Kaki Wayang

Semalam aku MC sbb sakit! Yer mmg aku sakit (Demam) sampai skg pun, maseh demam! Tp tetiba sebelah ptg aku cam ok sikit, so aku ajak abeeb g tengok citer nie kat WangsaWalk! Sumpah cerita nie besh! Aku malas nak berbunga2 lagik... Dari permulaan, pertengahan dan pengakhiran ianya sentiasa menarik dan menghiburkan! Semakin tua semakin HOT Hugh Jackman! Aku nak jadik cam dia... makin tua, makin hot! Ade? hahaha... tak salah kan? Dia seorang bapak yg x seberapa nak bapak pada permulaanya.. Seorg lelaki yg sentiasa inginkan duit dan obses pada robot! Sikap feeling dia tue, buatkan dia kalah je.. bila munculnya max semua itu berubah! Jalan cerita film nie ringkas! Walaupun ianya ringkas, film nie tetap kreatif dan menarik pengisiannya! Sentiasa teruja tuk mengikuti! Part lawan, kita akan rasa seperti nak bangun2 beraksi! Bunyik cam over, tapi mmg itu yg berlaku. Punya terujalah... hahahahhah.. Watak Atom mengingatkan aku pada Mok Kecik! hahahaha... Mok kecik bunyik cam tue le... uurkkk.. erkkk... hahaha.. Sayang mok kecik (tetiba). Watak Max pulak adalah pelengkap film nie. Dia comel! Dia degil! Dia berwawasan! Dia tak putus asa! Dia sama cam bapak dia! hahaha... Aku suka keseluruhan film nie... Rasa cam nak g tengok lagik.. seronok ooooo layan!! Penghujung film nie jugak adalah kepuasan bagik ku... Walaupun mereka tak menang tapi.......!!!! Korang g le tengok sendiri film nie ye..aku tak nak cerita lagik, aku nak bagik bintang je! 4.6bintang aku kasi.

*Aku harap demam ini cepat2 pergi.. banyak lagik pic yg kena aku edit! Aku perlukan mood sihat tuk edit! Now masanya tuk tido... ZZzzZzz..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home