihan ke2 aku teros terselamat..

Alexandria - Aku sendiri tidak faham apa yg diberi oleh alex nie, No..no..no.... kau mmg gila! Cam sedeh aku tgk dia kat set, atas moto dok no..no..no...no.... nonok mu.

Dominique - Fuhhh terselamat J.lo i. Calon juara ke3 pilihan lcw terus melangkah dgn gayanya. Dia je memberi gaya yg berani dan laen dr yg laen.. so, aku suka... bye.

Bottom 3 : 2 peserta bakal tersingkir Ep. kali ni... Nervos~

Shannon - Dia terselamat! Dia adalah kesukaan tyra rasanya.. Aku buhsan dgn shannon nie.. Tp entahlah, tyra maseh percayakan kat dia. So kita tggu apa dia mampu buat selepas nie.

Bianca - Aku suka dia tersingkir. Ada ke dia boleh nak samakan diri dia dgn Beyonce?? Haiyoo! Kau maseh di laut merah yg dalam dan byk jerung, maseh jauh dik tuk ko sampai ke darat dan terselamat. hahahhaha... Dlm aksi cabaran korang boleh tgk perangai feeling dia. Cam nak campak ke bawah je.. Dah tersingkir nie, aku teramat puas hati~

Kayla - Aku dah duga! Cycle 17, Kayla x menyerlah langsung! Kewujudan dia seperti tenggelam dgn peserta2 yg laen. Konsep free yg dia dapat seperti memakan diri sendiri, sbb dia nampak terkunci bukannya free. Dia terlalu berlakon dlm cycle kali nie. Buatkan Kayla nampak kayu dan buhsan! Calon juara pilihan ke4 aku tersingkir jua. Kbai kayla, semoga pas nie anda akan mendapat jodoh yg byk. Ko asyik dok cerita ttg sex kau je... Suka dok iklankan diri melebih yg ko tue lesbo. Makanya? selamat mengorek#

* Maseh ada 3 calon pilihan LCW, 3 peserta runner-UP dan semua yg tinggal mempunyai personality yg kuat dan tersendiri! Aku x sabar nak tgk Ep.8 kerna mereka buat Video Clip sendiri. Aiyo.... Apo bakal berlaku? coming soon.

2 Comments:

At November 2, 2011 at 8:40 AM , Anonymous Joey said...

adoi. apsal konsep gambar antm 17 ni merudum sangat2???

Semua gambar konsep ala2 majalah mangga. Tyra sudah kehabisan idea kah????

Harap inchek wan gi ketuk kepala Tyra tu suruh brainstorming betul2 idea photoshoot yang nampak high fashoonnnnn(ikut sebutan andre ituuu)..hiks

 
At November 17, 2011 at 3:51 AM , Blogger wan khairy said...

ha3, tggu... mungkin tyra dh penat. sbb semuanya pernh ada portfolio yg chantek sblom ni. so x perlu nk membazir (mungkinlah kan). Kan ini cycle Fav. so buat ala2 je... manakala*

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home